Gå til innhold

Så var det meg da


Gjest Huskeberta

Anbefalte innlegg

Gjest Huskeberta

Jente, 40 år og i hvert fall 37 kilo for mye.

 

Har vel prøvd å slanke meg de 10 siste årene. Klarer å gå ned også, men plutselig er det noe som bryter inn i de vanene jeg så smått har begynt å få. Så er det tilbake til det gamle og jeg går opp igjen.

 

Så har jeg jo funnet ut at jeg er trøstespiser. Første gang jeg sier det til noen nå*gulp* er jo nesten skummelt jo...

 

Og så eeeeelsker jeg sjokolade.

 

Men har vært "flink" en måneds tid og gikk ned ett helt kilo! Synes det selvfølgelig er aaaalt for lite, men vet ikke helt hva slags feil jeg gjør...

 

Så nå er det frem med skrittelleren igjen!! Batteriet er tomt og jeg skal GÅ til byn å kjøpe nytt. Det vil jo si at jeg kommer til å traske rundt en 3-4 timers tid:)

 

Så er det noen som har en liten hurtigkur til å fjerne vann og sånn,blir jeg glad:)

 

Er det noen i Moss som veier masse for mye og kunne tenke seg å gå sammen med meg, blir jeg enda gladere. Vi kunne jo ta en tur i svømmehallen også? Kanskje vi kunne gå ned sammen og ta en tur til København(eller ett annet sted) når vi har kommet i mål????

 

~Huskeberta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

Heisann !

Høres ut som om du har bestemt for å gjøre noe med vekta en gang for alle. Det er jo et godt skritt på veien.

Mitt råd til deg; meld deg på et lokalt GR-kurs. Jeg begynte på kurs 8.mars. Er 170cm høy og hadde en startvekt på 100,7kg !!!

Ønsker ned 25-30kg. For meg er det umulig å klare dette på egenhånd selv om jeg godt vet hva jeg skal gjøre. Jeg starter hver mandag men holder på i 2 dager og så utsetter jeg det til neste mandag for så å spise dobbelt resten av uka.. Sånn er jeg.

Det føles godt å være igang på kurs - veldig motiverende !

 

Lykke til med slankingen !

 

Hilsen gift tobarnsmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest tattoogl

Jeg er ikke fra Moss, men fra Bjørkelangen... håper det går greit!! Hehehe...

Skal vi slå følge og backe opp hverandre??

Jeg er ei jente på 30 år, er 161 cm høy og veier 97 kg... Skal ned 37 kg..

Jeg trenger absolutt ett spark i rompa og regner med at kanskje du også trenger det...

Så kom igjen.... Nå begynner vårt nye liv..

Kanskje du har msn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...