Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Syns du er flink Magan, du er no kommen igang med styrke treninga du, det er meir enn kva eg er. Forresten, her har det vore hard jobbing heime og det tek no vertfall på magemusklane.

 

Har lyst ein tur på fjellet idag, får sjå kva dagen bringer:)

 

Ha ein fin dag Magan, fjelltur på deg idag?

 

Går utifrå at finveret er hos deg og;)

 

Klem Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været er flott så egentlig skulle jeg vært på en fjelltur, men jeg rekker det desverre ikke. Først har jeg vært til frisøren i to timer på morgenkvisten, også må jeg se litt mere på støvdottene mine for jeg rakk ikke alt i går.(nabo`n kom på besøk) Og når jeg er ferdig med det så kommer vel folket som skal være med på vorspiel, og da er det vel bare å hive seg i pilsinga tenker jeg. Men jeg har planer om å danse da, så litt trim blir det vel. Vi skal ha sommerfest i dag med grilling og dans og litt til.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har regna ut på forhånd for moro skyld hvor mye kalorier jeg kommer til å spise/drikke i kveld: 2700 kcal urk. Men egentlig så er jo det ingenting i forhold til hva jeg konsumerte før. Faen å....glømt av å kjøp potetgull...snakker om å være avent....jeg må på butikken hei då...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå sitter jeg her og skjelver. Det ble en hardbar fest ja. Hadde leid inn kokk som grilla alt mulig slags kjøtt, lam, svin, oksekjøtt, pølser og kylling. Ørten forskjellige salater hadde han laga også. Jeg tok ett stykke svinefilè med salat jeg, og har god samvittighet. Værre med all den drammen, kosta bare 30kr for en drink, og det kjennes på kuppelhauet i dag. + at den som hadde hodeplagg fikk en drink gratis+ gratis velkomstdrink. Men jeg dansa nesten hele tiden, prøvde meg på line-dance(skrives det slik?) det var moro. Vi gikk til festen, så jeg fikk litt trim der også. Hjemturen?? hehe, husker ikke, vet bare at jeg våkna på sofan i morges. Og jeg tror jeg må legge meg der igjen nå.....å uffe meg litt mer....Talast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært dagen sin når det gjelder mat. Huff og huff. Har spist på et eller annet hele tia tror jeg. Konstant lyst på noe salt. Så den veinga neste uke tror jeg at jeg forbigår i stillhet. Værste er den forbanna potetgullskål som står igjen fra i går. :D Heldigvis kom søstersen og forbarmet seg over noe av elendigheten, takk og lov. Men nå....tilbake til sofaen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo helt enig fjellgeita, det er moro med en skikkelig fest en gang iblant, og jeg er ikke typen som sitter pent og pyntelig og nipper til en vin....desverre...skulle ønske det av og til......for formen er laber dagen derpå...det skal bli en stund til neste gang kjenner jeg.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på kveld denne uka, så det blir nok lite med trimmingen. Må slå plena snart igjen ser jeg, det er jo utrolig god trim. Gubben kommer muligens hjem på tirsdag-onsdag så da blir det kanskje trim allikevel.....nå nå........ turgåing snakker jeg om......gidder ikke sitte sammen med han som bare skal se sport på tv. :D

 

Snikveide meg idag, (har flyttet veiedag til torsdag) huff og huff 1,2 eller noe sånt opp. Kikket bare med et halvt øye for jeg skjønte at denne helga har satt spor etter seg.

 

Her er det så kaldt at jeg lurer på om jeg skal hente ved og fyre opp. Selv om det er 13 grader, kjennes det ut som det er 5, også blåser det nordavind fra alle kanter. Husj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på kveld denne uka' date=' så det blir nok lite med trimmingen. Må slå plena snart igjen ser jeg, det er jo utrolig god trim. Gubben kommer muligens hjem på tirsdag-onsdag så da blir det kanskje trim allikevel.....nå nå........ turgåing snakker jeg om......gidder ikke sitte sammen med han som bare skal se sport på tv. :)

 

Snikveide meg idag, (har flyttet veiedag til torsdag) huff og huff 1,2 eller noe sånt opp. Kikket bare med et halvt øye for jeg skjønte at denne helga har satt spor etter seg.

