Gå til innhold

Hei, igjen.......:-()


Gjest tattoogl

Anbefalte innlegg

Gjest tattoogl

Nå har jeg prøvd mang en gang..

Og som oftes så sprekker jeg første dagen..

Men i fjor klarte jeg å gå ned 14 kg,,, har gått de oppigjen..

ALLE SAMMEN..!!

Jeg spiser alt for mye kaker og godis, jeg bare elsker det... kan gå på bakeren i kaffepausen på jobben og kjøpe en kake, for ikke å snakke om 1/2 pris på godis etter jul og påske!!!

Og alt som er nytt, må jo smakes, det kommer jo nytt potetgull og div. hele tiden.

Ikke lett å være meg...

Men jeg er 161 cm høy, og veier vel nå ca. 97 kg... så her trengs det å gjøres noe.

Kjenner jeg blir sliten for de minste anstengelser, og ikke minst merker jeg at det å vaske seg over hele kroppen blir vanskeligere og vanskeligere.. flaut men sant!

 

Men nå vil jeg altså prøve igjen...

Håper det kanskje er noen her inne som kanskje er litt lik meg, og kunne tenke seg å slå følge..

Trimmen jeg kommer til å gjøre blir gåing, sykling, trimsykkel og styrketrening her hjemme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

kjenner meg så altfor godt igjen i det du skriver. heldigvis er det mange av oss samlet her og med støtte fra andre her inne så bevises det stadig vekk at man kan lykkes!! har du lest dagboken til Rina på 40+ tråden?? ta deg tid til det for hennes historie er så kjent for mange av oss, hun beskriver godt alle de oppturene og nedturene som kommer i en slankeprosess/livsstilsforandring. gang på gang blir vi slått i bakken av motløshet, ikke minst over at vekte står stille og vi begynner å kosetrøste oss med maten igjen. jeg gikk selv ned 17 kg i fjor så jeg skjønner godt hvor motløs og sint og lei du er, for jeg gikk nemlig opp igjen 14 av de...da sprakk boblen og jeg meldte meg på grete roede kurs. kiloene går sakte av, jovisst! men av går de, jeg nekter å la vekten vise 120kg enda en gang...aldri..om jeg så er gravid med firlinger...

 

jeg krysser fingrene for deg! du kan klare det, det beviste du i fjor. nå skylder du deg selv å bevise at du kan arbeide for en flott kropp du trives i, og så forbli der over tid. det som er så flott med grete roede er at ingen ting er forbudt. vi må bare lære å begrense oss og sette grenser for egen fråtsing. hvem har rett til å bestemme at vi skal forbli tjukke for alltid?? ingen, derfor skal jeg nå bli slank, og du og!! stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...