Gå til innhold

Torsdagslinken 10/11 for 5 kilo før jul


Gjest synøve
 Share

Anbefalte innlegg

god morgen alle sammen.

Vet ikke om det er så god morgen, men må vel bare se fremover,vekta står fortsatt stille. egentlig litt glad for at den ikke har gått opp,da jeg trodde det.

Men står på det samme den nå har gjort i 5-6 uker...lei..

Men skal ta meg skikkelig sammen så får jeg håpe det skjer noe snart. Det er vel sånn at de siste kiloene er vanskeligst. så jeg står på videre, takket dere alle her.

 

Vekt: 72,5 (-0)

ønsket vekt: ca.67

Midjemål:70

 

Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint att du ikke gått opp da, Tutte.

Ønsker jeg kunde hjelpe deg, men jeg har aldrig gått kurs og laborerer litt på egen hand.

Vekt-kurvan ser ut derefter.....!!!!!!!!

Nu har jeg lagt meg på ca 1500 kalorier om dagen och jeg er faktiskt på vei ner.

Ikke mange gram sen mandagen men ændå på nedgång.

 

Jeg har aldrig holt koll på kalorier førr, men syns jeg spiser hele dagen nå.

Det er mye mat man får før "pengene" visst man velger riktig.

 

Holt på att sprekke med røykinga, senste dagarna har varit ett litet helvete, men klarte att hålla meg vekk fra det.

Noen dagers kosemerker forsvannt istedenfør......CHOKOLADE.........

......jeg vill ha CHOKOLADE!!!!!!!!!!...........

...........NÅ!!!!!!!!

PMS-PMS-PMS-PMS-PMS-PMS-PMS-PMS-PMS-PMS-PMS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutte, de sier det ikke er bra å veie seg hver dag... jeg gjør det selv, så jeg er ikke den rette til å si noe, men hva om vi ikke veier oss igjen før mandag? Da kan det hende at vi ikke tenker så innmari mye på den vekta, som vi nå gjør. (jaja, jeg kan veie meg både morgen og kveld noen dager, ikke bra..) Jeg har veiedag mandag, så "må" nok på vekta da.

Skriver du opp alt du spiser? er selv fliink med at ting sniker seg inn uten at jeg "vet" det, hvis jeg ikke skriver opp alt. hvis du ikke skriver opp, så gjør det en stund, kanskje det vil hjelpe. Kanskje du rett og slett spiser for lite? Da går vi ikke ned.

Lykke til, vi står bak deg, dette klarer du!! (og vi!) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all støtte dere gir meg..Fører inn hva jeg spiser hver dag,ligger på en 1400-1500 kcal pr.dag.burde nok vært oppe i 1600 . skjerper det inn den neste uke og ser om det hjelper..Har jo en 12-14 trimpoeng i uka. prøver og holde meg til vekta bare torsdager,men man blir litt nyskjerrig..skal prøve og holde meg unna den frem til neste torsdag..

 

Bedre med en liten sjokolade enn en røyk da,lotta, stå på videre.

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde avslutning på sykehuset i dag med sjokoladekake og jeg klarte ikke holde meg unna den. Tok 2 små biter. Ellers så har jeg brukt opp kosemerkene mine for denne uken. Har vært skikkelig forkjøla denne uka, og kan jo si jeg trøstespiste litt den dagen kosemerkene forsvant.

 

Men til tross for denne ukes utskeielser er det fortsatt lenge til tirsdag som er min veiedag, og jeg har tenkt til å stå på resten av uken.

 

Jeg veier meg hver dag, og det er ikke sunt. Skal prøve å la være å veie meg før til tirsdag nå, selv om det blir tøft. Er virkelig vant til å veie meg hver dag.

 

Ellers så er jeg lei fokuset på å telle kalorier, jeg vet inni meg hva som skal til og hva jeg kan spise- så de siste to dagene har jeg heller ikke brukt dagsrapporten. Skal prøve å la være å bruke den også, fordi jeg har klart å gå ned uten å telle hver eneste kalori før. Hvertfall fram til tirsdag.

 

Jeg tror rett og slett å få fokuset litt vekk fra at jeg slanker meg, så det blir spennende å se hvordan det går.

 

Har ikke tenkt til å ha noen ekstra utskeieler denne uken, det er jeg fast bestemt på.

 

Ønsker meg selv lykke til! Tenk så deilig det hadde vært om buksa ikke var så stram i livet!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får en lykke-spark dær bak fra meg og.

Det fixar du sikkert.

Tisdag blir spennande, då har många veiedag, inkludert meg.

 

Og julebordet nærmar seg med stoooore steg.

Jeg rekker sikkert ikke under 65 innen neste helg, som jeg tenkt, men 65,5 hade ikke varit så dumt da........

Kjøpte spinning-sko idag, så jeg får bare tråkke videre og håpe på det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...