Gå til innhold

queens "ned i vekt tråd"


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Det blei ein fjelltur igår, men dog mykje lenger enn kva eg i utgangspunktet hadde tenkt (4 timar). Kjenner de litt i knea(beina) idag, men det kan likegodt vere formen eller at eg ikkje tøyde ut etter turen. Nydelig ver idag og men kald nordavind. Tru kortid denne sommaren skal komme.

 

Sjekka ut boka den såg fin ut den, skal til by'n på onsdag og torsdag så då får eg sjekke opp meir.

 

Ha ein fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar

Hei,

Ja, dra meg i ørene. Det trengs:D

Har vært på sommeravslutning. Lurer egentlig på om sommeren er avslutta for i år jeg.

Nå pakker jeg meg inn i ullpledd, og drar meg til sengs. Natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du skal sjå at sommaren er avslutta, her er det veldig kaldt (har vore ned i 2,5 grader om natta). Bra at eg ikkje har gitt ulvangen ferie.

 

Det er no ikkje berre du som treng noken til å dra deg i øyra. Motivasjonen er så som så med, den er der men plutselig er den reist igjen. Hm, det må gjerast noke med. Skal til byen i morgon og (var idag og ), skal på service med bil og så skal eg hjelpe datter å flytte ut av hybel for sommaren.

 

Nei, no er det natta for meg og. det skal bli godt å krype under dyna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei, endelig er det jeg som kan si opp med øra og ut med håret, og ikke gi opp!!! Jeg er ned ni kilo nå, mangeler bare ett for å dumpe under åttitallet. Tjohei. Jeg fatter ikke at jeg har greid det. Men plutselig måtte jeg bare. Og nå har det gått i over en måned. Det kjennes godt.

Ikke gi dere jenter, det er så deilig å kunne gå ned en størrelse. Men dere har jo vært flinkere enn meg hele tida.

Stå på!

Hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så er det fredag, og det er deilig! Jeg har vært hos legen, har tatt haugevis med blodprøver. Jeg har prøvd å "overse" det en stund, men mangler energi.... Hvor er energien min? Han tror at mest sannsynlig har jeg en infeksjon i kroppen.

 

Hvis man har det, og holder på med fysisk aktivitet, går man antageligvis i kjellern. Nå har ikke jeg kjeller, så hvor går jeg da:D

 

Uansett, jeg skal ta det med ro, hvile meg etter jobb, og ha "gå sakte aksjon"

 

Får svar på prøvene om ei drøy uke. Håper det ikke er noe galt, men at det kan rettes på.

 

God helg Snuppelure og Fjellgeita.

Vi ses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No må du love meg å ta det med ro slik at du kjem på rett kjøl att. Oppi sofaen les ei god bok eller kos deg med tv eller strikketøy. Håpar at du kvikna fort til igjen.

 

Denne helga er det jobb og bursdagsselskap her, skal på tur uti neste veke og blir borte i 14 dagar. ( eg har ikkje stukke av, om eg ikkje kjem innom)

 

Vi får hente fram motivasjonen og energien etter ferien, eg treng det vertfall. Syns eg er flink men så er det det lille /store ekstra då :P

 

Må og skal ned men det hjelp ikkje å klage her, det må handling til og ikkje noke anna.

Du får sparke meg i gang Snuppelure.

 

 

God helg Queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

God helg jenter. Og queen, misstenker deg for å være altfor flink og snill jente. Vær litt rampete, drit og dra når det gjelder alle krav, dine og andres, og nyt livet!

Hei då!!! Fra en som har stressa såpass i dag at hun trenger rådet sjøl :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Snuppelure og Fjellgeita!

 

Ja, liker ikke å ligge nede for telling, og ja, jeg er kjent for å være snill, snuppelure. Hvis det da er noe å stå etter. Har vel alltid ordna opp i det meste for alle og enhver. Men teit at kroppen sier stopp. Det liker jeg ikke.

 

Rampete, ja det vil jeg bli. En skikkelig rampejente, som kun sier ja etter å ha tenkt nøye igjennom det. Må øve meg her, men da skal det gå:P

 

God tur, Fjellgeita! Og snuppelure, deg ser jeg forhåpentligvis innimellom...

 

Lurer på om jeg skal melde meg på kurs nå jeg også.

 

Får sjekke litt mens jeg er innpå her nå.

 

God søndag!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Kurs måtte til for meg. Nå er jeg ti kilo ned.

Jeg er en svak sjel, jeg lar meg friste når jeg ikke har øksa over hodet.

Tror du er mye flinkere, og mer bestemt.

Men denne gangen har det altså funka for meg. Jeg var vel kommet til et punkt da jeg bare måtte. Det var et slit å knytte skoene :-)).

Kjenner meg bedre, men tror jeg må variere maten litt mer, er litt svimmel o susen for tida.

Joda, jeg blir på nettet gjennom sommeren. Reiser sanrt til mitt paradis, men har PC stasjonert, så jeg blir ikke lenger borte enn et tastetrykk.

Ha en flott søndag.

hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok kurs i ein eller annan form på meg og no til høsten. Det er litt dumt at det er så laaangt å reise på kurs her så det må då bli eit internettkursdå.

 

Det har vore ein litt seig vinter og vår uten å få bevege seg slik ein har lyst til. Det er jo då ein burde prøve å skru inntaket ned i forhold til aktiviteten, men det er lett å bli "skapsnoker" når ein "berre" går heime.

 

 

Snakkes jenter.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en liten tur, for å ønske god sommer. Går fortsatt "sakte" aksjon. Venter svar på prøvene, og at energien skal "spontant" komme tilbake.

 

Været er ihverfall upåklagelig. Endelig ble det sommer!

 

God sommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ferien har begynt, og regner drypper ned, men bakom skyen er himmelen alltid blå :(

Har akkurat lest meg opp på mini's lovestory. Hærlig:D Der går det i gleden.

 

Det går ikke så verst her heller nå. Kreftene er i ferd med å komme tilbake, heldigvis. I dag står opprydding innendørs på tapeten. Men mange kaffepauser underveis.

 

Ha en strålende dag, alle som titter innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har det bra på vidda, Fjellgeita:) Du også, Snuppelure, hvor hen du er i denne verden:)

 

Jeg har gått en totimers rolig tur med staver. Det var godt. Møtte noen mygg underveis, ellers var det stille. Kan ellers melde om 1.8 kilo nedgang siste uke. Evigheter siden sist vekta rørte på seg, så litt moro er det jo.

 

Feriehilsen, queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...