Gå til innhold

Litt tidlig kanskje, men brud i mai 2008?


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

Jeg skal nemlig være mai brud neste år.

Det var litt rart når det ble bestemt, har alltid trodd jeg kom til å gifte meg på høsten eller vinteren. Bare fordi jeg trodde jeg ville velge noe anderledes enn andre, men nå blir det altså mai, og det blir gøy.

Har allerede bestilt kirke, men i en annen by, så det blir nok litt utfordrende å planlegge alt. Vi skal også holde det hemmlig så lenge vi kan, slik at mest mulig er planlagt og bestilt før "katten slipper ut av sekken".

 

Så nå er kirken i boks, da er det punkt 2 på listen, nemlig trening, for begge to. Vi skal nemlig ned til (nesten) samme vekt som vi hadde da vi traff hverandre. Noen andre som vil begynne tidlig? Heng deg på!! :)

 

Mitt første delmål er - 5 kg. frem til 17 mai i år. Har 4,5 kg. igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi har også bestemt oss for å gifte oss i juni/juli om et år. Har ikke bestilt noe enda, men skal ta det i løpet av mai engang... Hadde også planlagt vinterbryllup, men det ville i såfall blitt om to år, og det blir for lenge å vente. Har mange kilo som skal ned før bryllupet, og har første mål om å gå ned 5 kg til 24 mai. Håper det går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg gifter meg i mars 08 og har planer om å gå ned ca 10 kg til da. Kanskje vi kan slå litt følge?

 

Kirka er bestilt og jeg leter etter drømmekjolen, men før jeg begynner å kikke for mye så vil jeg gå ned noen av kg'ene. Målet er 3 kg til 17.mai, et delmål som ikke er for avskrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg gifter meg i mars 08 og har planer om å gå ned ca 10 kg til da. Kanskje vi kan slå litt følge?

 

Kirka er bestilt og jeg leter etter drømmekjolen' date=' men før jeg begynner å kikke for mye så vil jeg gå ned noen av kg'ene. Målet er 3 kg til 17.mai, et delmål som ikke er for avskrekkende.[/quote']

 

Ja, bare hyggelig med flere som jobber fremover over tid.

Jeg avventer også litt med kjole kjøpt, vil prøve å få litt nedgang først, men jeg titter i blader etc. Tenke jeg skulle prøve litt kjoler i løpet av sommeren, også kjøpe noe til høsten...pleier vel å være litt salg utpå høsten også gjør det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har i ugangspunktet tenkt meg å gå ned 27 kilo frem til april neste år. det betyr at jeg bør gå ned rundt et halvt kilo i uken frem til da, og satser på at det ikke er for rask nedgang slik at jeg legger det på meg igjen. ugh. har forresten bestemt oss for å gifte oss i slutten av juli 2008 :) gleder meg skikkelig :)

 

Graturele til alle andre som har gifteplaner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Gifter meg 28. juni neste år og skal ned totalt 15 kg til da. Har tatt av 9 kg så langt og ligget lenge og vippet opp og ned på rundt 85 kg (er 165 cm).

 

Har tatt tak og det føles godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har i ugangspunktet tenkt meg å gå ned 27 kilo frem til april neste år. det betyr at jeg bør gå ned rundt et halvt kilo i uken frem til da' date=' og satser på at det ikke er for rask nedgang slik at jeg legger det på meg igjen. ugh. har forresten bestemt oss for å gifte oss i slutten av juli 2008 :) gleder meg skikkelig :)

 

Graturele til alle andre som har gifteplaner :)[/quote']

Gikk ned 6 kg i høst og hadde samme målsetning som du, med ca en halv kilo i uken. Fant ut at det var en veldig "smart" måte å gå ned på fordi de endringene jeg da måtte gjøre var ikke større enn at jeg fint kunne bake det inn i hverdagslivet. Bare kutte ut litt av pastaen/risen til middag og fylle på med grønnsaker i stedet f.eks. Og velge magert på brødskiva i stedet for fett. Skinke i stedet for ost, lettost i stedet for fet ost.

 

Lykke til og gratulerer med gifteplanene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at flere vordene bruder har gitt tegn fra seg :)

 

jeg er litt trist om dagen, så jeg gikk innom en brudekjole butikk på vei fra jobben. Kjempe hyggelig personlae, så de boket meg inn på en time med en gang, slik at jeg kunne få se ordentlig og prøve litt. Skal dit på mandag allerde for å se mer :) Da håper jeg virkelig at jeg har 0,5 kg. mindre å dra på :)

 

Men i kveld skal jeg dansekurs, jeg blir alltid litt glad av å danse, samtidig som det forbrenner litt kcal. Kan absolutt anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de blir det juni bryllup på oss.

Vi måtte flytte litt på tiden, for å få det til å passe for "alle".

 

I går slapp vi også bomben på famile og venner. Vi har nemlig holdt alt hemmelig :)

Vi kommer nok til å fortsette med litt hemmelighetskremeri om hva som skjer hvor på den store dagen.

Vil overaske litt mer vi, det er jo så gøy....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er jeg sliten.

Tok en tur på treningsenteret igjen...jeg liker ikke å være der, det er så utrolig mye folk der. Jeg liker å trene i fred og ro, uten at det er for mye som skjer rundt meg. Føler meg rett og slett utilpass. Men jeg MÅ gå dit. minst 1 gang i uka. Jeg har jo dansekurs en gang i uka, også går jeg til og fra jobben hver dag og toppen av det, trener jeg pilates. Så dette må jo gi uttelling snart :). Om ikke annet så skal jeg ihvertfall være i god form når jeg gifter meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' nå er jeg sliten.

