Gå til innhold

2007, uke 14


Gjest lite

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen!

Kunne ikke vente med å avlegge rapport:)

Ned 2,4kg og 0,5cm i livet. Er kjempe fornøyd med dette.

Flott start på uken. Total nedgang blir da 6,3kg og 12 cm i livet.

Vi skal ingenting i påsken så jeg gyver løs på ny uke.

Ønsker alle god påske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen!

Kunne ikke vente med å avlegge rapport:)

Ned 2' date='4kg og 0,5cm i livet. Er kjempe fornøyd med dette.

Flott start på uken. Total nedgang blir da 6,3kg og 12 cm i livet.

Vi skal ingenting i påsken så jeg gyver løs på ny uke.

Ønsker alle god påske!![/quote']

 

 

c030.gif

 

Gratulerer med flott resultat!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil bare si...WOW Lite... det var imponerende.. :D Og Trinny, det kommer nok ned igjen skal du se... bare kjemp videre...

 

Så til Mayca fra forrige ukers tråd ang hvordan vi skal ha det i påsken. Jeg skal ikke ha pause, men litt fri. Mitt mål er ikke å gå opp, men holde den samme vekten. Skal unne meg kvikk lunch som allerede har kjøpt inn og gleder meg slik til, samt så mye frukt jeg bare ønsker. I tillegg skal jeg ikke telle kalorier når jeg spiser middag hos meg selv eller venner og beskjente.

 

Men nå vokner gutten min så her er mitt resultat, ned 0,8 kilo og totalt 3 cm

 

Så nå kan jeg legge inn denne fremgangen til dere

 

Startvekt 106 kilo

Etter 1 uke 104,4 kilo og -11 cm totalt

Etter 7 uker 99,2 kilo og -52 cm totalt, slutt på kurs 1

Etter 10 uker 98,1 kilo og -56,5 cm totalt, start kurs 2

Etter 11 uker 96,8 kilo og -59,5 cm totalt

Etter 12 uker 96,2 kilo og -66 cm totalt, -17 cm i midjen

Etter 13 uker 95,4 kilo og -69 cm totalt, -18 cm i midjen

 

Totalt har jeg tatt av 10,6 kilo siden jeg startet med GR................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

har ikke skeiet ut eller noen ting og hadde 16 trimpoeng i forrige uke likevel bare ned 200g...menmen...min taktikk for påsken blir å ikke gå opp....og helst litt ned..! men er ikke lett å skvise inn regelmessige måltid og trening når man jobber 1 til 9 med bare en liten pause...så blir en stor frokost og en stor kvelds...og en banan i pausa..isja..ikke bra for kroppen nei.menmen...bare to dager til nå så kommer noen fridager...og et stort 60 års selskap...men håper det finnes noen litt sunnere alternativer på matbordet..

ønsker alle en riktig god påske fremover! klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veiedag på mandag, ned 1.9 kg. Totalt siden 9 januar:8.3 kg. Gruer meg litt til alle fridagene, for her nordpå har de meldt snestorm i mange dager. Så jeg får trimme inne og holde meg unna godsakene, så kanskje det går litt ned denne uka også?

 

God påske til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen.. Da har vi kommet til første påskedag, og søndag. I morgen er det vekten for meg, og den blir skummel. Har ikke ført dagsrapporter denne uken, men vet alt for mye har gått inn i munnen min. Siden fredag kveld har jeg hatt frie tøyler til å spise det jeg vil, og det har vært herlig... Må bare være ærlig der, jeg har virkelig nytt dette. Og i dag er siste dagen jeg spiser det jeg vil når jeg vil, for i morgen er det full skjerpings igjen. Regner med at dårlig samvittighet kommer i morgen, men jeg kan også legge til at hadde det vært en vanlig påske (eller en vanlig helg) for den saks skyld hadde inntaket vært mye større... ;) så litt har jeg å være stolt over.

 

Vel det var alt jeg ville denne morgenen, ha en fin dag alle sammen, og kos dere skikkelig.. ;)

 

Så snakkes vi med veieresultat og diverse i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...