Gå til innhold

mandagslinken for 5 kg før jul 7.11


Gjest nina81
 Share

Anbefalte innlegg

var på vekta idag:

startvekt:72

vekt i dag: 70,5 (-1 kg denne uka)

 

jeg skal ikke måle meg i dag, skal gjøre det annenhver uke. er så lei av at det ikke er noe forandring. Så gleder meg til neste mandag (da MÅ jeg jo være flink frem til da!!!)

men jeg er fornøyd med vekta, spiste jo masse pizza og potetgull på lørdeg og 4 muffins i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starta tråd samtidig vi. Kjempebra resultat med 1 kg i minus.

Resultatet mitt var :

Sist mandag 86,8, idag 86,4 (-0,4)

Måler meg ikke jeg, glemmer det bare, men merker det jo på klærne da.

Har vel en ca 10 trimpoeng denne uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er. Veier meg ikke før torsdag,og nå håper jeg på forandringer..etter lenge stilleståing på vekta. Har fått trent en del i helgen,så har vel allerede en 10 trimpoeng.. så jeg står på videre.

Lykke til videre til dere andre også.

 

 

Ha en fin mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tutte!

når du veier deg på torsdag.. hvordan gjør du det med å legge inn vekt da? blir det ikke feil i forhold til at skjemaene begynner på nytt på tirsdag? Har lurt på dette lenge, for jeg har lyst å veie meg på onsdag men begynnte å gjøre det på mandag da jeg begynnte her. Håper på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, her går det jevnt og trutt. Denne helga har jeg klart å skeie ut alle tre dagene, og allikevel var resultatet positivt. Men det var ikke store utskeielser, var nok under 2000 kcal to av dagene og noe over på fredag.

 

Startvekt: 64,8

Start midje: 84 cm

 

Vekt i dag: 62,4

Midje i dag: 79,5 cm.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jamen resultat jeg og denne uka! ikke verst:

vektreduksjon: 0,3 (lite men eksklusivt!)

midje: inn 0,5

trim: 10 poeng

kalorisnitt: 1298

total 5-kilosgjengreduksjon før jul: 1,7

Det går i sneglefart - men det går! Og det er det viktigste!

Og så er jeg så glad, for jeg har endelig nådd delmålet mitt: under 60 kilo! Dagens vekt er 59,9 - Jippi! Er bare 155 høy, så alle gram som blir borte vises så godt i ansiktet og rundt mage og lår... Matchvekt er 55. Skal holde hardt med 5 kilo til jul - det ser jeg, men det er greit å ha noe å strekke seg etter!

Ha en strålende slankeuke, alle sammen

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Denne gangen er det min vekt som ser ut som den har krøpet noen gram oppover, hmmmmmmmmmm! Men det er sikkert ikke noen krise, jeg vet jo at vekta kan svinge nesten to kilo fra den ene dagen til den andre. Prøver å få veid meg om morgenen før jeg spiser frokost, det ser ut til å være den jevneste vekta.

 

Hadde besøk i helga, og da er det jo lett å hive innpå litt ekstra. Det ble et pizzastykke (kjøpepizza), 4 skiver hvitløksbaguett, 10 smågodt og ca 50 gram potetringer som jeg må stå ansvarlig for...... Søndag lagde gubben middag, og jeg fikk omtrent åndenød da jeg så at han hadde brukt SMØR!!!! Men jeg klarte jo også å spise en hel krone-is til dessert... Jaja, så var det bare å komme seg ut og gå seg en laaaang tur i dag, da. Fikk svidd av 1000 kalorier. I dag har jeg vært flink med matinntaket, og det skal jeg være resten av uka også. En måned igjen til julebord. Kjolen passer perfekt, men det var disse siste fem kiloene, da, de som jeg bare vil ha av for trivselens skyld ;-)

Stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle har vært flinke selv om det alltid er vanskelig i helgene, lettere å sprekke da..

 

Jeg har ikke veiedag før på torsdag, har kurskveld da, så jeg har noen dager igjen å være flink på :) Helgen gikk stort sett bra! Var hos en venninne på lørdag og hun hadde laget MASSE nydelig tapas, men klarte å være ganske flink, synes jeg! Brukte alle kosemerkene på vin, men det unner jeg meg! Dagen derpå er alltid en prøvelse, men heldigvis klarte jeg meg gjennom søndagen uten de store utskeielsene og gikk meg en tur også, veldig fornøyd med det :)

 

Nå håper jeg bare at all innsatsen viser seg på kurset på torsdag! Krysser fingrene for det!! Skal gjøre det jeg kan frem til da; trene og spise riktig!

 

Stå på alle sammen, sammen skal vi klare det!!

 

 

Bille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...