Gå til innhold

Hvordan går det med folk?


Gjest Perfeksjonisten

Anbefalte innlegg

Gjest Perfeksjonisten

Hei. Jeg lurte på hva folk har oppnådd og hva som er videre mål? Synes det er koselig å høre om at folk er så flinke til å gå ned! Jeg begynte i august, med hele mine 173cm og 110kg. Har trent mange ganger i uken og har spist sunt, prøvd i hvert fall :) Nå har jeg til sammen gått ned 22kg, og er veldig stolt av det, men jeg skal ned til 70, så har ca 18 kg igjen.

 

Benedicte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, må innrømme at det går fryktelig sent for tida. Har i grunn gått ganske sent siden nyttår, og har totalt tatt av ca 15 kg siden 1.sept i fjor. Skulle gjerne sett at det var mer! Men får bare krumme ryggen og fortsette fremover...

 

Flott å lese om deres supre resultater! Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

Dette er bra jenter!! bare stå på!!

Jeg veide 120kg og er 180 cm høy. jeg fant ut at grensen var nådd og at jeg nå skal finne min balansevekt, det vil si den vekten jeg føler meg vel på og derfor har jeg vel ikke noe tallsatt mål men tror jeg bør ligge på rundt 80 kg i forhold til høyden min. jeg er nå ferdig med mitt første grete roede kurs i dag og har tatt av 7 kg totalt. begynner på kurs nr 2 allerede neste mandag og har som mål 1 kg i gjennomsnitt.

 

det store målet jeg ser frem til er å komme under 90 tallet før julaften!! det vil si 20 kg fra i dag av!!! ønsk meg lykke til hehe. hvor mye har dere planer om å prøve på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Perfeksjonisten

Oj, folk er flinke! Du som har gått ned 14, 5 kg siden, det er jo helt sinnsykt mye! Uansett hvor mye vi har gått ned, er det viktigste at vi går ned og får bedre livskvalitet. I hvert fall har jeg fått det mye bedre med meg selv! Som sagt har jeg gått ned 22 kg, og målet mitt er vel at jeg skal veie ca 70-75 kg til julen, det klarer jeg nok. Det har blitt noen konsekvenser av min nye livsstil, har blitt helt treningsfreak, det trodde jeg ALDRI i verden at jeg skulle bli!!!!

 

Fortsett med den gode ånden!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...