Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Herrefred altså... nå er jeg så sulten for tiden at det er nummeret før jeg løper etter hesten med kniv og gaffel.... Det knurrer og gnager noe aldeles forskrekkelig i vomma. Skal prøve å dempe tankene om digre hamburgere og kjempepotetgullposer med grønnsaksuppe litt senere. Skal bare uti stallen først og sette inn hestene. ( Uten spisebestikk :) )

 

Ingen forandring på vekta hverken opp eller ned. Har heller ikke trimmet denne uka så "rullepølsa" hviler seg foreløpig i påvente av bedre vær. Er slikt ekkelt sludd-slapsføre så jeg gidder ikke å gå tur. Skal en tur på trimrommet på jobb i morgen i stedet.

 

 

Sulten som ein ulv, med andre ord ;) Noken dagar er vel slik ja. Det er berre å komme seg ut og vekk ifrå kjøleskapet. Rullepølsa mi ho blir trimma kvar dag, uansett ver, kjerringa ho ser jo ut som ein drukna katt og. Dåå er det godt å komme i hus, ta ein varm dusj og så krølle seg i hop på sofaen. :)

 

 

Idag skal vi på ridetur med merra, må og ta ein liten inspeksjon på hovane henna. Det er nokre veker siden eg har raspa dei og stelt dei no. Tenkte eg ville prøve litt idag.

Her er veret aldeles vår idag, var ute og gjekk med hundane kl. 0930 idag og gjekk ein time i raskt tempo.

Etterpå var det avstad og hente jenta som var ferdig på jobb.

 

 

Ha ein fin dag Magan, nyt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

I dag har vi hatt verdens beste vær her, sol og skikkelig vår. ( så lenge det varer ) Synd man må på jobb når det for en gangs skyld er skyfri himmel. Håper det varer for da skal jeg ut å gå tur...basta...

f015.gif

 

 

I morgen skal jeg på bowling, det er trim det også ... Forrige gang tapte vi med glans, til og med ei lita jente på tre år var bedre enn meg. Men øvelse gjør mester hehe.... Vi hadde det steika morsomt ihvertfall.

a040.gif

 

Også har jeg bevilga meg en "liten" sjokolade og en gedigen biff i dag siden jeg har bursdag. Jaja, ble ikke så gærnt for jeg hadde mye salat ved siden av og ovnsstekt pommes frites.

a015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk Fjellgeita. Joda, øvelse gjør mester som sagt. Traff noen av kjeglene i dag da, i motsetning til forrige gang. Da lå kula mi uti periferien å trilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei Magna, jeg blir "salig" hver gang jeg ser deg her inne. Du er ikke så ofte nå.

Gratulerer med overstått bursdag, så du er fisk du også :-)).

Ha en nydelig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha "lol" som det heter på ungdumsspråket... det er jo hyggelig at noen blir salig over meg også da, det skjer ikke så ofte... untatt når jeg krangler med sjefen på jobb da. Han er bare 28 år og jeg tror han syns det er morsomt og bryne seg litt på oss "gamlinger".

 

Har vært på bowling igjen i dag (treningsrunde) og det går bedre og bedre, har gått fra drittdårlig til dårlig nå da, så det er framsteg å spore. Tenkte vi skulle ut å ta en pils og bowle litt noen av oss på jobben for vi hadde hørt rykter om at det var skikkelig liv i helgene... bestillte bane og greier til kl.8 og vi hadde det jo moro med en liten pils og tullprat og greier.... også ble kl 10... Da begynte livet... da ble det musikk og discolys og full fres ... og da var vi ferdige.. Men nå har vi lært, neste fredag skal vi bestille bane senest kl 9.30.... Ikke komme her og komme her altså...

