Gå til innhold

reducil


Gjest pysa

Anbefalte innlegg

har lyst til å prøve reducil, men legen min mente jeg måtte oppsøke indremedisiner for å få resept? han ga meg xenidal i stedet. de fikk jeg sånn diare av at jeg sluttet. samme hva jeg spiste så rant det gjennom meg. fortvilt! har hørt flere reagere på de på samme måte. men ikke av reducil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest betty80
har lyst til å prøve reducil' date=' men legen min mente jeg måtte oppsøke indremedisiner for å få resept? han ga meg xenidal i stedet. de fikk jeg sånn diare av at jeg sluttet. samme hva jeg spiste så rant det gjennom meg. fortvilt! har hørt flere reagere på de på samme måte. men ikke av reducil...[/quote']

 

 

Jeg gikk på Xenidal for 2 år siden og hadde samme problemet som deg, var ekkelt.

 

 

Begynnete på reductil for 3 uker siden, fikk desse av fast legen. Går til kontroll av blodtrykk, puls ca hver 14 dag til å begynne med og så skjeldnere. har tatt av 10 cm rundt midjen og nesten 4 kg siden start.

 

Synnes virklig du bør prate med legen din igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svaret! det tror jeg jammen jeg skal prøve! men fastlegen var helt bestemt på at han ikke kunne skrive det ut til meg. jeg får høre en gang til!

tusen takk skal du ha;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...