Gå til innhold

Onsdagslinken 5 kg før jul 9.11


Gjest Ragnhld
 Share

Anbefalte innlegg

Idag har jeg smugtitta på vekta. Det var ikke bra . opp 0,3 , men det kan jo hende jeg går ned til mandag igjen. Jeg trener mye styrketrening, kan det være at jeg begynner å få muskler som gjør at jeg ikke går ned? Jeg venter også mensen om litt under en uke, så det kan jo også være litt av forklaringen. Er det ikke sånn at en uke før mensen begynner kroppen å samle opp vann? Når det gjelder spising så synes jeg at jeg er ganske flink. Ligger på ca. 1300 kcal pr. dag, og kjenner at det er nok. Jeg er aldri sulten iløpet av en dag, og sliter for å få i meg all middagen. Når maten er sunn kan man jo spise så mye!!

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Du er veldig flink som trener så bra, Ragnhild! Som du sier kan det godt være pga styrketreningen at vekten stor litt stille/går opp, muskler veier jo som kjent mer enn fett.. Men muskler ser jo mye penere ut da :( Men har du målt deg da? Du kan jo ha gått inn i cm selv om vekten ikke har gått ned.. Det kan være veldig inspirerende å måle seg!

 

Jeg skal på kurskveld i morgen og er spent på vekten! Føler jeg har vært flink denne uken både med mat og trening, så krysser fingrene for at det hvert fall går riktige veien :( I dag etter jobb skal jeg en tur på spinning, det blir bra!

 

Fortsatt god slanke-dag alle sammen, stå på!!

 

 

Bille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke veiedag før imorgen,men jeg klarte ikke og la være og titte på vekta idag..og ble veldig skuffet..jeg som har vært så flink hele uka,spist riktig(kanskje ikke fått i meg nok kcal),trent masse...men vekta viste 1 kilo mere...håper det var feil,får se imorgen tidlig,er det riktig,så hopper jeg over denne uken og venter med oppdatering en uke.. Gir opp snart,,, lurer på om jeg skal kjøpe meg ny vekt,kanskje det hjelper....sikkert ikke,men.

Nei,dette var mye klaging fra min side..

det er vel bare og stå på videre..

 

En dårlig start på dagen..

 

Lykke til dere andre. og ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Men har du målt deg da? Du kan jo ha gått inn i cm selv om vekten ikke har gått ned.. Det kan være veldig inspirerende å måle seg!

 

Jeg har målt meg ja. Har gått inn 6,5 cm i midjen. Men det er jo magen under midjen jeg vil skal bli mindre. Dessuten merkes det ikke så mye på klærne egentlig. litt rart, men sånn er det vel bare :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg da. Jeg vet gott hur det føles og det er IKKE motiverande.

Men vent till i morron og se vad vekta viser da.

Jeg syns det er rart att en ikke går ner, med tanke på hur mye sundare man spiser nu, og så mye bedre potioner, æn førr.

 

Du får bare se det positiva.

Kroppen ser bedre ut efter all trening og sunn mat. Du får bedre hållning og klarare hy.

Jeg smygvægde mig og. +0,1 på to dager.

F--n, jeg som varit så flink.!!!!

Visst er det surt, men vi får bare stå på videre.

Vi har ju ikke noe att tape på att spise sunt og trimme............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tutte vet akurat hvordan du har det.Gikk et helt kurs og synes selv jeg var veldig nøye,men resultatet var bare 1,5 kg på 7 uker.Er det rart man blir lei????Men trøst deg det løsner igjen,og vekten går ned over dersom du orker fortsette og DET GJØR DU JO.STÅ PÅ DETTE FIKSER DU!!!!Veldig fint med disse sidene da ser man at det er flere der ute som er i samme bås,og det hjelper på min motivasjon,På min kursgruppe nå har vi bestemt HELT GOTTERI STOPP frem til jul,og det går foreløbig overaskende bra.Hadde første veiing i går,og det var ned 2,2kg og 11cm jeg er stor fornøyd.Lykke til dette fikser du. Hilsen voila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Men har du målt deg da? Du kan jo ha gått inn i cm selv om vekten ikke har gått ned.. Det kan være veldig inspirerende å måle seg!

 

Jeg har målt meg ja. Har gått inn 6' date='5 cm i midjen. Men det er jo magen under midjen jeg vil skal bli mindre. Dessuten merkes det ikke så mye på klærne egentlig. litt rart, men sånn er det vel bare :([/quote']

 

 

Veldig bra du har gått ned så mye i cm!! Kroppen er jo rar sånn, går inn der den vil og ikke jevnt over hele.. Men stå på, så kommer de andre stedene etter :(

 

Bille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...visst går kroppen ner litt som den vill.

Først forsvinner tuttarna' date=' og sist kommer rumpan och låren.

Tvert emot hade passat meg bedre!!!!!!![/quote']

 

 

Hehe, ja, helt enig.. Hvorfor må ALLTID puppene går først..!! Men de er jo det først som kommer nesten når man legger på seg, hvert fall var det sånn med meg.. Men men, hva kan man gjøre.. Kroppen er forunderlig :(

 

Bille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all støtte jeg får,det gjør alt veldig mye bedre og jeg står på videre.

tusen takk alle sammen.

Så får jeg gå på vekta imorgen tidlig med godt mot...og satse på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, rart det der med å bli mindre først på steder som ikke er fullt så prekært.. Sier selv at jeg har 4 pupper; en under hver arm i tillegg til de to som skal være der. Hadde de to under armene forsvunnet først, hadde det vært fint :(

 

Jeg måler meg faktisk 3 steder på magen!! Fordi magen min ikke er som en sylinder, og jeg er bredere nede på magen enn oppe... Måler midjen (øverst), navlen, og der den er aller størst, nedenfor navlen, hehe! Skal da ha med meg hvis noen av magene blir mindre, og jeg ikke merker det på klærne med en gang! Tips til deg, Ragnhild!

 

Tutte, Ikke gi opp. Har vært i den båten der så utrolig mange ganger selv. Spiste KUN det jeg skulle, men uten resultat, og kanskje tom i gal retning. For så uken etter eller uken etter det tom, rase ned i vekt!! Så gi ikke opp, vi er her for deg med massiv støtte, og vi har vel de fleste av oss opplevd at det butter imot, og sjokoladetrollet kommer over oss. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...