Gå til innhold

se på lokaler


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

Hei, vi skal gifte oss i Bergen neste sommer og har fått et lokale som vi må kjøpe maten og brusen der, mens vi holder alkohol selv. Det kommer til å koste oss 4000,- for 1. etasje i et stort hus med hage. Har undersøkt mange lokaler i Bergen og det er stort sett den prisen i de tilfeller der du leier selve lokalet utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gifteguri

Heisann!

 

Jeg skal ogsaa gifte meg neste aar!

Vi skal ha festen og middagen paa haraldsheim Vadrehjem ,da koster det 450 pr pers.men da er det en 3 retters middag.kaffe til enten middag eller kaker,leie av lokaler,dekking av bord,servering inkludert.De hjelper til og order med mye.Det fine der er at man kan ha med drikke til festen selv.

 

Her får man mye for pengene!

 

Hvis man ikke er flere enn 55 stk vil jeg anbefale Disen Gaard. koster ca 5000 for Hele helgen,da med askjetter osv og alt av utstyr inkludert.moderne kjokken og en flott hage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' vi skal gifte oss i Bergen neste sommer og har fått et lokale som vi må kjøpe maten og brusen der, mens vi holder alkohol selv. Det kommer til å koste oss 4000,- for 1. etasje i et stort hus med hage. Har undersøkt mange lokaler i Bergen og det er stort sett den prisen i de tilfeller der du leier selve lokalet utenom.[/quote']

Kan jeg få lov til å spørre om det Villa Skjoldnes dere har valgt?

Vi nemlig sett på dette på nettet, og skal se der også i helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal ha et lokale utenfor bergen. vi betaler 2500 kr for 2 etasjer og da er det med utvask. det er litt godt å slippe selv. er du over 70 til middag blir det litt trangt.

 

Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cafelatte

Vi har egentlig fått tak i en "weddingplanner" vi. Han har et cateringfirma, så han har ordnet med lokale allerede. I tillegg ordner han med dekorering av blomster, bryllupskake og setter sammen en gooood meny. Alkohol er også inkludert, så det blir bra. Vi skal ikke gifte oss i norge da, så vi er litt avhengig av hjelp for å si det sann...

 

Når har dere tenkt å se på kjoler ? Jeg tenkte kanskje at jeg skal begynne å prøve/kikke i september.... Er det for tidlig ? Skal gifte meg i mai 2008.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har dere tenkt å se på kjoler ? Jeg tenkte kanskje at jeg skal begynne å prøve/kikke i september.... Er det for tidlig ? Skal gifte meg i mai 2008.

 

Var innom en kjole butikk (brudehuset) i Bergen i helgen, vi skal gifte oss der...

Fikk masse hjelp, og info. Fikk bla. vite at 2008 kolleksjonen kommer inn i spt./okt. så hvis jeg ville ha det siste innen brude mote måtte jeg vente til det. Fikk også vite at det er ca. 4 mnd. bestillingstid på brudekjoler...

 

Men jeg har begynt å titte litt allerede, skal gifte oss i juni 2008. Tenkte også at jeg skulle følge med litt utover sensommeren/høsten for å se om det ble noe salg siden det kommer inn ny kolleksjon til høsten.

 

Fant forøvrig ut hvilke lokale vi vil bruke til bryllups festen vår, er veldig fornøyd. Får bestilt mat gjennom de, også pynter de for oss, serverer og rydder.

Vi brukte også litt tid på å sjekke bryllups suiter, utrolig hvor hjelpsome hotellene er når man spør, vi fikk til og med visning :). Ja, visning får man jo bare dersom rommene er ledige da... Men det er jo hyggelig å vite hva man får for de pengene også, er jo ikke billig å bo på bryllups suite heller :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter litt innom.. 5 uker igjen og tiden går fort!

Lokaler ja, vi betaler ikke for selve lokalet vi da, betaler for mat og servering. Blir dyrt nok spør du meg:)

Dra å se på kjoler, er bare moro å se selv om det er en stund til du skal gifte deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter litt innom.. 5 uker igjen og tiden går fort!

Lokaler ja' date=' vi betaler ikke for selve lokalet vi da, betaler for mat og servering. Blir dyrt nok spør du meg:)

Dra å se på kjoler, er bare moro å se selv om det er en stund til du skal gifte deg:)[/quote']

 

Så utrolig spennende det må være når det nærmer seg slik til den store dagen!!

Du får fortelle oss etterpå hvordan dere hadde det da :)

Lykke til med siste innspurten, men ikke glem å trappe nde igjen, slik at dere kan nyte den store dagen deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...