Gå til innhold

2007- Uke 13


Gjest trinny

Anbefalte innlegg

Gjest DaimBolle

ned hele to kilo!!!!! så utrolig deili. er da oppe i 4,8 kg minus...det er så deilig! nå må jeg se slankekrigen og sykle på ergometersykkelen! snakkes go veke alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 100gr.

MEN jeg fikk svar på en mail jeg har sendt til Drammen Private. Å jeg kan bare komme for at kiurgen skal få se på meg :)

Så nå får jeg et orntli mål jeg kan gå etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 100gr.

MEN jeg fikk svar på en mail jeg har sendt til Drammen Private. Å jeg kan bare komme for at kiurgen skal få se på meg :)

Så nå får jeg et orntli mål jeg kan gå etter :)

 

 

WOW! så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 0,7kg denne uken. Skikkelig deprimerende altså!

Har trent mye og gikk ned nesten 3cm i livet så det er jo bra da.

Står på denne uken også så får vi se. Redd flere sånne uker vil tære på motivasjonen. Regnet ut kcal behovet på nytt og jeg ligger riktig i forhold til mat. Jeg fullammer, men er ikke en av dem som kilone bare renner av.

Får jobbe videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

Hei lite

Fortsett å stå på . Er man flink så er man flink. Det vil alltid lønne seg. Du får det helt sikkert igjen senere. Kanskje du gjør et byks neste gang.

 

seniorita 99,1kg(startvekt 100,7 - 8.mars)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen... Det er endelig vår... herlig herlig herlig... Var ute nesten hele dagen i går, er så godt å ta av litt klær igjen og bare nyte de herlige solstrålene.. :D Fikk raket opp en del og diverse... ååå så godt... Men jeg var også på vekten i går, og hadde tatt av 0,6 kilo, og det er jeg kjempefornøyd med... :D I tillegg gikk cm også inn denne uken, totalt 6,5 cm, 1 cm i midjen.

 

Så nå kan jeg legge inn denne fremgangen til dere

 

Startvekt 106 kilo

Etter 1 uke 104,4 kilo og -11 cm totalt

Etter 7 uker 99,2 kilo og -52 cm totalt, slutt på kurs 1

Etter 10 uker 98,1 kilo og -56,5 cm totalt, start kurs 2

Etter 11 uker 96,8 kilo og -59,5 cm totalt

Etter 12 uker 96,2 kilo og -66 cm totalt, -17 cm i midjen

 

Totalt har jeg tatt av 9,8 kilo siden jeg startet med GR................

 

Det er så herlig... nå merker jeg virkelig at klærne begynner å løste fra kroppen.. :)

 

Nå er det bare å jobbe videre, håper på å få inn en del stavgang nå fremover. Fant ut at det var herlig når jeg vandret i skog, mark og på stranda med den ene hunden.. :)

 

Håper alle får en flott uke, så snakkes vi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 100gr.

MEN jeg fikk svar på en mail jeg har sendt til Drammen Private. Å jeg kan bare komme for at kiurgen skal få se på meg :D

Så nå får jeg et orntli mål jeg kan gå etter :D

 

Vil bare si gratulerer og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 0' date='7kg denne uken. Skikkelig deprimerende altså!

Har trent mye og gikk ned nesten 3cm i livet så det er jo bra da.

Står på denne uken også så får vi se. Redd flere sånne uker vil tære på motivasjonen. Regnet ut kcal behovet på nytt og jeg ligger riktig i forhold til mat. Jeg fullammer, men er ikke en av dem som kilone bare renner av.

Får jobbe videre.[/quote']

 

Nå når du har trent mye kan det være at kroppen samler litt vann i musklene fordi du er stiv, muskelmasse veier litt mer enn fett (selv om det tar mindre plass), så dette skal du se kommer av igjen. Så lenge du har gått inn tre cm i livet viser jo det at du har gjort en kjempejobb. Ikke la deg knekke ned men kjemp videre. Det er jo ikke "kiloene" vi ser er vekk fra kroppen, det er cm som viser størrelsen vår. Sagt litt rart, men du skjønner hva jeg mener.

