Gå til innhold

Mandagslinken 5 kg før jul 7.11.05


Gjest alfamor
 Share

Anbefalte innlegg

Mandag, ny uke og nye muligheter. Hadde veiedag i dag, og vekta viste 0,4 minus. Så nå har jeg gått ned 2,6, og er halveis til delmålet 5 kg til jul. Får håpe det går like bra framover med tanke på julebord og mange andre festligheter i helgene som kommer.

 

Helga har ikke vært noe særlig for min del. Mye dum spising. Men har vært flink og trimme, og er veldig motivert for ei sunn og mager uke, sett bort i fra lørdag hvor det er bursdagsfest, med mye god mat og drikke.

 

Får håpe dere andre får ett bra resultat denne uka også:-) Lykke til for alle som har veiing i dag og de andre dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag. Har ikke gått ned mer enn 1,1 kg totalt siden jeg begynte 17.10, men minker litt i cm. Skal holde hardt med 5 kg før jul, men jeg gir meg ikke før jula står på døra og vil inn! :) ned 300 gram, inn 4 cm - fordelt på alle de stedene jeg måler. Magen feks, er tykkere her enn der, og derfor holder det ikke for meg å bare måle i midjen :) Lykke til til dere andre! (Siden jeg går på kurs og veier/måler mandager, setter jeg det opp på mandager her også.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nej, dette går rætt åt pipsvingen agett.....

Idag skall jeg skrive ner allt jeg putter i mun og se vilket kalorinivå jeg ligger på.

Har ikke peiling på slikt eftersom jeg aldrig har gått kurs eller liknande....

Sitter faktiskt og er litt deppa hær.

Upp går jeg og røyksjuk er jeg. 5-dagers-krisen??????

 

Har god lyst att droppe allt og gi f--n helt enkelt.

 

Meeeeen, det blir det ju heller ikke noe bedre av och snart ær julen hær, og ændå nærmare har vi det stundande julebordet då jeg skall vare under 65-streken.

HJÆLP, dags att sætta fart og rycke upp sig hær!!!!!!

 

Gifteklara, jeg håper du gått ner like mye som jeg går opp denne uka.!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka sto jeg på stedet hvil:( Har bare gått ned 0,9 totalt sett på snart en måned. Trodde jeg var flink, men det er jeg visst ikke likevel. Midjen har minka da med 6,5 cm. Det er vel treningen som har gjort det tipper jeg. Men det er vel bare å stå på. Har mista troen på 5 kg før jul, men alt ned er bra:) Prøver hardt å holde motivasjonen oppe. Noen som har noen tips for hvordan man skal holde motivasjonen oppe?? Begynenr å holde hardt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veiedag i dag, og det gikk jo ganske bra. Nå er ståa følgende:

Høyde : 178

Startvekt 10/10: 88

Vekt nå 07/10 : 83,1( ned 0,6 siden forrige uke)

Start midjemål :84

Midjemål :81 (inn 1 cm)

Trimpoeng : 4,7

Totalt ned:4,9!!!!!

 

Trivselsvekta mi er 78 kg, kanskje går det fortere enn jeg hadde tenkt? Må innrømme at jeg hadde en tvilsom vekt de første ukene, så jeg vet ikke helt om startvekta mi var riktig, men jeg er nå fornøyd i allefall. Men må skjerpe meg å trimme litt mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt nok en dårlig uke og en dårlig helg, men nå vil jeg virkelig vise at jeg også kan. Har ikke mye lovende resultater å vise til ennå, for den halve kg jeg gikk ned har jeg gått opp igjen.

 

Men i morgen er det veiedag, håper bare jeg ikke har gått opp ennå mer.

 

Håper resultatet i morgen kan gi meg motivasjonen tilbake, for jeg føler virkelig jeg har sklidd helt ut i det siste- og det er jo egentlig helt det motsatte av hva jeg ønsker å oppnå.

