Gå til innhold

Tirsdagslink 8-11 for 5 kg.før jul


Gjest synøve
 Share

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen. jeg har enda to dager igjen til veiing,gruer meg..men har nå prøvd..og spise litt mere, ligger vel på en 1500-1600 kcal om dagen også har jeg jo en 12-15 trimpoeng..så det blir spennende og se på torsdag.

Min datter har bursdag idag og jeg har stått og laget kake,så det blir nok en hard dag idag og holde seg unna den..men skal klare det....

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, då var det dags igen da.

 

Førrige uka: 66,1

Denne uka: 66,6

 

Ja, det var upp 0,5, men det gør ikke så mye, før nu skall jeg regestrere vad jeg spiser og legge meg på ca 1500 kalorier og se vad som sker.

Trodde jeg hade lagt på meg mer faktiskt, og blev positivt overaskad till morron.

Ja, det låter helt galt, men så er det.

 

Jeg slet noe grusamt igår, men klarade av den dagen og, og er STOLT idag!!!!

 

Regn og rusk ute, idag igen, så jeg skall få på ungarna litt klær og åka till treninga. Skall se om pusten blivit litt bedre nå........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gifteklara

Hei alle sammen!

Hyggelig å høre at dere holder koken!! Selv om det er utfordrende dager...Jeg er veldig fornøyd med denne uka, ned 0,9! Nå ligger jeg på 65,4 og har totalt gått ned 2,4. Det går sakte men sikkert...

 

Lotta, med røykeslutt skjønner jeg godt at ting ikke blir helt som normalt.. Men ikke gi deg, vær så snill!!! Dette klarer du! Du gjør en stor bragd! De to tingene her i verden som kanskje krever mest viljestyrke på samme tid!

 

Jeg blir ikke med dere neste uke. Reiser bort med jobben, og da har jeg ikke internet tilgjengelig. Men vi høres neste tirsdag, og da gleder jeg meg til å høre hvordan det har gått med dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Hyggelig å høre at dere holder koken!! Selv om det er utfordrende dager...Jeg er veldig fornøyd med denne uka' date=' ned 0,9! Nå ligger jeg på 65,4 og har totalt gått ned 2,4. Det går sakte men sikkert...

 

Lotta, med røykeslutt skjønner jeg godt at ting ikke blir helt som normalt.. Men ikke gi deg, vær så snill!!! Dette klarer du! Du gjør en stor bragd! De to tingene her i verden som kanskje krever mest viljestyrke på samme tid!

 

Jeg blir ikke med dere neste uke. Reiser bort med jobben, og da har jeg ikke internet tilgjengelig. Men vi høres neste tirsdag, og da gleder jeg meg til å høre hvordan det har gått med dere...[/quote']

 

Du greide det, Gifteklare!!!!!!!!

Jøjjemeg, du er flink.

Nå blev jeg glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på helgetur med innbakt bryllup i helga og fråtset skikkelig i alskens gode retter og massevis av kaker. I tillegg har ryggen slått seg vrang slik at jeg ikke får trent så mye. Ja, ja.. resultatet er som følger:

 

Vekt: 58,7 kg. ( + 0,6 kg)

Midjemål: 77 cm. ( + 1,0 cm)

 

Nå får jeg bare forsøke å ikke la utskeielsene bli mange flere. Jeg klarer jo uheldigvis ikke å begrense mengde mat i takt med mindre trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens resultater, jeg har gått inn 2 cm i midjen samtidig som jeg har gått opp 100 gram. Så sånn sett har jeg stått nesten stille, men bra midjen går inn da.

 

Vekt forrige uke 64,5

Vekt i dag: 64,6

Reduksjon midje: -2 cm

Total reduksjon midje: -4 cm

 

Totalt sett har jeg gått opp 100 gram i forhold til startdatoen. Men nå biter jeg tenna sammen, og skal virkelig gjøre en innsats for meg selv!

 

Ha en fin uke alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til en ting med meg selv: Jeg er vant til full fart og mye mas på jobb, matlaging og husarbeid, 3 unger å prate med og 2 av dem skal ha hjelp med lekser innimellom, med andre ord: hektisk arbeids- og familieliv (studerer atpåtil litt på siden)! Når det så plutselig ikke er noen hjemme som forlanger oppmerksomhet, og jeg er helt alene - da kommer suget etter noe å kose seg med i fred og ro! Hvis jeg sprekker i forhold til kosemerkene, så er det når jeg er mutters aleine! Skulle tro det var omvendt (i lystig lag!) Andre som har det sånn???

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til en ting med meg selv: Jeg er vant til full fart og mye mas på jobb' date=' matlaging og husarbeid, 3 unger å prate med og 2 av dem skal ha hjelp med lekser innimellom, med andre ord: hektisk arbeids- og familieliv (studerer atpåtil litt på siden)! Når det så plutselig ikke er noen hjemme som forlanger oppmerksomhet, og jeg er helt alene - da kommer suget etter noe å kose seg med i fred og ro! Hvis jeg sprekker i forhold til kosemerkene, så er det når jeg er mutters aleine! Skulle tro det var omvendt (i lystig lag!) Andre som har det sånn???

Ellen[/quote']

 

Yes! Vet akkurat hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til en ting med meg selv: Jeg er vant til full fart og mye mas på jobb' date=' matlaging og husarbeid, 3 unger å prate med og 2 av dem skal ha hjelp med lekser innimellom, med andre ord: hektisk arbeids- og familieliv (studerer atpåtil litt på siden)! Når det så plutselig ikke er noen hjemme som forlanger oppmerksomhet, og jeg er helt alene - da kommer suget etter noe å kose seg med i fred og ro! Hvis jeg sprekker i forhold til kosemerkene, så er det når jeg er mutters aleine! Skulle tro det var omvendt (i lystig lag!) Andre som har det sånn???

Ellen[/quote']

 

Jada, Ellen, vet akkurat hva du mener. Og jeg har en mann som er borte på jobb hele uka! Men jeg har klart å stå imot siden juni, så det har bare blitt noen bittesmå utskeielser som har holdt seg innenfor dagsbehovet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Veiedag i går på flere av oss, og for noen ble det suksess, for andre en liten nedtur. Jeg gikk på vekta i dag, og ble godt fornøyd med at den viste 64,2 kilo. I går var den på 65,2 etter at jeg hadde spist frokost. Nei, jeg trodde faktisk jeg skulle ha klart å holdt vekta, og kanskje gått ned litt, så dagens resultat er nok riktig, ja. Midjen har jeg ikke målt denne uka, synes ikke det er nødvendig å ta det hver uke.

De siste to dagene har jeg gått lange turer til tross for regn og ruskevær. Begge dagene har pulsklokken min vist at jeg har brukt over 800 kcal på to timer mosjon, så det er jeg godt fornøyd med. Går mye i oppoverbakker.

Nå har jeg fått ungene i seng, så nå tenkte jeg at jeg skulle kose meg med en god kvelds. Ser at dagsinntaket blir litt for lavt ellers :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...