 

Så stå på, du er kjempeflink. Snart vil det vises på vekten også.. :D Siden du fullammer har nok hvor mye melk du har i puppene til enhver tid også noe å si på vekten din. Du er nok lettere rett etter amming enn rett før.. I alle fall lykke til, og vi skal hjelpe deg så godt vi kan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt av 0,6 kilo denne uken, og vekten viser nå 94,4. Er fornøyd med det :D 1,6 på disse to ukene av kurs 3. Har travle dager for tiden, så jeg merker at kurs blir litt nedprioritert. Får ikke tid til å sanke nok trimpoeng, eller spise så variert og riktig. Men det får gå som det går, så får jeg prøve å samle fokus når det blir "bedre" tider :D Lykke til videre dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg hiver meg på her også, jeg føler meg hjemløs. men denne tråden er jo ganske levende og passer nok bra for meg. Ned 1,4 denne uken, veiedag mandag.

Vi får prøve å holde fokus på det vi gjør riktig og har klart å forandre og legge eventuelle sprekker bak oss. Vi har nok alle fått større bevissthet på matinntak og mosjon?

Lykke til, alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på stand by denne uken.. ikke helt happy med det,, men får bare se fremover mot nye mål. Jeg vil trene mere, tror det blir alfa og omega for å kick starte hele kroppen. Sitter nå å lager en opptrappingsplan med trening..mere styrke, og litt økning i kondis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde veiedag på mandag og har gått ned 3,3 kg på en uke, er fornøyd med det men skulle nå ønske at ting kunne gått litt fortere=/ men, det er nok ikke sånn det fungerer.. så flink du har vert vivax, og dere andre og, skikklig morro og lese..

 

klem fra meg som snart er under 100 kg=))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk bare ned 200 gram denne uka, skuffende, for jeg hadde 18.4 trimpoeng. Hadde forventa å gå ned mer. Men jeg går på med friskt mot, vet fra før at nedgang hos meg går i rykk og napp. Stå på, dere er kjempeflinke!

 

Startvekt 101.1 kg den 9 januar

vekt nå 94.7 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mimmi80

Hei!

 

Føler meg visst litt hjemløs jeg også... Var ganske aktiv på flere tråder en periode, men så døde de ut etterhvert alle sammen.. Men da får jeg prøve på nytt, og gir denne tråden en sjanse!

 

Har normalt veiedag på mandag, men har kommet helt ut av det i det siste. *sukk* Kostholdet har hatt litt flere utskeielser enn optimalt, og jeg har helt glemt å svinge innom vekta på mandags ettermiddag. Men men, skal i alle fall innom kursleder en tur etter påske, så får vi se ann statusen da. Er liksom greit å holde seg til den vekta der, da blir det ganske riktige resultater tror jeg. Men jeg har da vært innom vekta hjemme også, og det ser i alle fall ut til at jeg klarer å holde den ganske stabil. Skulle gjerne fortsatt nedover i en rasende fart, men får vel være flink og la kroppen styre tempoet.

 

Har gått litt i bølger med kostholdet i det siste, selv om jeg prøver å være ganske flink.. Men noen utskeielser har det blitt ja! Og jeg vet det bare er en ting å gjøre, brette opp ermene og bli enda flinkere.. *sukk* Men så var det denne påska da.. Ikke bare bare det. Men skal gjøre som i jula, og ikke kose meg altfor mye, og begrense utskeielsene til enkelte dager. Ikke noe fråtsing i halvannen uke her nei!

 

Trøsten oppi dette er at jeg har fått innarbeidet ganske bra treningsvaner :D Prøver å ligge på 3-4 økter i uka, og det fungerer ganske bra. På mandag gikk jeg faktisk til trening også, en tur på rundt 7 km og snaut 1,5 timers gange. Gjorde godt ja!

 

Er bare en ting å gjøre folkens, stå på videre!

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skulle stå 3' date='3 kg på 2 uker IKKE 1 uke, beklager så mye.. huff må bynne og lese over hva jeg skriver før jeg lagrer det har...[/quote']

 

Må si da jeg så 3,3 kilo på en uke, og at du var fornøyd men ønsket det skulle gå fortere, da lurte jeg nesten litt... :D

 

Men du og du... 3,3 kilo fordelt på to uker er jo strålende. Jeg har nå begynt å innfinne meg med at det tar litt lenger tid for kiloene nå. Men er fornøyd så lenge det er en liten nedgang, alt som ikke er pluss på vekta er pluss i mitt humør... :)

 

Vel vel.. nå må jeg ut i solen. Skal plante og greier, det er så herlig med vår dere... Alt blir liksom så mye enklere og lettere da, herlig å være ute. Man jobber liksom mer med kroppen uten å tenke over at man bruker den... Herlig.. :D

