Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Snuppelure

Ny dag, og paradisfulgen er på vei ut for å lufte vannblemmene under beina. Her skal ingen ting stoppe spaserturen min. Tre og en halv kilometer inn til byen. Here I come!!!!

Hvem vet hva som kan dukke opp i dag av gleder. Jeg er klar til å forsyne meg.

Ha en flott dag, hilsen snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte greier, her skal det trimmes. Jeg fikk med gubben på en times rask gange i går. Han trnger absolutt å røre seg. Været var/er ikke det aller beste, men vi kom oss i hus før DEN regnbygen kom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Nå må jeg virkelig mobilisere når jeg reiser hjem i helga. At ikke alle mine gode anstrengelser blir föysa vekk i gamle dårlige vaner.

Jeg verker i muskler jeg ikke visste jeg hadde, og beina, uääää, ittno särlig å skryte av, men kondisen er bedre. I dag gikk turen til byen unna på rekordtid. Må innrömme at jeg tok bussen hjem igjen, men skal en tur langs vennet nå, så det hjelper på.

Heia til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel kommet hjem fra frituren Snuppelure??

Jeg kom hjem fra Osloturen i går. Dro på fredag, hjem igjen på Lørdag. (Fysj for ett dårlig vær dere har på østlandet forresten) Altfor hektisk til sosialt samvær med andre enn jubileumsdeltagerne desverre. Vi får se om det byr seg en anledning senere. En ting jeg bevilget meg var en gedigen frokost på hotellet i går før vi dro. Egg, loff og mye smør og majones... nesten bare usunne greier. Godt.....

 

I dag er jeg så trøtt at jeg har mest lyst til å legge meg under dyna og skrive egenmelding, men jeg må vel bare dra på jobb åkkesom. Har gått 400 skritt i dag, så her har det ikke vært mye ruslasjon. Er blitt for gammel til slike utskeielser kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel kommet hjem fra frituren Snuppelure??

Jeg kom hjem fra Osloturen i går. Dro på fredag' date=' hjem igjen på Lørdag. (Fysj for ett dårlig vær dere har på østlandet forresten) Altfor hektisk til sosialt samvær med andre enn jubileumsdeltagerne desverre. Vi får se om det byr seg en anledning senere. En ting jeg bevilget meg var en gedigen frokost på hotellet i går før vi dro. Egg, loff og mye smør og majones... nesten bare usunne greier. Godt.....

 

I dag er jeg så trøtt at jeg har mest lyst til å legge meg under dyna og skrive egenmelding, men jeg må vel bare dra på jobb åkkesom. Har gått 400 skritt i dag, så her har det ikke vært mye ruslasjon. Er blitt for gammel til slike utskeielser kjenner jeg.[/quote']

 

 

Vi har hatt eit nydelig vèr no i lenger tid på denne kanten av landet, men du skal sjå at når ferien set inn så står lavtrykka i kø utanfor kysten.

 

Måtte til å bære vatn til merra idag, det var tomt i elva, det har vore tørt lenge no.

 

Tenkte eg skulle ha ho til hingstehaldar no i juni mnd, blir litt spennande. Samtidig som at eg egentlig ikkje veit kva eg gjer meg ut på. Det er jo ein masse arbeid med eit føll, gubben sa ikkje noke ting så han var nok ikkje så veeeldig begeistra. Eg får no gå og gruble litt enno då for sikkerhetsskuld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Melding fra Snuppelure: Foruten et gedigent kakestykke i går så er jeg fremdeles på høgget. Går og går og begynner å like det :-)), og har kontroll over matinntaket. Pluss at jeg kjenner meg et hakk mer uthvilt og med det mer motivert for alt positivt.

Spist frokost og nytt frokost er vel unt, men så er det hverdag :-)) sier den som ikke har greid å holde seg på den smale sti nei.

God tanke til dere alle. I morgen flyt jeg på jobb igjen og dukker opp i helga. Nå MÅ jeg bare greie holde kontrollen altså. Ellers , ellers, ellers blir det samme sørgelige suppa.

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 9200 skritt i dag, mesteparten på jobb. Ett kakestykke går da bra det Snuppelure, så lenge det ikke blir hver dag. Noe godt må man da unne seg innimellom så lenge man ikke bruker godteri og snacks som belønning når man har vært flink med turgåing og grønnsaker og slikt. Jeg har spist potetgull i helga jeg med god samvittighet.

 

Været ser ut til å bli bedre, det er ihvertfall blå himmel i øyeblikket, men det kan forandre seg fort her på disse kanter. Skal prøve å røre meg mere i morgen uansett vær......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Huhh, her peser jeg i nesten 30 grader pluss, men klager ikke. No way!!!

Skeia ut med en is, men ellers går det ikke så verst, med maten og det, men vekta står kubb. Jaja,jeg nyter sommeren okkesom.

Hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallå snuppelure.... jeg spiste is forleden dag på jobb, vi fikk en gratis og dessuten var det varmt og fint så den fristet meg umåtelig.... så det så..... god var den jammen å....

