Gå til innhold

40 gjengen 7. april


Gjest mammacita

Anbefalte innlegg

Gjest mammacita

Hei! Her er jeg! Har oppholdt meg i ei slags arbeidshule de siste månedene, men nå stikker jeg frem hodet igjen! Har startet nettbutikk med dame / jente klær i store størrelser, fra L og oppover! Det har tatt noe desperat med tid. Hadde jeg visst hvor masse tid jeg måtte bruke før jeg kom igang hadde jeg nok ikke gjordt det, men nå er jeg i gang og jeg trenger masse kunder så løp og titt jenter! Dere må gå inn på adresselinjen foreløpig, adressen er http://www.xxl-stormote.com. Tips andre om butikken også hvis dere syns den ser OK ut!

 

Ellers så er det så som så med vektnedgangen desverre. Går ikke ned og går ikke opp, men har ikke vært fokusert og "flink" heller. Skal prøve å komme i gang igjen, men det er vanskelig å få tid nok med unger, konfirmasjon, jobb, butikk (adm.dir. mammacita he he, ler mye til den der gitt) og omsorgsoppgaver i forhold til eldre slektninger. Men må vel bare komme igang med prioriteringene og prioritere opp helsa mi! Håper det fortsatt er noen som er innom her!

 

Hvordan er det med dere andre da? Er dere kommet dere under den magiske 40 grensa alle sammen eller? Det har ikke jeg, men har lyst til å være sammen med dere likavel jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Hei, det ser ut til at denne tården ikke r liv laga. Så jeg har vært inne på nedoverklubben på over 40 kilo, der er det noen av "våre" fra motivasjonstråden. Nå har jeg ikke noe å melde, for de siste dagene i påsken sprakk jeg så gigantisk at jeg ikke har vært på vekta. Men i dag og fredag skal jeg på pilates igjen, så jeg kommer vel i gang. dvs, jeg må i gang!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...