 

Dessuten har jeg lagt på meg noe aldeles grasalt oppdaget jeg når jeg skulle inntre i dongeribuksa mi som jeg hadde brukt på fest for 3 uker siden....valkene hang utover bukselinningen... må motiver meg her inne igjen med full skjerpings!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He' date=' he. Ja, det hadde kanskje kulene gjort visst eg og hadde prøvd. :D[/quote']

 

Jeg skulle jo visst bedre da... jeg har aldri....aldri vært god i noe spill som har med å kaste ball å gjøre....Skjønner nå hvorfor jeg sto i mål når vi spilte håndball og fotball da jeg var ung.... har vel ikke forandret seg nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forresten til Oslo i begynnelsen av april, hvis noen av dere her inne har lyst til og treffes så har jeg bedre tid denne gangen, det hadde vært steika morsomt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forresten til Oslo i begynnelsen av april' date=' hvis noen av dere her inne har lyst til og treffes så har jeg bedre tid denne gangen, det hadde vært steika morsomt.....[/quote']

 

Det hadde vore steikje kjekt som du seier :D Men er nok travel oppteken på dei tider, men kanskje det kan bli noke av ein annan gong og. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dessuten har jeg lagt på meg noe aldeles grasalt oppdaget jeg når jeg skulle inntre i dongeribuksa mi som jeg hadde brukt på fest for 3 uker siden....valkene hang utover bukselinningen... må motiver meg her inne igjen med full skjerpings!!!

 

Ikkje bra' date=' nei det er farlig å ikkje vere her inne på det jamne.

Eg har ikkje prøvd bunaden min enno,

hm kanskje det er berre ståplass i den no[img']http://cosgan.de/images/more/bigs/a096.gif[/img]

 

 

Her må det fullt fokus til...

 

God helg, og husk styrepils nestegang på bowling c008.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei, jeg er hjemom og snur, og må bare si hei hei!

Denne reisnga er HÅPLØS for kiloene :-(.

Drar igjen i morgen, er tilbake til helga og snur. Puh og atter puh.

Take care. Ikke forsvinn mens jeg er borte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det blir nok flere osloturer på meg etterhvert tenker jeg, så en eller annen gang.....

 

Har klart å tatt meg sånn nogenlunde i nakken med matinntaket igjen, men jeg har jobba kveld denne uka og da kommer jeg litt ute av styring. Er tilbake på skinner neste uke. Men akkurat nå tar jeg meg et velfortjent glass vin, for denne uka har vært slitsom.

 

Og du Snuppelure, du reiser og reiser.....

 

Skal ta den styrepilsen på bowlingen neste gang tror jeg bestemt. Vi har faktisk forbedra oss med 5 poeng i gjennomsnitt hehe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hallå folkens....er dere her enda damer? Nå må jeg bare melde meg på her en runde igjen siden viljen til å trene har gått nedover og matinntaket har gått oppover....måååå bare prøve og motivere meg igjen.....

 

Vel vel, gikk da en times tur i dag med rullepølsa ( hunden til naboen). Flink med maten har jeg også vært i dag, spaghetti med kjøttdeig og sjysaus/tomatpurè og masse grønnsaker.

 

Har bestemt meg for å gå tur i morgen også.....jeg skal jeg skal jeg skal.....

 

Kommer vel oftere innom her nå etterhvert tenker jeg.

 

Magan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallå folkens....er dere her enda damer? Nå må jeg bare melde meg på her en runde igjen siden viljen til å trene har gått nedover og matinntaket har gått oppover....måååå bare prøve og motivere meg igjen.....

 

Vel vel' date=' gikk da en times tur i dag med rullepølsa ( hunden til naboen). Flink med maten har jeg også vært i dag, spaghetti med kjøttdeig og sjysaus/tomatpurè og masse grønnsaker.

 

Har bestemt meg for å gå tur i morgen også.....jeg skal jeg skal jeg skal.....

 

Kommer vel oftere innom her nå etterhvert tenker jeg.

 

Magan[/quote']

 

 

Så flott å sjå deg igjen Magan, og godt å få litt drahjelp. Her har nok sneke seg på litt kilo, eller har vel aldri komme meg ned på det eg hadde tenkt då :)

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...