 

Og så har jeg spist to middager, kjøttsuppe tidligere og pizza til kvelds. Men jeg har god samvittighet for jeg sykla til butikken å kjøpte inngrediensene til pizzaen+en pakke røyk, så i dag har jeg vært umåtelig sunn hehe..... Sykla også på besøk til en venninne som hadde loppemarked borti nabolaget her så denne dagen står i sykkelens tegn hos meg........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Bra Magan, du har en sunn blanding med livsappetitt. Og egentlig handler det vel om å leve. Jeg mener, vi skal jo bli slanke og lekre og smekre og alt det der, men vi skal jo leve også.

Jeg er i alle fall ikke skapt for askese og innskrenka liv.

Jeg strever med balensen. Jeg har alltid vært enten helt på eller helt av. Nå prøver jeg å finne en blanding som gjør meg glad. Jeg vil for søren ha en glad kropp og være en glad person. Da må jeg røre på meg, for ellers blir ikke kroppen glad, jeg må spise sunt, da blir kroppen glad, men ørlite utskeielser av sånt som ejg vet er syndig og deilig, det må jeg ha i små doser også, ellers blir jeg glupsk ulv.

Akksan den balansen. Men jeg nyter fineværet altså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyfsan

takk for hilsen på tråden min. jeg har vært tråd-lei de luxe, men tror jeg skal skrive litt igjen nå. det er jo koselig å komme innom og se alle de "gode gamle".

 

har du vært i oslo nå? og ble det noe treff? den søndagen der var jeg invitert i stort selskap, så det var helt utelukket å tenke noe annet. men kanskje sjansen byr seg en annen gang.

 

for øvrig er jeg enig med dere i at sykling og gåing i finværet er godt for kropp og sjel! ;) stau pau, som de sier i Sogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Hallo Magan, sier hei jeg også! Synd det ikke ble tid til noe når du var i Oslo, men jeg var borte selv også... vi får prøve igjen! Går det bra med syklingen?

 

Jeg holder meg mest til sofaen for tida, men til uka prøver jeg til med trening igjen. Syvkilosjakten er igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Syvkilosjakt... Jeg har som første delmål en trekilosjakt, da er jeg under de åtti. Så får jeg ta det derfra. Pokker så lei jeg er av å tenke kalorier og trim og hele dette rukkelet. Men det finnes vel ingen lettvei nei!

Gubben spiste italiensk is i dag, jeg beit tenne sammen og drakk vann.

Men jeg har greid meg i tre uker nå. Glippene er så små at jeg har tatt dem inn igjen med å minske andre måltider.

Puh for et forbanna slit dette er. Men synes anklene mine er litt mindre opphovna nå.

Hver seier en seier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, folkens.

Flinke snuppelure som klarer å bite tennene sammen når gubben kommer med fristelser :) Og joda, syklingen er gjennopptatt. Sykla til butikken/postkontoret i kveld. Det er litt over ei mil fram og tilbake. Gidder ikke trimstudio nå nar det er så fint vær ute. Det blir vel tidsnok regn og tid for å trimme innomhus igjen tenker jeg.

 

Godnatt fra Magan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johooo' date=' lykkelig morgen!!! Ned et kilo!!! Endelig!!!

Men fy søren, det er mange å ta av :-)).

Ha en flott dag![/quote']

 

 

Syns du har vore kjempeflink Snuppelure, bit tenna fortsatt sammen du og la deg ikkje friste av godisene kallen auser i seg. Vatn e mykje betre og sunnare enn alt det feitestoffet :)

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Ja, jeg håper jeg holder taket nå.

Har plukka inn rabarbra og laga syltetøy og rabarbragrøt i dag. Får vel ikke spise mer av det enn den smaksprøven jeg tok i kveld. Litt mye sukker i det. Men det var gøy å gjøre. Har ikke hatt hage med rabarbra i før. og her er bærbusker også har jeg oppdaga nå når snøen er borte og sola skinner.

Sender et lite kveldshei!

Fra snuppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott snuppelure, du holder koken. Jeg har også rabarbra i hagen. Bruker å gi den bort for jeg lager ikke verken grøt eller syltetøy av den. Ingen som liker det her i huset. Da jeg var lita brukte jeg den som paraply for den er kjempediger, søstersen påstår at det er jordbær-rabarbra men jeg vet ikke om det stemmer.

 

Har forresten vært ute å gått tur i kveld. 21000 skritt på meg i dag tilsammen foreløpig. Syntes ikke at jeg kunne sitte inne i det fine været. Tror ikke meldingene er så bra til i morgen, har ikke sett værmelding.

 

God helg, Magan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Når du skryter så må jeg skryte. jeg har gått to turer i dag. En tidlig før arbeid og en seint. Ikke sånne maratonner da, men passelige til at jeg kjenner meg fornøyd.

Nå er det "Kalde spor" på TV, og liten pause.

Nyt helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...