Tok en tur på treningsenteret igjen...jeg liker ikke å være der, det er så utrolig mye folk der. Jeg liker å trene i fred og ro, uten at det er for mye som skjer rundt meg. Føler meg rett og slett utilpass. Men jeg MÅ gå dit. minst 1 gang i uka. Jeg har jo dansekurs en gang i uka, også går jeg til og fra jobben hver dag og toppen av det, trener jeg pilates. Så dette må jo gi uttelling snart :). Om ikke annet så skal jeg ihvertfall være i god form når jeg gifter meg...[/quote']

Så flink du er å trene:) Jeg sliter med å få prioritert det i det daglige, men i de siste ukene nå så har jeg tatt meg sammen. Har spinningsykkel i kjelleren som jeg trente mye på før og som jeg har tatt i bruk igjen. Og i går investerte jeg i gode løpesko, for å jogge i terreng er en av de herligste treningsformene for meg. Har du vurdert hjemmetrening eller jogging i stedet for treningssenter? Du skal jo trives med treningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er å trene:) Jeg sliter med å få prioritert det i det daglige' date=' men i de siste ukene nå så har jeg tatt meg sammen. Har spinningsykkel i kjelleren som jeg trente mye på før og som jeg har tatt i bruk igjen. Og i går investerte jeg i gode løpesko, for å jogge i terreng er en av de herligste treningsformene for meg. Har du vurdert hjemmetrening eller jogging i stedet for treningssenter? Du skal jo trives med treningen[/quote']

 

Vel, jeg trner pilates hjemme. Jogging er det værste jeg vet :). jeg tvinger meg selv til treningssetner fordi da får jeg bitte litt oppfølging, og utrolig drålig samvittighet når jeg ikke går dit. Betaler jo tross alt for det...

 

Men jeg skal bare skjerpe meg litt mht. trening, det er bare en mental sperre jeg har, som jeg må overvinne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei....våknet i dag, tett nese, verkende kropp og feber.

Har ikke tid eller lyst til å være syk nå!!! Er sikkelig dårlig, har ikke vært så syk siden jeg hadde influensa i vinter, er der virkelig mulig å få det to ganger på bare noen månder :)

 

Nå kan jeg ikke gå på jobb i morgen, seriøst, jeg er vireklig lei meg for det, har bare jobbet der 1 mnd. og det er drømme jobben *sukk*

 

Ikke ble det noe trening i det fine mai været i dag heller, nei i dag har ikke vært en god dag!

Håper det hjelper å tenke fremover, masse posetive tanker, må bli frisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss til våren neste år=) målet mitt er å ha gått ned 25 kilo til da=) et stort mål, derfor trenger jeg den støtte å samholdet jeg kan få=) håper dere tar i mot meg her på dette forumet=) Er jente på 24 fra Steinkjer /Notodden=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss til våren neste år=) målet mitt er å ha gått ned 25 kilo til da=) et stort mål' date=' derfor trenger jeg den støtte å samholdet jeg kan få=) håper dere tar i mot meg her på dette forumet=) Er jente på 24 fra Steinkjer /Notodden=)[/quote']

 

Velkommen skal du være.

Bare hyggelig med flere som kan dra lasset sammen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cafelatte

Hei,

jeg skal også gifte meg neste år, og siden jeg bare er 1,8 kg ( dvs. det hadde vært fantastisk med 2,8..kg ) igjen til målet ,så blir min utfordring resten av året og holde meg der.... og det er jo en ufordring det. Har holdt på å slanke meg i ca. 1 år, og nå er det siste innspurt og stabilisering igjen. Hurra !!!

Tenkte jeg skulle bestille kjoletime i september eller noe sant. Vi har bestilt lokale, men ikke kirke.

 

Delmål: minus 1 kg til 17. mai...... går litt seint på slutten...

 

Gratulerer til alle vordende bruder her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilyAnn
Vi gifter oss til våren neste år=) målet mitt er å ha gått ned 25 kilo til da=) et stort mål' date=' derfor trenger jeg den støtte å samholdet jeg kan få=) håper dere tar i mot meg her på dette forumet=) Er jente på 24 fra Steinkjer /Notodden=)[/quote']

Her er det plass til alle:) Jo flere jo bedre egentlig. Lykke til med slankingen. Så lenge du har motivasjonen på plass så klarer du dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cafelatte

Synes vi er skikkelig smarte som tar tak i problemene allerede ett år før bryllupet.

Utrolig kjipt å stresse med kg. og diverse andre ting 2 måneder før en sann begivenhet... har jo nok med å bli litt brun å få fint hår etc.

Dere får ha en god helg. Hjemme venter en deilig kyllinglasagne, så det blir bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilyAnn

Hvordan går det med dere? Jeg har holdt på i 2-3 uker nå (tar det ikke dønn seriøst ennå, men passer litt på hva jeg spiser + trener). Ingen vektnedgang, men jeg har faktisk mistet minst 4 cm rundt midjen. Tror det kommer av treningen rett og slett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skla vi ut på lørdagstur. Først til posten så butikken, det blir en bit å gå.

Fristende og ta bussen, men nå¨har jeg vært syk hele uka, så det er på tide å bevege litt på seg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var innom Be U i Akersgata i dag...(Oslo)

Der hadde de også et utvalg brudekjoler, til en ganske snill pris. Kan være verd en titt for Oslo bruder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cafelatte

I helga gle aaaalt ut.... vin, øl, potetgull, vingummigodteri osv....

Men det er vel bare å ta seg sammen igjen. I dag SKAL jeg på hard aerobicstime. Må få den inn i timeplanen.

Tenkte jeg skulle bestille time til september for prøving av brudekjoler. Hadde vært litt greit å ha klart å gå ned en par kilo til dess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...