Gå til innhold

Veie seg..


Gjest Sharon

Anbefalte innlegg

Nå var jeg dum...

Startet å følge GR diett (går ikke kurs) for 1.5 uker siden. Skulle ikke veie meg før jeg begynte fant jeg ut (dumt). Så når jeg stolt og fornøyd måtte kikke litt på vekten etter en uke, så fikk jeg sjokk når vekten stoppet på 104,9.(veide da virkelig ikke så mye sist jeg sjekket for ca 4 mnd siden) Fikk blod på tann og tenkte, nå skal jeg!! Har spist mellom 14-1600 kcal og har ca 2 treningspoeng om dagen. (har aldri drukket så mye vann i hele mitt liv som jeg gjør nå, siden jeg er coca cola light-holiker) :)

 

Så lokket vekten meg over i dag også (3 dager før veiedagen) og nå stoppet den på 105. Og jeg som har vært så flink. =/

 

Må se å gjemme den vekten vekk, så jeg ikke går på den annenhver dag, man må jo bli nedfor av sånt.

Andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tjukka77

Sånn gjorde jeg tidligere, men *bankibordet* jeg har ikke vært på vekta ei gang siden mandag. Det var da jeg startet på Grete Roede. Jeg går på maxi-kurs. Skal ned ca. 40 kg.

Har funnet ut at jeg skal kaste vekta og kjøpe ei ny ei når kurset et ferdig og jeg skal fortsette på egenhånd. Den jeg har idag er ikke digital, og hver gang jeg drar den frem og skal trø på, så må jeg stille den litt frem eller tilbake for å sette den på null :-( Så den er ikke til å stole på. Vil ha ei digital ei, helst med fett% måling på. For hvis man har vært skikkelig flink en periode, men vekta står stille, da kan det hjelpe på motivasjonene å se at fettprosenten går ned fordi man er flink til å trene iallefall. Masse lykke til til deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring =)

 

Jeg har digital vekt med fettprosent, men har ikke satt meg inn i den funksjonen. Kanskje jeg bør finne fram brukermanualen igjen :)

 

Glemte jo å si at jeg har gått ned 1,5 cm rund midjen, så det er jo bra.

 

Har gjemt vekten ute av syne nå, og skal "glemme" den til mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...