Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Gjest SofaQueen

Er innom for å si hei i sommervarmen. Endelig er sommeren her, vi får nyte den! Gleder meg til det blir jordbærsesong snart!

 

Jeg har tatt en sommerpause fra forumet nå, men er innom av og til og leser. Kommer nok sterkere tilbake til høsten!

 

Ha en flott sommer alle sammen.

 

Hilsen Genialt- like høy og like bred som før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Ville bare si at i dag var jeg under den magiske 70-tallsgrensa igjen. Ble så hoppende glad da jeg så 69-tallet på vekta atte.....

g010.gif

 

Nærmere bestemt 69,5 kg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Så flott Magan!!!! Wooow. Jeg har en lang tur dit. Tro om jeg noengang greier komme meg ned igjen, først under nittit, så under åtti. Men under søtti....

Jaja, en må drømme. Jeg som for et liv siden hadde normalvekt på 56 kilo.

Where have all the young girls gone....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Det er så stille og i feriemodus blant alle de "gode gamle" innpå her. Var det ikke for queen så var det nesten som et generasjonsskifte :-)).

Ikke forsvinn da Magan. Om du er blitt slank som bare det, så vil jeg ikke miste deg altså!!!!

Hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Gratulerer så mye med under 70! Det står respekt av dette. Jeg synes du har vært kjempeflink - et lysende eksempelt for oss andre!

 

Her på berget er det ikke så mye nytt - ingen nedgang på vekta - men gir ikke opp for det!

 

Ha en kjempefin sommer med den flotte kroppen!

 

Klem fra Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så meget folkens.... i år har jeg faktisk kjøpt meg bikini... så nå venter jeg på bedre vær. Har ikke brukt bikini på .... skal vi se.... 16 år... tror jeg. Føler meg splitter naken når jeg har den på ( sola meg litt da vi hadde finværsperioden her for en fjortendager siden ). Snakker om hvit kropp... blenda-hvit

f025.gif

 

I dag gikk jeg tur i 1 1/2 time ( rask gange, 3 trimpoeng ) I går skulle jeg på trening tenkte jeg, men de har begynt med sommerstenging, så de har åpent på morgenen noen timer og om ettermiddagen fra 17 - 19 og jeg gidder ikke dra hjem fra jobb også kjøre til byen igjen etterpå, det blir tross alt noen mil tilsammen fram og tilbake. Ikke med de stive bensinprisene nå ihvertfall..... Så når jeg ikke kan dra å trene rett fra jobb ( slutter kl 15 ) kan det være det samme. Anyway, jeg gikk tur isteden 1 1/2 time i går også.

 

Været i dag er ganske brukbart, ikke sommertemp, men det regner heller ikke. I går gikk folk med luer, skjerf og vinterjakker her.....

r020.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart og snart fru blom..... uke 31-32-33... er vel ei stund til ferien enda. Men satser på at finværet kommer i August.

 

August er ein fin feriemåned det Magan, har pleidd å ha ferien så seint eg og men i år blir det litt tidligare 29,30 og 31.

 

Fekk att merra mi i går forresten, har hatt ho til hingst.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nei ikke enda. Han er for litt for liten. Tror nok jeg skal vente til jeg får ferie slik at jeg kan være hjemme å følge med om gammelkatten godtar "sønnen".

g075.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hallå Queen og dere andre... Ja nå er lillekatten kommet i hus. Han prøver å hjelpe meg å skrive på tastaturet her nå, så det kan hende det blir noen bokstaver ekstra innimellom..... Gammelkatten er litt fornærmet siden han ikke er enebarn lenger, men det går nok over om en stund.

 

Ellers er det dårlige tider med trimming og slikt. Sykkelen er punktert, og jeg har kjempeannfall av noe latskapsvirus tror jeg.... Tør ikke veie meg, har helt sikkert gått opp.... sukk....

o015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Snuppelure. Ja her foregår det så lite at det er helt dødt for tiden. Intet nytt fra vestfronten for å si det slik. Null, nada og nix å skrive om. Bare jobber og sover. He he.... lå forresten på sofa/senga (har innredet et lite rom for meg selv med en skinnstol + seng/sofa - pc, tv og dvd) og kikket på to sesonger av "Supernatural" i helga. Helmaks med egen tv gitt. Slipper å krangle med gubben om fjernkontrollen når han SKAL se fotball. Herlig....

 

Går det med trimminga di da Snuppelure? Går du fortsatt turer?

 

b045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei Magan!!! Ja, jeg går turer, hver dag. Ikke oppoverbakker da, slik jeg sikkert hadde trengt veldig, men her er sånn flott flatt terreng, så da blir det til, da kommer jeg meg ut. Ofte er det tur både morgen og kveld, men vekta står kubb. Det blir vel for mye jordbær med fløte :-)). Ellers er jeg forsiktig med hva jeg spiser. Men kan ikke bare spise kaninmat heller.

I dag er det tropevarme her. Men jeg våkna i natt med så forferdelig hodepine at det var nesten morgen før jeg sovna igjen. Tar det easy i dag.

Høres deilig ut med din egen hule. Kryp inn i den og kos deg.

Stor god tanke fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...