Gå til innhold

2007, uke 17 :-)


Gjest DaimBolle

Anbefalte innlegg

Gjest DaimBolle

Heisann folkens

jeg tok meg den frihet å starte ukens tråd denne gangen. sitter her og så å si venter på at jeg skal på kurs, hehe. har akkurat printet ut en eksamensinnlevering til i morgen, noe som setter startskuddet for semesterets eksamensstress. er på en måte et kick å komme i gang med eksamenene for etter de kommer sommeren! lurer litt på om jeg har gjort noe dumt i og med at jeg har meldt meg på kurs nr 2 som begynner neste mandag siden det blir mye eksamenslesing fremover og sommerjobb i juni. men jeg prøver å overbevise meg selv om at jeg kan klare det. å gå på kurs skjerper meg og jeg drikker mye vann, spiser rett mat og trener sann passe mye og det er jo ting i hverdagen jeg bør fortsette med og som vil gi meg ekstra overskudd i de stressende månedene som kommer.

 

så jeg går på med friskt mot og motivasjon. er usikker på hva jeg har gått ned denne uken men hittil er jeg oppe i 5,4 kg minus så dersom jeg har gått ned 1,5 til i dag så er jeg oppe i 7 kg totalt på første kurs noe jeg sier meg fornøyd med. så satser jeg på å greie å komme meg under 100 tallet i løpet av andre kurs, evt i løpet av sommerferien før kurs 3 starter i slutten av august. det store målet er å klare å komme meg under 90 tallet før julaften. det vil si 20 kg fra i dag av. tror dere det er mulig???

 

dere andre hvordan går det med motivasjonen? hvor mye trener dere? hvilke mål har dere fremover? synes det er kjempeinspirerende å lese om deres fremgang!!! mandagshilsen fra may

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har en god plan, og tror absolutt du klarer å nå målet du har satt deg! Stå på!

 

Dette ble en kjedelig uke der alle tallene har stått bom stille hos meg. Gikk nå i alle fall ikke opp da:)

Har ødelagt ryggen så er litt nervøs for trimpoengene mine. Får være ekstra flink med maten, så går det nok grit. Har masse motivasjon, og det er deilig å kjenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg stod stille på vekten denne gangen.. Hadde skikkelig utskeielser denne helga, med helaften ute... Det var helt herlig... herlig herlig.. .:) I går hadde jeg bursdag så det er også blitt en god del kaker både i går og denne helga.

 

Jeg bakte brownies... og det er jo den verste kaloribomben man kan få... men ååå så godt... Men nå er det full skjerpings igjen.. ikke noe mer tull nå skal planen følges til punkt og prikke... Slik at jeg kommer meg videre igjen...

 

Vel nå skal jeg sende min mann avgårde på jobb, så nå er det fire uker uten den støtten.... men det skal nok gå for det.. .:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

i dag er første eksamen unnagjort!! bare 6 stk igjen før sommerferie..hehe.

gratulerer så mye med overstått vivax!! du fortjente virkelig en skikkelig utskeielsesbursdagshelg!! livet er til for å leves som du sier og denne livsstilendringen skal vi kunne leve med resten av livet og da gjelder det å skeie ut litt under veis så man ikke plutselig sprekker og er lei av alt!!

 

for min del var det ned 1,4 i går og er strålende fornøyd med det!!! nå skal jeg hjem å sove godt for første gang på en uke..hehe. have a nice day alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

hvor er alle sammen forresten?? har alle tatt pause??

 

noen som har erfaring med vektøkning når de tar medisiner?? jeg har nemlig fått en ti dagers kur mot betennelse i kneet. og vekten går bare opp. har litt over 28 trimpoeng denne uken og jeg har vært flink med maten. eneste kosemerker har gått til litt lett is på tirsdag og onsdag på grunn av vondt i halsen. forstår ikke det her. nesten 2 kg opp?? gruer meg fææælt til veiingen i morgen...kommer i tilfelle til å være første gang jeg har gått opp men arg så bortkastet tid og penger, her skal det slankes!!må si dette tærer på motivasjonen min så fortsetter dette resten av tablett kuren så vet jeg ikke hva som skjer, har fem dager igjen og hvem vet hvor mange kg jeg kommer til å gå opp...sukk...men bør jo bli bra i kneet med da...så jeg kan trimme... ellers har jeg hatt det bare fint i helgen...arbeid og eksamenslesing, juhuu...:-( trenger inspirasjon og oppmuntrende ord her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker, men jeg tror sånne betennelsesdempende får kroppen både til å holde på vann og senke forbrenningen.

Tror du vil se resultater når kuren er ferdig, så stå på videre.

Lurt å bli bra i kneet så du kan trimme, det gir jo også resultater :)

Synes du er flink jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...