 

5 kg til jul skal litt til å klare det nå, siden jeg av erfaring vet at jeg går ned max en halv kg når jeg er flink. Men nå biter jeg tenna sammen, dette vil jeg klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 cm i midjen på så kort tid? Supert resultat! Jeg har slanket meg i 10 uker og har gått inn 3 cm totalt i midjen! Og da har jeg tatt mageøvelser i fleng! Og Lotta - husk at det du holder på med er et skikkelig kunststykke! Du kutter røyk og slanker deg samtidig - du er sterk - så gi ikke opp noen av dere! Hver dag er et tilbakelagt stadium og en seier! Husk vi er mange i motgang - og så plutselig skjer det ting og resultatene kommer! Stå på - snart er det jul!

mvh Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag kan ju inte spise mindre æn det væl.

Har kollat allt jeg spist, men syns det tar en førfærdlig tid att regestrere det, og det har jeg dessverre ikke med två unger i huset.

Jag tænkte ligga dær en stund og se vad som sker......

Sker intet, får jeg legge på litt da, fasst det låter galt i mine ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag kan ju inte spise mindre æn det væl.

Har kollat allt jeg spist' date=' men syns det tar en førfærdlig tid att regestrere det, og det har jeg dessverre ikke med två unger i huset.

Jag tænkte ligga dær en stund og se vad som sker......

Sker intet, får jeg legge på litt da, fasst det låter galt i mine ører.[/quote']

Det høres nå greit ut med 1500 kalorier synes jeg??? Om du har mange trimpoeng skal du sikkert spise mer enn det! Jeg har 10 trimpoeng i uka ca, og ligger på 1300 kalorier. Jeg går ned 300 gram i uka bortsett fra under pms. Da legger jeg på meg en halv kilo... Det går sakte med meg, men det går! Hvor mange trimpoeng har du???

mvh

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jorå, jeg får som oftest ihop mine trimpoeng.

Ligger mellom 7 og 10 per uke. Då regestrerer jeg ren trening. Gåturer till byen og slikt regestrerer jeg ikke, men det blir noen poeng exrta dær kanske..??

Fannt noe regne-stycke och fannt ut att jeghade totalt energi-forbruk på nesten 2100.

Då har jeg funderat ut att jeg skall ligge passe fint på ca 1500/ dag.

Jeg ska ta en prøve-uke og se. Vare flink og skrive in det jeg spiser og hålla lite koll.

Kanske....... det går....

 

Er mest stolt øver att jeg IKKE har røyka.

Idag har varit ett mareritt, men nix pix, ikke en røyk fasst de ligger på hylla i huset.

Flink Lotta!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jorå' date=' jeg får som oftest ihop mine trimpoeng.

Ligger mellom 7 og 10 per uke. Då regestrerer jeg ren trening. Gåturer till byen og slikt regestrerer jeg ikke, men det blir noen poeng exrta dær kanske..??

Fannt noe regne-stycke och fannt ut att jeghade totalt energi-forbruk på nesten 2100.

Då har jeg funderat ut att jeg skall ligge passe fint på ca 1500/ dag.

Jeg ska ta en prøve-uke og se. Vare flink og skrive in det jeg spiser og hålla lite koll.

Kanske....... det går....

 

Er mest stolt øver att jeg IKKE har røyka.

Idag har varit ett mareritt, men nix pix, ikke en røyk fasst de ligger på hylla i huset.

Flink Lotta!!!![/quote']

 

Synes det er helt utrolig at du både slutter å røyke OG slanker deg samtidig! Jeg gikk opp 5 kg når jeg slutta å røyke- og da spiste jeg ikke spesielt mye heller. Kanskje det er noe kroppen må venne seg til? Synes du skal kaste den røyken som ligger på hylla, så slipper du å tenke på den når du ser den. Jeg synes det er enn større prestasjon å slutte å røyke enn å slanke seg. Du er flink!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...