 

Her er det så kaldt at jeg lurer på om jeg skal hente ved og fyre opp. Selv om det er 13 grader, kjennes det ut som det er 5, også blåser det nordavind fra alle kanter. Husj....[/quote']

 

 

Det er no ei lita stund til torsdag, du greier nok den biffen om ikkje til torsdag så har du nok gått nedigjen til neste torsdag.:)

 

Stå på Magan :D Dette greier du fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Du greier flott å ta inn de kiloene Magan. Fort opp fort ned :-))

Du er jo så utrolig tøff, med turer og mat og hele greia.

Stå på!!!

Og du hadde det jo gøy i helga, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva jeg gjorde på den festen??????? Når jeg kom på jobb i dag kom jentene og ga meg klem og mannfolkene spurte når vi skulle ha fest igjen?????

Moro hehe.....

 

I helga skal vi ordne St. Hans på stranda her, med bålbrenning og salg av brus kaffe vafler og grillmat. Jeg skal ha ansvaret for maten...sukk...hvordan skal dette gå????? Må sikkert sette på meg kjevelås for anledningen.

 

Godnatt folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

 

hehe - humor kommer man ihvertfall veldig langt med, der har du ingen problemer overhodet. Du har en veldig velutviklet sans for humor som jeg bare digger. De ekstra kiloene kan du jo bare bli kvitt sa fort som mulig, og det klarer du helt fint, St.Hans eller ikke.

 

Kjevelas... haha. Syns jeg ser det, ja.

 

Kos deg, Magan.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja humor hjelper, ihvertfall da jeg kom på jobb i dag....milde...det var noen som hadde med seg kamera på den festen...gjett hvem som var i sving på dansegulvet med noe dirty dancing- lignende greier...joda det var selvfølgelig undetegnede. Jau jau, de andre hadde det VELDIG moro en stund ja.....

 

Sukk, den kiloen går jeg vel ned igjen, men jeg kunne virkelig tenkt meg å sett 60-tallet snart og det blir ikke med den farten her i allefall. Må ta meg kraftig sammen med turgåinga som det ikke har blitt noe av i det siste.

 

Godnatt fra Magan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det stille i disse ferietider. Har veid meg i dag og det var slik jeg antok og trodde ja ....opp over 1 kg. Blir bedre til helga, da skal jeg ut å gå tur igjen. Får ikke rørt noe særlig på meg når jeg jobber kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

En liten hilsen fra meg - den kiloen skal av igjen, og du skal snart under 70!!! Heia, heia, heia!!!

 

Jeg var 73,3 i går, og kroppen biter seg visst fast på 70-tallet. Men hvem kan hjelpe meg med å endre det??? Jo, det er a`Ellie sjøl. Sammen med dere, mine kjære støttespillere og motivatorer.

 

Digger dere, trenger dere og tenker på dere!

 

Selv om det er ferietid og jeg ikke kommer til å være her så mye, tenker jeg på dere hver dag.

 

Lykke til med sommeren alle sammen, nyt den og kos dere!

 

Og god fjelltur til Magan. Du er virkelig et forbilde, som har klart å gå ned så mye på mindre enn et år. Du beviser at det er mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAA, takker for det folkens, men tenk da hvis jeg har holdt meg unna brennevin og øl, da har jeg vært under 70-tallet for lenge sia. Tenk at jeg har holdt ut i 9 mnd, da klarer jeg 1,5 kg til liksom. Jeg VIL under 70.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magan.

 

Hvor lang tid trenger du for [ komme under 70?

1 uke? To uker?

 

Er det s[ ille da?

 

St[ p[, da vel :) Dette fikser du hvis du virkelig VIL det.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vil. Regner med at neste torsdag er jeg under 70, hvis jeg er flink og det skal jeg være. Snikveide meg i morges og er kommet ned på 70,1 så jeg har faktisk gått ned alt det jeg gikk opp etter festen, må ha vært vann i kroppen, ikke fett tror jeg. Hurra for snikveing ihvertfall...... Egentlig skjønner jeg ingenting av den kroppen min nå, surrer jo opp og ned som en jo-jo.

 

Det er som Ellie sier, kroppen biter seg fast på rundt 70kg. Men den kiloen som er igjen nå, den skal ihvertfall av....

 

Hei hei til feriesnuppa, håper kroppen din er litt snill med deg i ferien, slik at du virkelig kan nyte fritiden og kose deg ordentlig. :) Du også Anto, vi pratast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...