Gå til innhold

erfaring med reducil


Gjest betty80

Anbefalte innlegg

Jeg bruker reductil, har ikke hatt bivirkninger.

Har ikke vært spes sulten, men med den mengden mat jeg spiser er det ikke rart (1900 kcal). Merker det litt på søtbehovet. Men ikke på trangen til saltsnacs.

Ifølge en vennnine av meg som jobber på apotek øker forbrenningen, jeg vet ikke...................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker reductil' date=' har ikke hatt bivirkninger.

Har ikke vært spes sulten, men med den mengden mat jeg spiser er det ikke rart (1900 kcal). Merker det litt på søtbehovet. Men ikke på trangen til saltsnacs.

Ifølge en vennnine av meg som jobber på apotek øker forbrenningen, jeg vet ikke...................[/quote']

 

 

 

ok. har du gått lenge da? noe ned gang. eg skal begynne neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått siden januar, 26. Har bevegelses hemning, så jeg får ikke trent så mye. har likevel gått ned 10 kilo. Har hørt at hvis man går ned seint, så er det mindre sannsynlig at man går opp igjenn. Har enda 30 (i allefall) igjen, så da føles det som det går veldig seint.

Har en veldig forståelsfull lege så jeg er hos ham og veier meg hver 6 uke. Så snakker vi endel om hvordan det går og hvordan jeg har det. Får håpe du har en sånn lege å. Det er viktig å få støtte fra andre enn familien.

Lykke til !

Ps. får snakkes igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått siden januar' date=' 26. Har bevegelses hemning, så jeg får ikke trent så mye. har likevel gått ned 10 kilo. Har hørt at hvis man går ned seint, så er det mindre sannsynlig at man går opp igjenn. Har enda 30 (i allefall) igjen, så da føles det som det går veldig seint.

Har en veldig forståelsfull lege så jeg er hos ham og veier meg hver 6 uke. Så snakker vi endel om hvordan det går og hvordan jeg har det. Får håpe du har en sånn lege å. Det er viktig å få støtte fra andre enn familien.

Lykke til !

Ps. får snakkes igjen.[/quote']

 

 

Ok. flott, det er jo bra med 10 kg. har en kjempe bra lege,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...