Gå til innhold

Nå er jeg såå lei!!


Gjest 75kg

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Har lest igjennom en del her og jeg kjenner meg så godt igjen i dette med at når jeg har vært flink en god stund så skal jeg liksom belønne/straffe meg selv med noe godt

Fy fader snakk om å lure seg selv tenker jeg om meg selv

 

Men nå er jeg såå LEI av å være stor og at man ikke finner klær som passer og at jeg føler meg virkelig tung.

 

Jeg veier 100 kilo og skal gå ned til 70 kg..Noen som vil være med sammen med meg?

 

Målet er å gå ned dette på 1 år og jeg har skikkelig problemer med å ta en kilo av gangen for helst ville jeg gått ned alt imorra..........hehhe

 

Det som er mitt største problem er at jeg spise om kvelden og natten og faktisk noen ganger uten å være klar over dette

 

Noen andre som gjør det som har noen tips?

 

Ønsker alle lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann. Jeg har ikke problemer med at jeg spiser om natta, men jeg har bred erfaring med slanking. Jeg veier 110 kg, og skal og så ned til 70, så jeg vet jeg må bruke litt tid på dette her. Jeg er også veldig utålmodig!!! Jeg prøver å holde meg til kcal.inntak på 1900, men oppdager plutselig at jeg har spist en osteskive ekstra, eller noe annet som jeg automatisk stapper i meg uten å tenke over det. Jeg er skikkelig lei av å aldri finne noen plagg som passer meg i en vanlig butikk, så nå er det virkelig slutt. Men bruk disse sidene flittig. Det hjelper i alle fall meg.

Stå på, dette skal vi klare.Tar oss en sydentur når dette er over og målet er nådd, og da skal vi vise oss i bikini!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skal du ha for støtten

Ja jeg kjenner meg igjen i dette her som du sier hva man putter inn i munnen

For meg så er det veldig psyisk merker jeg....Jeg er liksom alt eller ingenting

Har kjøpt meg en bok nå som handler om dette med overspising så jeg håper den kan hjelpe meg...Glad for at vi kan stå sammen og JA tur til syden er jo en skikkelig stor gulerot

Lykke til deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...