Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Er hjemme fra jobb i dag. Sitter her og er helt skjelven, så frisk er jeg nok ikke nei, selv om magen har roet seg." Måtte" veie meg i morges, og dette ser bra ut. Mandag er en teit veiedag siden jeg skal på den festen på lørdag. Det blir nok "litt" øl og vin der ja. Så i morgon, i morgon da får vi se hva vekten viser.

 

Nå er det søren meg sol her, det har regnet i bøtter og spann tidligere i morges. Ser akkurat værmelding nå, det er blitt kaldere over hele landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Det bøtter ned her også, rett utenfor Oslo.

Helt klissvått, og egentlig var det litt deilig.

Verden blir vasket igjen, og pollen flyter vekk i lange baner.

 

:-) Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her forleden dag fant jeg en pose med fiberbrød på rema, sånn du baker sjæl enten for hånd eller i bakemaskin. 100% grovt. Det er herved testet og det falt i smak. Bare 186 kcal pr 100gr. Det blir 56 kcal pr. skive à 30 gr. Enkelt å bake også, bare ha oppi 4 dl vann, så enkelt at selv far kan gjøre det..... :D

 

Ingen trimpoeng i dag heller, er ikke helt i form enda. Har spist for lite også fordi matlysten er ikke helt på topp enda kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi...yessssss har gått ned 1,2 kg. :) Veier nå 70,3 kg. Da har jeg så langt gått ned 17,3kg. :) Nå er jeg jaggu kry av meg selv altså. :D Har så lyst til å rope høyt men dere hører meg ikke, snufs..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi...yessssss har gått ned 1' date='2 kg. :) Veier nå 70,3 kg. Da har jeg så langt gått ned 17,3kg. :) Nå er jeg jaggu kry av meg selv altså. :D Har så lyst til å rope høyt men dere hører meg ikke, snufs..... :D[/quote']

 

 

Så flott Magan, du har all grunn til å vere kry av deg sjølv. Håper på litt uttelling til neste veke eg og.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

17,3 kilo er jo bare FANTASTISK!!!

 

Når var det du begynte igjen? (du har helt sikkert skrevet det et sted men..)

 

Det har gått så tregt med meg de siste ukene, noe som skyldes at jeg ikke har hatt 100% fokus. Men jeg blir så inspirert av dere, som straks er under 70 - jeg vil dit jeg også!!! Har ca. 2,5 kilo igjen, det bør jeg få til om ikke lang tid altså!

 

Så har jeg mål om å komme ned til 65 i løpet av høsten en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Ellie. Begynte i september i fjor, så det har ikke gått fort, men det er jo den beste slankekuren, eller livstilsendring kanskje jeg heller skal si. De sier jo det de som har greie på sådanne ting, at det beste er å slanke seg sakte for da har du større sjangs å holde vekta etterpå.

 

Det er jammen ikke stor forskjell på vekta mellom oss nei. (både du fjellgeita og du ellie) Men jeg kommer vel til å stå stille neste uke tenker jeg, siden jeg skal på den sommerfesten på lørdag. Mye grillmat og drikke..... :D Jeg liker at du sier "lette" fjellgeita, det er just det det er.... :)

 

Gleder meg som en unge til å komme under 70, det har jeg ikke vært siden 1981-82. Herre fred, det er jo i forrige århundre, eller er det årtusen det heter??? Jøss, vil ikke tenke på det engang, da er jeg jo moden for museum snart. Hjelp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Woow Magan, jeg hadde ikke fått helt med meg at du har greidd ta så mye av. Oj, dit vil jeg også. Pokker at det går så tregt med meg.

Men jeg er i farta. Er veldig optimist nå.

Og i helga skal vi ut og kose oss, både du og jeg.

Jeg håper å få danse av meg det jeg spiser, så blir det bare det jeg drikker igjen, tjihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, snuppelure, i helga skal vi danse ja, det er sikkert. Siden festen bare er for ansatte uten ektefeller skal jeg trimme gutta jeg jobber sammen med hehe. Det er ikke så mange å velge mellom så de skal få røre på seg :D Gleder meg......

 

Som du ser har det gått tregt med meg også, det har nok buttet imot noen ganger. Det er bare å spytte i nevene å gå på med krum hals. :) :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YIPPI!! Magan!

17,3 er jo HELT RÅTT!!!!

 

Gratulerer med et utrolig kult resultat :D

 

KLEMMMMMM

 

[Det er dritkult å komme under 70 - det kan jeg skrive under på!]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gleder meg til jeg kommer under 70. En annen ting som er morsomt, er at jeg som ikke går på noe trimstudio av noe slag, har fått strammere lår etter at jeg begynte med fjellturene mine. Det har jo dukket opp MUSKLER....Sikkert derfor jeg har stått stille på vekta i det siste, så du hadde nok rett der anto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - jepp.

Muskler tar mindre plass enn fett, så jeg er sikker på at hvis du driver og måler deg i tillegg til veiing, så vil du se forskjell på centimeterne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke målt meg mer enn en gang rundt midjen, og det var nå nylig men jeg kjenner jo på buksene at de blir større og større selv om vekta ikke rører noe særlig på seg. Og kroppen trekker seg vel noe sammen etterhvert som den blir vant til den nye vekta....får jeg da håpe.....selv om den langt derifra reagerer slik som den gjorde da jeg var ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det har blitt lite med turgåingen i disse magasjau-tider, har jeg trimmet litt på stuegulvet. Duverden for noen fraværende muskler man opparbeider seg over tid...hehe trodde ikke jeg skulle komme meg opp i vannrett stilling igjen. Etter 20 sittups kjennes det ut som magen er et stort sår. Og jeg som tok 80 før uten å blunke...jaja det går tilbake med de gamle guder. Skal ta noen øvelser hver kveld har jeg bestemt meg for, må prøve å stramme opp mageskinnet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lurt.

