Gå til innhold

queens "ned i vekt tråd"


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Jeg starter herved opp min egen tråd, fordi jeg har stått i motbakke ei lang stund, og nå skal det være slutt, dvs nå begynner det :-)

 

Jeg skal ned til ca 80 kilo, veier 95,5 i dag.

 

Kcal inntaket skal ligge på ca 1.600 pr dag, og trimpoeng skal være minimum 8 pr uke.

 

Rapporteringsdag: mandag.

 

Så nå er jeg i gang:)

 

lykke til queen, og alle andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar

Dagens kcal er 1.611.

 

Det har gått kjempefint å fordele måltidene utover dagen. Når jeg har vurdert å putte noe i munnen har jeg kjent etter om jeg virkelig er sulten.

 

Jeg har spist med 3-4 timers mellomrom og det har fungert perfekt.

 

Tenker med gru på alt jeg har puttet i munnen i årenes løp, uten å være sulten.

 

Det er en erstatning for noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.604 kcal i dag. Etter at jeg skjerpet meg har disse 5 dagene gått som en drøm. Jeg gleder meg til fortsettelsen, og føler meg kjempemotivert:)

 

Lykke til alle i forumet. Vi kan hvis vi vil:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig dag. Har akkurat gått en time rask stavgang, og det gav meg 4 trimpoeng. Så nå er ukens krav om 8 trimpoeng innfridd, og blir det mere trim ser jeg på det som bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sizzi65

...er du. Nå skal du se du får fart på kiloene (ja du har hatt bra fart på de med stavgangen din også da :) )

Lykke til videre, jeg heier på deg

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er du. Nå skal du se du får fart på kiloene (ja du har hatt bra fart på de med stavgangen din også da :) )

Lykke til videre' date=' jeg heier på deg

 

Sizzi[/quote']

 

Tusen takk, Sizzi. Lykke til du også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Vekta viser en nedgang på 1.7 kilo, og 3 cm inn i midjen.

 

Det hjelper å holde fokus. Jeg skal fortsette på akkurat samme måten denne uka også. Dette var veldig oppmuntrende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.603 kcal i dag:) I kveld gjenoppdaget jeg hvor fort gjort det er å gjøre ting av gammel vane. Det lå igjen en pizza bit på fatet, og jeg var i ferd med å ta den, da det ringte en liten "bjelle". Sjekk først hvor mange kcal du har spist idag.

 

Jeg fant da ut at jeg ikke skal ha mere mat i det hele tatt i dag. Jeg har spist "kvota".

 

Det var en så deilig opplevelse, at jeg stoppet opp, før biten gikk inn i "kverna".

 

Nå føler jeg at jeg er på rett vei:)

 

Gleder meg til fortsettelsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sizzi65
Jippi! Vekta viser en nedgang på 1.7 kilo' date=' og 3 cm inn i midjen.

 

Det hjelper å holde fokus. Jeg skal fortsette på akkurat samme måten denne uka også. Dette var veldig oppmuntrende:)[/quote']

 

.... at du fikk fart på kiloene på flere måter. GRATULERER!! :D

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- på Østlandet i dag. Det får meg til å tenke på sol og sommer, nye klær, lettere sko, en lettere kropp, et lett sinn.

 

Nå er det bare å holde fokus og stå på fremover. Det er mine valg som skal føre meg til målet. Det er jeg som bestemmer hva som skal spises. Det er jeg som bestemmer hvor menge trimpoeng jeg skal få.

 

Jeg vil ha en lettere kropp. Jeg vil kjøpe meg pene sommerklær. Jeg vil føle meg vel. Derfor vil jeg fortsette som nå :D

 

Livet er virkelig godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...