 

Så vi snakkes senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fillefjonka

Henger meg på her jeg også :-)

 

Hadde "offisiell" veiedag mandag, da stoppet vekta på 95,4 dvs. en reduksjon på 11,4 kg siden oktober :-) Er igrunn fornøyd med det, skulle selvfølge ønske at det gikk fortere, men vet av erfaring at da kommer det gjerne på igjen fortere også. Skulle trent mer og oftere, men med 3 aktive unger og en aktiv mann, er det ikke alltid lett å ta seg tid til å trene. Har planer om å trene mer i påsken, skal også forsøke å IKKE spise for mye over lang tid. Har ikke lyst å veie meg 2. påskedag for å finne ut at jeg har gått opp noe igjen, siden det har vært en stor jobb å gå ned... Satte som mål å gå ned -14 kg til juli, ser ut som om det er mulig nå! Deilig å møte sommeren med kanskje nesten 30 - 1/2 kg smørpakker!!! mindre å drasse på :-)

 

Ha en fortsatt fin uke alle sammen og så står vi på videre!!

 

;-) Fillefjonka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erianna

Å gå ned i vekt er ikke en enkelt og lett jobb det kan du si!!! Man hele tiden må debatere med seg selv...

 

I dag, tenkte jeg hvor deilig det hadde vært å spise uten å tenke på hvor mange kalorier inneholder maten vi spiser og blåse i vekta. Men det er ikke slik, Selv i den perioden hvor jeg spiste det jeg hadde lyst på, var det ikke så deilig!! Ofte overspiste jeg til at jeg ble små kvalm, og jeg var så misfornøyd med meg selv og ble bare fetere! Selvtilliten min var på det laveste. Hver uke nesten begynte jeg en ny slanking, og tenkte at det skulle gå, varte i bare noen dager. Og selvfølgelig gikk jeg opp i vekt! det var nedturer nesten hverdag!!

 

Så tenkte jeg... er det verdt å spise uten å tenke på de konsekvensene, det bare fører til at man blir ullykelig med seg selv. Nå er jeg fornøyd, jeg spiser sunnere, er i bedre form og i tillegg går jeg ned i vekt!! :D

 

Denne uken gikk jeg 0.5kg ned. Håper at tallene blir bedre seste uke!! :D

 

HA en fin kveld!

Erianna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå reist hjem til trøndelag så jeg veide meg i går morges. Legger dette inn her siden mamma ikke har vekt.

Vekta stoppet på 97kg ned 1,2kg siden mandag :D

Så nå er målet 96,5kg til neste tirsdag når jeg kommer hjem. SKal ikke spise no gotteri i påska har jeg tenkt....for det er ikke verd det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

Vil først ønske alle sammen en super påske!! og så lurer jeg på hva planer andre har i påsken når det gjelder slankingen. tar dere en pause eller går dere på med streng disiplin?? jeg har bestemt meg for at en uke ikke skal ødelegge en måneds arbeid og satser på å ikke gå opp i hvert fall...om jeg klarer å gå ned er et annet spørsmål. jeg har vært flink hele uken og i dag unnet jeg meg en mocca kaffi og en tacobagett på kafe i lag med en veninne jeg ikke har sett på et halvt år!! og det sier jeg dere, jeg nøt hver slurk so om det skulle vært vin av beste sort til flere tusen kroner dråpen...det var rett og slett nyyydelig!! så min filosi er at jeg kan unne meg litt til slike anledninger men at jeg jevnt over skal prøve å være flink.

 

jeg merker at jeg bare etter knappe måneden på kurs har fått en selvdisiplin jeg aldri før har hatt og det er så suupert!! jeg har virkelig troen på at denne gangen skal jeg lykkes. jeg nekter å være en "slank" person som er innesperret i en tjukk kropp. jeg vil være slank og sprek og rett og slett få frem den livsgleden og den positive personen som finnes inni der. jeg har vært tjukk hele mitt liv så jeg vet ikke om noe annet men nå er det på tide å legge trøstespising og mobbing bak seg og sørge for at fremtiden er lys og lett! når jeg en gang får unger vil jeg være en sprek og aktiv mamma som blir med på skolefjellturer og spiller fotball på plenen..hehe

det var noen av mine tanker på palmesøndags aften. ønsker alle en god påske, klem fra may

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...