Gå til innhold

noen som blir med på 4 kilo før jul fra i dag?


Gjest linak
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest svovelfis

Jeg har ca. 16 kilo å gå ned, men jeg nøyer meg med 4 før jul. Jeg veide meg på Mandag, og da var jeg 77 kg med klær etter mat. Så regner med at morra-vekta ligger på ca. 76 kg. Er jeg 72 til jul, ja da skal jeg være kjempefornøyd:)

Har vi veiing neste Onsdag da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meldte meg på kurs som begynner 9.1.06 i går faktisk.gleder meg veldig.regner med jeg får noen kilo på i jula men skal jobbe hart for ikke få for mange.jeg har sukkersyken så jeg må bare bli mye flinkere....

men men.startvekta mi var 133 for 4 mnd siden.men har ikke gått helhjertet in for slanking før for to uker siden...

veldig fin side det her syns jeg...

så målet mitt er 117,5 til jul siden vekta på fredag var 121.6.

 

men dette klarer mi ikke sant.......

 

jeg skal på svømming i dag og gleder meg utrolig...

er så deilig når man er ferdig...

 

hva gjør dere andre for å komme ned i vekt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjerne være med på 4kg før jul. Har gått ned ca.4 kg på fem uker nå, men har ca.8 igjen før jeg er der jeg ønsker å være. Veier meg hver mandag. Jeg var 73,6 kg på mandag. Med veiedag mandag må jeg unngå store utskeielser i helgen :(

Jeg har aldri gått et eneste slankekurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

........... Er det fremdeles mulig aa vaere med paa "4 kilo foer jul fra i dag"?

Det er ikke mange kiloene jeg oensker aa gaa ned, men trenger noen som kan motivere meg slik at jeg klarer aa gaa ned fra 64 til 60 kilo! Veier meg hver onsdag!

Har gaatt paa Grete Roede kurs tidligere.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med noen andre her! Men de har litt høye mål for meg! Så fant jeg denne tråden og tenkte at dette var mer i min smak! Jeg er nok en tungvekter i forhold til dere andre men men like blid for det! Jeg er 168 cm høy og veier 83 kg og skal rusle rolig og sakte ned til 70 - 75 kg. Hadde vært gøy å klare 4 kg før jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med noen andre her! Men de har litt høye mål for meg! Så fant jeg denne tråden og tenkte at dette var mer i min smak! Jeg er nok en tungvekter i forhold til dere andre men men like blid for det! Jeg er 168 cm høy og veier 83 kg og skal rusle rolig og sakte ned til 70 - 75 kg. Hadde vært gøy å klare 4 kg før jul!

 

Jeg er 165 og var 81kg for vel et år siden. Har gått sakte nedover fra den gang.

Gikk litt opp i sommer og nå har jeg ikke lyst til å være tjukk lengre...

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle som vil er velkomne.lager en ny tråd hver fredag så legger mi ut der etter vilken dag mi veier oss.men skriv gjerne meldinger hver dag for di som vil dele motbakker og medfart...

ha en fin dag videre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig lagt meg inn på en annen "klubb" men får ikke følgt opp fra begynnelsen. Dessuten syns jeg fire kilo før jul, fra NÅ høres overkommelig ut.

Jeg har veie dag på tirsdag, da jeg allerede går på GR kurs nr2.

 

Jeg hadde startevekt på 96,9 kg den 1 sept, hittils har jeg gått ned 8,9 kg (innveieing i går)

Så da blir min første uke her: 1,2 kg ned. Og det er jeg meget fornøyd med.

Er 170 cm høy og vil tusle ned på lavere- 70 tallet ..

 

Jeg har prøvd mye rart før, både piller og mote-kurer, men skal ærlig si at GR har fungert best og er absolutt sunnest. Ikke sulter jeg( syns nesten jeg spiser for mye) og har "tvunget" meg på trening en periode,så nå er det ren automatikk.. det er deilig!

 

Det blir mye tremølle, da jeg er glad i tur gåing. Litt jogging, når jeg er ekstra i farta-men ikke store utskeielsene da... er jo stor jente- blir mye å løpe rundt med. Ellers har jeg prøvd POwer plate, aerobic timer av ymse slag, og litt styrke. Men øker nok styrke delen, når kondisen er litt bedre. Jeg vil anbefale alle som er seriøst med å gå ned og trene mye om å kjøpe seg en pulsklokke.. Min er en viktig motivator på trening!!

 

Ellers er vel min store svakhet alkohol på helgene... men det har fungert bra hittils!

 

Håper at noen av denne gruppen kan fortsette etter nyttår/jul også.. virker som det er flere her som skal ned mer enn 4 kilo?!Hve ellers blir det for trening på dere? Og hvor i all verden bor dere?

 

 

Stor klem fra

D-fly

Østfold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ønsker også å være med.

Jeg veier med torsdager og var i dag 86 kg.

jeg har etter råd herfa økt matinntaket til 1600 kcal og har da gått opp 3 kg. jeg gjorde den feilen at jeg ikke økte matinntaket etter endt GR kurs for 2 år siden men gikk istedenfor ned(kutter ut kveldsmaten) Så nå satser jeg på at jeg skal nå målet mitt tilslutt OG beholde den gode matvanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går nå mitt andre GR-kurs. Har siden nyttår i år gått ned 12 kg og vil gjerne ned 7 kg til før jeg sier meg fornøyd! Om jeg klarer 3 kg innen jul hadde det vært supert!

 

Tillater meg å slenge ut noen forslag jeg.. Hva med å kalle oss nyttårsrakettene? Eller julegledene? Julestrømpene? Klementinene? Siden målet vårt i første gang er fram mot jul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mange som gjør feil med matinntaket sitt, og tror kanskje at de skal sulte litt. Men det er jo nesten motsatt..

Tror du var litt uheldig med matinntaket ditt, Bht.. må kanskje prøve deg frem litt..

Hvor mye trimmer du da??

 

Så var det navn valg da..

eehhhh..

 

helt tom for ideer nå.. må nok ha lunsj!

 

snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trimmer mellom 7-15 trim poeng i uken. Både gåturer og gymnastikk. bruker den pilatesdvd til GR også.

Ellers har jeg nok ligget på underkant av 1000 kcal i ukedagene og rundt 1700-1800 i fredag oh lørdag( dette pga øl eller vin til maten) Men men jeg prøver med friskt mot.

 

navneforslag: Små skritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilletroll..

 

Hvor ofte spiser du da? Og hva sprekker du med??

 

Jeg spiser en brødskive til frokost, to til lunsj, vanlig middagsporsjon. Mellom frokost og lunsj, og lunsj og middag spiser jeg gjerne druer og epler. Når kvelden kommer blir jeg sulten, og sjesser på alt mulig, og kan finne på å lage en kake for så å spise hele/spise tre brødskiver med søtt pålegg - bare spisespisespise. Og det hjelper ikke bytte ut det usunne med sunt, for da øker mengden til det tidobbelte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...