Gå til innhold

Flere septemberbruder?


Gjest KarryKalkun

Anbefalte innlegg

Gjest KarryKalkun

Jeg skal gifte meg i september, og har planer om å komme meg ned i matchvekt (minus 10 kilo) før 1. juli.

 

Noen andre med lignende gifteplaner som vil holde meg i hånda underveis? Har slanket meg 15 kilo tidligere, og erfarte da at det var lettere når man hadde noen å rapportere til hver uke :-)

 

KarryK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei, jeg skal også gifte meg i september. Har kjøpt kjole i København og skal hente den i helgen, litt stor hvis jeg går ned til ønsket vekt - men den kan lett snøres inn.

Er på kurs ca 1 gang i året, går i samme fella hvert år og tar ikke hold vekten kurs. NÅ ER DET SLUTT MED DET! Skal ned ca 8-10kg.

 

Håper å rekke målet før 1.juli jeg også, da er det 2mnd igjen til den store dagen!

 

STÅ PÅ!!! PS! kan anbefal Pilates-trening, du finner muskler i magen du ikke visste om :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest gifteklar

Hei, jeg gifter meg litt før - 25. august. Er veldig klar for å gå ned i vekt - som varer :)) Har kjøpt kjole i str 42 med snøring, så jeg satser på at den kan tilpasses om jeg mister noen kilo :))

 

Dette skal vi få til !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest verobo

skal gifte meg 15. september. Målet er å kome ned i 65 kg til jonsok (det er tre kilo på ein månad, men det må berre gå), og så vidare ned i 62 kg til siste kjoleprøving. Skal bruke mamma sin gamle brudekjole. Han er litt trang over puppane, men passeleg elles, men det spørs vel om eg klarer å gå ned ein heil BH-storleik til september...Så kjolen må nok syast ut. Men då eg prøvde han rett etter jul fekk eg ikkje att glidelåsen, så litt framgong har der då vore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest KarryKalkun

Så bra - da er vi jo nesten en liten høstbrudeklubb!!

 

Er dere med på rapportering om vektnedgang hver mandag? Jeg må liksom ha noen å si fra til hvordan det har gått i uka dersom jeg skal klare å ta meg selv i nakken.

 

Er ikke motivasjon nok i samboeren som mener jeg er bra nok som jeg er, og vissheten om at kjolen kan syes littegranne ut for å passe...

 

Så hvis alle er med: Neste mandag blir det rapport hvor mye dere gikk ned denne uka. Ikke lov å skulke! :-)

 

KarryK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gifte meg 22 september!! Går på grete roede kurs no,holder på med femte uken min og har gått ned 4,4kg til nå. Har igjen 2,3 kg til delmålet mitt men vil ned igjen 3-4 kg til etter det.

Jeg blir gjerne med på oppdateringen,men min kommer da om tirsdagen,siden det er kursdagen min!!! =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

og nå har vekten begynt å stå stille, etter vanlig kurs i hektiske mai gikk jeg ned 4,9kg - hoppet rett på Minikurs og har bruk 3 uker på å gå ned 0,3kg :-( MEN sant skal sies, jeg gikk ned 0,5 mellom kursene. Har veiedag tirsdag og det blir siste før sommeren. Vi har ferieveiing i juli og august, så med full skjerpings blir det en flott brud som skal på Holdvekten-kurs fra september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Litt dårlig til å oppdatere(men er vell ikke den eneste her...!!!) =O) Er ferdig med kurset nå,og har jeg gått ned 7.3kg.

Har nådd delmålet mitt,men har forsatt 3,5 kg igjenn!!

 

Hvordan går det med dere andre da jenter???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...