Gå til innhold

2007, uke 19


Gjest Vivax

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen., og velkommen til en ny uke med nye muligheter.. :)

 

Jeg har endelig sett litt bevegelse på vekten igjen, og jeg som var så sikker på enten å stå stille eller gå opp i dag. Pga av total utskeielse på konfirmasjon i går, tror det gikk med noen dagsrasjoner der gitt... Men så hadde jeg altså gått ned, og mer enn jeg har gått ned på lenge lenge lenge... hele 0,9 kilo.... :) Det er så herlig herlig herlig.. . Så nå viser vekten 94,5 kilo og tallet 8_ nærmer seg..

 

I cm var det ingen nedgang, men akkurat det bryr jeg meg ikke med nå, skal bare nyte den følelsen det er å endelig å ha kommet under 95...

Så totalt 11,5 kilo nå på disse 18 ukene som har gått i dette året..

 

Vel det var alt, så skal jeg nyte denne seieren, og jobbe videre mot neste mål. Fortsatt mange kilo igjen til 70-75.

 

Ønsker dere alle en topp uke, med masse glede og lek..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

Gratulerer med 9 hekto ned vivax, det er bare å stå på!! jeg gikk selv ned 200g noe som var greit siden jeg hadde en skikkelig utskeiingshelg i trondheim i lag med ei veninne...den har vært planlagt lenge og skulle skaffe meg motivasjon både til videre slanking og ikke minst eksamener nå i mai. litt kjipt å tenke på at dette var første veiing på kurs to og jeg er kommet skjevt ut allerede men jeg får stå på denne uken og få et skikkelig boom neste mandag!!

 

det er ikke tvil om at gr har gitt meg bedre kontroll over eget matinntak og valg i hverdagen...i helgen skulle jeg ikke telle kcal men likevel tok jeg sunnere valg her og der som jeg ikke ville gjort for noen måneder siden.så det er utrolig godt å merke!!! jeg er på vei, selv om det går sakte så er all nedgang nedgang så jeg møter denne uken og dens utfordringer med friskt mot for å få gode tall neste mandag og ikke minst god samvittighet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en skikkelig dårlig uke og gikk opp hele 2kg. Skuffet over meg selv og sliter nå med motivasjonen. Merker jeg tar en del usunne valg og er redd for å falle tilbake i mitt gamle mønster.

Prøver å ta meg sammen da, og kjemper på videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

Du vet jo at du kan klare dette bare du står på! anbefaler deg å lese Rina sin dagbok på 40+ tråden, hun tar opp problemer i hverdagen som de fleste av oss som slanker seg sliter med. i tillegg spør hun seg selv ofte spørsmål som hva er min motivasjon for å gå ned i vekt? hva oppnår jeg? hva må jeg gjøre for å komme dit? Jeg har selv laget meg en fin "plakat" hvor jeg har skrevet opp delmålene mine og hvilken belønning jeg skal gi meg selv da (ikke relatert til mat) i tillegg har jeg tegnet symbol som viser hvorfor jeg vil ned i vekt. og så har jeg fått noen til å ta bilde av meg selv med noen klær som er for små og som jeg SKAL inn i!!

 

jeg vet ikke hvorfor du sliter med motivasjonen om det er lite treningsglød, lyst på sjokolade og annet digg osv men håper det jeg har skrevet kanskje hjelper litt?? ønsker deg masse lykke til og du må gjerne skrive litt mer her om hva som plager deg, vi lytter gjerne. :-D oppmuntringsklem fra may

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...