Gå til innhold

Nå vil jeg ned i vekt!


rudolf
 Share

Anbefalte innlegg

I dag er min lille jente tre måneder. Det har vært tre tøffe, morsomme og flotte måneder. La på meg 18 kg i graviditeten og ifølge dagens veiing har jeg kun 3 kg igjen, til hva jeg veide før jeg ble gravid. Men jeg ønsker å gå ned litt til. Så målet er 6 kg før året er omme!!! Åpnet medlemskapet mitt på sats i dag, og har tatt frem gamle grete roede bøker. Så nå er det bare å sette i gang. Noen som vil henge seg på??

Dagens vekt viser 71 kg. Håper på en kg ned til neste uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!!

Jeg kjenner meg veldig igjen.... Men jeg har litt mer å ta av enn deg. Min unge er 2,5 måneder. La på meg nesten 20 kg...hjeeelp. Hadde 8 kg for mye i utgangspunktet også da. jeg begynte igjen på SATS 10.10. Synes allerede det har hjulpet. Har tatt av 4,1 kg så det er jeg fornøyd med. Forresten så er min vekt nå på 84 kg. Skal ned til 70 på sikt. Starter med 6 til til nyttår.

 

Vi er igang og dette skal vi klare!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!

 

noen gode ideer til hvordan holde kontakten lettest med hverandre? starte en ny "klubb" eller noe?

veier dere dere fast på mandager eller?

 

jeg er åpen for alt, skal ned 7 kg ca, men vet ikke hvor fort jeg klarer det, er så forferdelig glad i litt feil mat. MEN jeg er flink til å trene, men da blir jeg jo enda mere sulten og spiser mer.... vel vel.

 

Motivere hverandre hadde vært flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Har en gutt på tre måneder. La på meg rundt 20 kilo i svangerskapet og har nå 6 kilo igjen. De kiloene som er borte har gått av seg selv men nå tyder det på at jeg må jobbe for resten.. nå står jeg stille. Har hørt at man ikke skal trene for mye mens man ammer og at det kan komme melkesyre i melken. Noen som vet hvor mye man kan trene eller hvor hardt man kan trene ?

 

Jeg lengter etter å komme igang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt på tre måneder. La på meg rundt 20 kilo i svangerskapet og har nå 6 kilo igjen. De kiloene som er borte har gått av seg selv men nå tyder det på at jeg må jobbe for resten.. nå står jeg stille. Har hørt at man ikke skal trene for mye mens man ammer og at det kan komme melkesyre i melken. Noen som vet hvor mye man kan trene eller hvor hardt man kan trene ?

 

Jeg lengter etter å komme igang.....

 

Hei,

 

Mange avfallstoffer lagres i fettet, blandt annet en del tungmetaller, og hvis man mister mye fett på kort tid mens man ammer, så går deler av avfallstoffene over i melken. Jeg leste ett sted at de anbefaler maximum 0,5 kilo ned i uken hvis man fullammer. Vet ikke om dette fremdeles gjelder.

 

Ta deg god tid mens du ammer, og legg heller inn noen ekstra gir når du ikke lenger fullammer!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettogglad

Jeg har en datter på snart 4 mnd, nå synes jeg tiden er inne for å få vekk 11 vanskelige kilo som ikke har rast av selv om jeg fullammer. Jeg gikk opp 23 kilo når jeg var gravid! Jeg veier nå 80 kilo men vil gjerne veie 69 kg som jeg gjorde før graviditeten. Har gått på et GR-kurs før med strålende resultat: 79kg->69kg, klarte fint å holde vekten etter dette. Kurset gikk jeg etter forrige ammeperiode(har et barn til til). Jeg er 175cm høy, har grov benbygning, har aldri før slitt med vekten. Tenkte nå å få inn gode spisevaner før jeg slutter å amme, gå sakte men sikkert ned kg for kg, så jeg er klar for bikinisesongen til sommer -06.

 

Hvor mang kcal ligger dere som ammer på pr.dag???

Jeg tenkte jeg skulle prøve å ligge på 1550kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg la på meg 35 kg under graviditeten og har tatt av 13 kg. i dag er jenta mi en mnd. Jeg skal ned til rundt 60 kg og har 21 kg å ta av! Jeg ligger på rundt 1500 kcal om dagen og går minst 30 min tur. Det føles helt greit. Jeg har jobbet av meg sukkeravhengigheten min, det var knallhardt men nå går det bra. Spiser ikke godteri men har en åpning for at jeg kan gjøre det på lørdager. Kjøper lavkalori sjokolade og sukkerfri snacks. Tror at jeg skal har litt popcorn i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...