Gå til innhold

hyfsans tråd for et bedre liv


Gjest hyfsan

Anbefalte innlegg

Noe jeg liker godt er eplejuice med farris! Sprudlende og godt!! Gjerne med isbiter.. Eller hva med en "smuthie"? Jeg pleier å ta litt eplejuice, isbiter, jordbær og litt banan! Deilig!!!!!!!!

 

Hold ut varmen! Det er snart høst, og jeg er en av de som liker varme....! Da funker kroppen så mye bedre....!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,3k
  • Created
  • Siste svar

her bøtter det inn med gode råd gitt. tusen takk dere.

 

hvordan står det til med dere andre nå i sommer? er dere ferdig med feriene deres?

 

virker som om alle her inne er skikkelige stå-på-damer. (og alle liker varme... hmmmm). er jeg en avviker tro? :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har det bikket 30 grader her jeg bor. det er varmt ja :)

 

var på besøk og fikk servert litt fløteis og jordbær. tok et par spiseskjeer med is og merket jeg nøt smaken på en helt annen måte enn om jeg bøtter innpå i mengder. det var deilig og jeg følte meg fornøyd etterpå. var i butikken og handlet og det fristet ikke med å kjøpe mer is. er det håp for meg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ferie enda, men vi har endelig kommet oss hjem i hvert fall :D Nå skal jeg nyte noen rolige dager hjemme før jeg skal svippe avgårde en tur igjen. Da blir det bare en lyn-tur vel og merke :)

 

Det er nok ikke bare du som synes at 30 grader er i varmeste laget... jeg stiller i den kategorien jeg også! Jeg fungerer bare ikke når det er så varmt og føler meg oppblåst og svett *he he* Jeg elsker å bade da, så det hjelper jo litt!

 

Når det gjelder drikke i varmen, så kan jeg også anbefale Smoothies på det varmeste! Kjøp jordbær og banan, skjær i terninger/biter og frys det ned. Bland dette med litt vaniljeyoghurt og en skvett eplejuice. Kjør det i en blender eller bruk stavmixer eller lignende. Det er nydelig og avkjølende, og det er mettende med få kalorier. I tillegg så erstatter det fullstendig trangen til is for min del :) Is er blitt for søtt rett og slett...

 

Klem Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig med hilsen fra deg, vilde. det var lenge siden... skal snart ta meg en runde på forjmet, innom trådene til "gamle bekjente".

 

siden jeg var her sist, har heldigvis temperaturen blitt mer levelig. jeg har hatt masse overskudd de siste dagene, fått gjort en hel del. har mye på meg for tiden også, så jeg er glad jeg føler meg energisk. akkurat nå er det opphold her, lurte på om jeg skulle få vasket vinduene mine i kveld. det hadde vært så deilig :)

 

nå er vel snart ferien over for de fleste. håper å se flere kjente her inne nå utover. ha en fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - det er nå når jeg har ferie at jeg har tid til å sitte her inne vet du :) I dag har det jo vært elendig vær her også, og da burde jeg sikkert ha gjort mye annet, men det har blitt en sløv dag...

 

Flink du da, som tenker på vindusvask og greier :) Vi skal pusse opp vi, så alt kommer til å bli støvet ned om kort tid, så jeg orker bare ikke tenke på det en gang *he he*

 

Du får ha en flott søndag i morgen :) Vi skal i bursdag, det blir koselig tenker jeg!

 

Klem Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyfsan... herlig å høre fra deg igjen. Jeg tenker på deg vet du. Så du har gått ned i ferien. Så flott da.

Det skulle vær mulig å blanda været i norge litt bedre slik at alle fikk passelig med varme, kulde, snø, vind og spetakkel...

Jer er det ofte 3-4 årstider på samme dag, og det kan være krevende. Du starter kanskje med ullbuksa på, for så å turnere igjennom shorts, bikini, votter og skjerf + regnjakke før dagen er ferdig. Godt vi er vekselvarme:-)

 

Hvordan går det egentlig med deg? Jeg sender en stor kasse med motivasjon sørover, den kommer med il-post og skulle etter postens beregninger leveres på din ytterdør i morgen kl. 12.00. Følg pakken på posten.no :-)

Jeg slengte med litt ny-feska småsei hvis det behager fruen.

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Nå er jeg tilbake fra ferie og ellers fra en lang bloggpause. Får se om det blir tid til mer skriving nå som sommerferien er over og jeg går på med nye krefter!

 

Har hatt en lang og travel vår og sommer - har blitt ferdig med en del prosjekter og skal prøve å få bedre tid til meg selv nå. Det er liksom planen - og med det mener jeg spesielt systematisk trening. Beveger meg mye i hverdagen, men det blir ikke nok tror jeg. Jeg synes ihvertfall det er godt å komme i gjenge igjen - er full av pågangsmot og trenger dere til motivasjon!

 

Ser frem til en hyggelig høst med dere!

 

Klem fra Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt å komme hit og lese koselige meldinger.

 

jeg venter på den pakka, jess! kan du skjønne hvor den blir av??

 

kan noen ta meg i pensjon noen uker? helst lang avstand til bensinstasjon/kiosk/butikk. helst landlig med kroppsarbeid (les: gård). ja???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt å komme hit og lese koselige meldinger.

 

jeg venter på den pakka' date=' jess! kan du skjønne hvor den blir av??

 

kan noen ta meg i pensjon noen uker? helst lang avstand til bensinstasjon/kiosk/butikk. helst landlig med kroppsarbeid (les: gård). ja???[/quote']

 

Det er bare å komme hit Hyfsan :) her er det landlig, 5 km til nærmeste butikk, 1,5 km til bussen, mange hunder som vil gå tur og ett hav av hagearbeid som skulle vært gjort :)

 

Hilsen Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Vi får prøve å få litt fart på forumet her igjen! Kjenner at det hjelper på motivasjonen.

 

Er nå igang med første arbeidsuke, deilig å komme igang igjen egentlig. Sliter litt med søvnmønsteret etter ferien - blir trøtt og vil sove et par timer på ettermiddagen - og det er jo ikke så lett å få til på jobben! Igår tvang jeg meg til å være våken hele ettermiddagen - gikk tur i svime i skogen med en schäfer vi passer ved 17-18 tiden. Det er da jeg pleier å sove. Men det virket - imorges våknet jeg normalt til vekkerklokken og jeg tror jeg er over kneika!

 

Fant gule kantareller i skogen igår - det var bonusen med turen. Skal spise disse idag ved siden av kyllingfilet og grønnsaker.

 

Hvordan er det med deg Hyfsan, henger du i snøret?

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Er innom for å ønske deg en god uke, jeg har tatt grep nå - skriver opp det jeg spiser og teller trimpoeng!

 

Håper du kommer innom her fremover!

 

Klem fra Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Har noen sett eller hørt fra Hyfsan?? Sist jeg så henne var her 6 august 2008... Altså lenge siden... Håpe hun kommer til rette igjen... Eller kanskje hun har flytta til seters? Ikke for å bli fet, men langt unna alle fristelser...??

 

XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...