Gå til innhold

10 kg ned på ett år - hurra!


Gjest lanata

Anbefalte innlegg

Tenk at det har holdt, målene nås og hva så om det tar litt tid?

 

Har ikke gått på kurs og bare ført logg her til og fra, men har hatt Grunntakene fra GR i bakhodet hverdag og fest - og nå er jeg STRAKS ved de første 10 kg ned!

 

DET ER SÅ GODT! =)

 

Burde ha trent mer, oftere, jevnere - kan jo være et utmerket mål for året som kommer? Kanskje de siste 10 - 15 kg sklir lettere av?

 

Det er så motiverende å være med i denne vektklubben, hadde aldri klart å holde oversikt over det jeg faktisk KLARER dersom det ikke hadde vært loggført her, man er jo alltid så flink til å huske alt det man IKKE klarer.....

 

Ønsker alle en god dag og en fortsatt flott vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre din optimisme her på vektklubben! Har selv brukt 13 mnd på å gå ned 12 kg, og føler at det går sent. Skulle gjerne ha tryllet de resterende bort over natta! Men bedre sent enn aldri! Selv om mange er flinke å får av seg inntil 60 kg på 1 år. Men det er de færreste....

 

 

Godt jobba, og lykke til videre!!

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker som så at man skal jo ha med seg hud og muskler og ikke minst psyken, så det er ikke om å gjøre at man går for fort ned. En annen sak er jo at jeg vil ikke opp i vekt igjen, så her er det snakk om daglig omlegging og tilpassing. Resten av familien skal jo også leve og ikke pokker om jeg vil la min 7 år gamle datter skal få forståelse av at mamma SLANKER seg! Det tror jeg ikke hadde vært bra for henne med tanke på ungdomstiden og selvbildet hennes.

 

Nei, sakte men sikkert - og da er denne vektklubben genial, kan snakke SLANKING og få tips og råd - og resten av familien får bare med seg det positive, kosthold i det daglige og en ellers rimelig aktiv tilværelse =)

 

Det er godt å ha et eget rom, takk for svar! Og Lykke til videre du også!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...