Gå til innhold

Kursstart onsdag!


Gjest Flea

Anbefalte innlegg

Da måtte jeg bare krype til korset og melde meg på kurs gitt! På en måte er jeg litt glad for at jeg gjorde det, for da vet jeg ganske sikkert at jeg er iallfall 8 kilo lettere (en kg per kursuke) i slutten av juni!

 

Før jul hadde jeg en plan om å klare meg selv ved å få tips fra nettsidene, føre inn vektkurve og daglige kalorier, og ved å diskutere med dere. Det hjalp faktisk litt! Jeg gikk ned fra 85 kg til 80,5! Men med tanke på at dette var i løpet av hele november, desember og januar er det vel ikke sååå imponerende. Desverre så kom jeg til et punkt der det sa stopp. Jeg går verken opp eller ned nå. Jeg står på stedet hvil og har stått der i over tre måneder! Mine livsstilsendringer holdt med andre ord til 4,5 kilo. Så nå trenger jeg hjelp videre, og det håper jeg kurset vil gi meg!

 

Jeg skal gifte meg 4. august, men har ikke kjøpt meg kjole ennå. Forhåpentligvis klarer jeg å bestemme meg på lørdag, og etter kurset skal den forhåpentligvis tilpasses!!

 

Jeg har tenkt å være flink til å være aktiv på nettsidene her igjen, så jeg håper dere trofaste nettere har plass til en desperat brud til! :)

 

Jeg kommer til å legge ut mål og vekt onsdag kveld tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Så flink og aktiv har jeg visst ikke vært her nei.... Men jeg ser det er mindre aktivitet på denne chatten enn før. Var på 3. kurs i går og har så langt gått ned 1,6 kilo. Ikke helt i det tempoet jeg hadde forespeilet nei! Men, men, så lenge det er nedgang hver gang skal jeg være glad! Brakk tåa i påska, så det har gått utover trimminga, men nå har jeg begynt igjen for fullt med både løping og swingkurs! Kjenner det litt i tåa ennå, men jeg klarer ikke sitte i ro lenger!

 

Det krever jaggu meg en hel del å fullstendig følge kurset slik man skal da.... Veiing av all mat, notering av kalorier, passe på kosemerker. Jeg har ikke sjangs! Jeg overskrider kosemerkene hver uke og har veid maten min toppen to ganger... Jeg er flink å notere da, men det blir jo litt sånn på slump når man ikke veier.

 

Akkurat nå er unnskyldninga mi at jeg har jo en måned til på meg etter kurset er ferdig før bryllupet. Men den måneden kommer sikkert til å gå fort... Er ikke så overbevist om mine 8 kilo nå iallfall. Målet var vel at 8 kilo skulle være et absolutt minimum, men når jeg ligger på 0,5 kilo i snitt per uke så langt begynner jeg å miste håpet.

 

Ellers da så har jeg plukket ut kjole og betalt depositum på den! Får tilpasning to uker før bryllupet hvis jeg ønsker det, og det hååååper jeg!

 

Når er den store dagen lady? Nærmer seg med stormskritt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...