Kan anbefale iForms mageskole, som følger deg i 3-4 trinn:

 

I hver av disse bolkene er det leksjoner som er litt tøffere enn de forrige.

De sier du får "flat mage etter 9 uker". Men da må du selvsagt følge opp skikkelig og gjøre det ordentlig. Det er små videosnutter der som viser deg hvordan øvelsen skal gjøres også.

 

Det er VELDIG effektivt. Ikke prøv å le dagen etter en sånn økt, for det går ikke.

 

Her er adressen: http://www.iform.nu/polopoly.jsp?a=10092&d=1307

 

Her finner du også øvelser for armer, rumpe lår osv...

De øvelsene er utrolig effektive, det lover jeg deg. Men du må være standhaftig og ikke gi opp etter en uke.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det har blitt lite med turgåingen i disse magasjau-tider' date=' har jeg trimmet litt på stuegulvet. Duverden for noen fraværende muskler man opparbeider seg over tid...hehe trodde ikke jeg skulle komme meg opp i vannrett stilling igjen. Etter 20 sittups kjennes det ut som magen er et stort sår. Og jeg som tok 80 før uten å blunke...jaja det går tilbake med de gamle guder. Skal ta noen øvelser hver kveld har jeg bestemt meg for, må prøve å stramme opp mageskinnet litt.[/quote']

 

Det er viss fleire som skulle fulgt ditt eksempel, ja det har blitt noke "dauflesk:) " her og du. Har ikkje vorte noke fjellgåing her heller, forresten det er jo vintertemp her 3,5 grader om morgonen og berre 12-13 grader på dagen.

 

Får inn å kikke på "trimprogrammet" til Antonia :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi får trimme ala Anto så kommer det seg litt tenker jeg. Samme temp her også omtrent, brrrrrrrrr, frister ikke med fjelltur da nei.

 

Kikket på iform-sidene med mageøvelser. Akkurat det jeg holdt på med i går. Hosting etterpå anbefales heller ikke. Du har rett i det at de er effektive. Da jeg trente i gamle dager hadde jeg skikkelige magemuskler. Svogeren min sto på hender oppå magen min uten problemer, og han veide 80-85 kg. De sier at kroppen har "hukommelse". Slik at når du en gang har hatt muskler, så er det lettere å trene dem opp igjen. Har du hørt om det stemmer Anto?

 

Får se på de andre øvelsene på iform-sidene også etterhvert tenker jeg. Er ikke for gammel enda til å få strammet opp her og der ser jeg.

 

Og en ting til.....jeg veide meg i dag....igjen, og veide 69,9 kg. Hyyyyyyyyyl, jeg vet at det bare er forbigående, men du verden som det ansporer videre. JJJJiiiiiipppppppiiiiiiii. :D:)

 

Ha en fortreffelig og mager kveld videre

Magan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Nei, det har jeg aldri hørt, men jeg likte det, og tenker å adoptere det. Jeg var nemlig utrolig STERK! Ikke bare magemusklene, men ellers også. Begynner å føle styrken vender tilbake, men trodde ikke jeg ville bli ordentlig sterk igjen egentlig.

Men det kand et hende jeg blir da?

 

Kroppen har jo hukommelse når det gjelder så mange andre ting, som vekt-platåer osv, så det skulle jo bare være logisk om den også kan huske at den har hatt muskler og prøve å justere i forhold til det.

 

Skal forske litt... :D

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en smart patent (synes jeg selv da) for å få til "crunches m/vridning som det står på siden til "iform" for mageøvelser. Jeg slo ut fotstøtten på godstolen min, la meg med hodet på skammelen (som går på skrå nedover fra stolsetet mot gulvet) og føttene oppå ryggen på stolen. DA skal jeg si den øvelsen ble tung. Klarte bare 10 til hver side, puh....skal bli moro å se om jeg klarer flere etterhvert. Tok 20 crunches som de kaller det der, eller vanlige situps, i samme stillingen så det ble 40 tilsammen. Måtte ha en kort hvilepause mellom ellers hadde jeg vel vært nødt til å få sønnen til å kommet å løfte meg i rett stilling igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje ta den "stoløvelsen" din når du er heime åleine, kan no risikere at du blir liggande til langt utpå dagen/natta :D:) Altså viss det var slik at du måtte ha hjelp oppatt.

Syns eg ser deg for meg, men sikkert ikkje dumt på komme nei.

Men du ser nok litt komisk ut der du ligg.

Men for all del hald fram du, tru om eg skal teste reclineren(trur det kanskje skrives sånn eller?) min eg og? He he.

 

Forresten dei iform sidene er ikkje dumme.

 

Snakkes

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det står veldig mye bra på iForm. Jeg leser ofte inne på sidene deres, der er mange gode tips der. Og mange som passer best for mannlige kropssbyggere, selvsagt, men de får man jo bare ta med en klype salt - dersom man da ikke er mannlig kroppsbygger, selvsagt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, ja det skulle tatt seg ut, blitt "sittende" i den stillingen der ja. Og iformsidene er slettes ikke dumme verken når det gjelder tips om slanking eller forskjellige former for trim. Og man trenger jo ikke plukke ut de mest ekstreme trimføvelsene da. Prøvde den øvelsen med å henge etter armene og løfte bena, tok ti sånne også. Nå får jeg six-pack snart hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :D

Øvelsene skal helst tas annenhver dag. Men de første gangene jeg tar noen av de nye øvelsene, er jeg jo støl i flere dager etterpå. Da pleier jeg å gå noen raske turer isteden og vedlikeholde forbrenningen.

 

:-) Muskler er kult

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...