Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Stå på , Magan. Du klarer det, helt sikkert. Men ting kan ta litt tid. Selv gleder jeg meg til å forlate 90-tallet engang i nær framtid, håper jeg. Men det viktigste håpet jeg har, det tror jeg bare blir med håpet, dessverre.

Men jeg skal kjøpe meg en liten 4beint venn. Det har vært planlagt lenge, lenge. Spørs om ikke det blir den nye mannen i mitt liv;)

 

Ha en fin St. Hans.

 

klem, queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Takker for opptimistiske tanker queen. Du klarer nok biffen mht å komme deg under 90-tallet, du er ganske så standhaftig selv tror jeg. Får du en firbent venn er det mye morsommere å gå tur også. Ha en fin St.Hans du også.

 

Magan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det en overkjedelig dag. Hodet føles som en bommullsdott, enda jeg ikke har vært på party. Gidder ingenting, ikke gå tur eller noe. Tror jeg trenger ferie snart, men det blir ikke før i august. Ligger på sofaen og ser på tv, helt slapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei Magan!!! Du som er så flink å fly i fjellet til vanlig kan da vel unne deg en sofadag og to. Du kan jo tenke spreke tanker :-)).

Sender deg en god tanke fra snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, sofadag ruler.. :) Slutt på det i dag. Først på jobb, så handle, lage middag, sette på vaskemaskin og oppvaskmaskin, rydde klær som ligger slengt utover, vaske dassen. (Med stort kjeftbruk og spetakkel, for gubben lå og sov på sofan og junior sov fortsatt i senga da jeg kom hjem og ingen hadde gjort en dritt utenom å rota noe aldeles jævlig) JEG VIL HA FERIE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne dager skulle man ønske bare ikke var der...

På den annen side fant jeg ut idag at på ca 1 times husarbeide forbrant jeg ca 400 kalorier:) Skrudde av klokka når jeg satte med ned litt. Så aldri aå gæli...

Håper du får en bedre dag imorgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så sannelig, det tenkte jeg ikke på. He he, aldri så galt at det ikke er godt for noe.

Hadde sikkert 200 i puls jeg, så sint som jeg var når jeg fløy rundt her i ettermiddag

Fikk sikkert forbrent noen kalorier på det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei Magan, sett guttene i arbeid og bruk trimpoenga på å gå bak og piske dem fram :-))

Nå unner jeg deg ferie snart. August, lenge til det. Men så er det lenge til ferien er over også, så... Fint å ha noe å glede seg til. Og så kan en jo nyte fineväret når det er der uansett.

Jeg ser ut vinduet på sol nå og har store planer om gåtur i dag også. Det er visst ikke lurt for hostinga, for jeg hoster så en gal når jeg anstrenger meg, men nå driter jeg mi det, jeg hoster uansett, så ut i verden med meg.

Ha en flott dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben hadde sikkert litt vondt i samvittigheten sin i dag, for han hadde laget middag, flintsteik... og han hadde til og med husket å koke grønnsaker til meg. Ikke verst om jeg må si det, hehe hjelper å ruske litt i pleddet av og til. :)

 

Snikveide meg i dag....som vanlig.....står stille foreløpig, men det er en liten stund igjen til torsdag da heldigvis. Akk, jeg har såååååå lyst å se 60-tallet. Snufs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

60-tallet... Den dagen jeg ser 70 tallet skal jeg danse krigsdans så det gnistrer over hele norgeskartet.

Jeg har ikke vekt her jeg er nå, så jeg lever i håpet. Har gått og gått og spist så skikkelig klokt at det nesten ikke kan väre meg. Viss dette holder til jeg kommer hjem, da må det vise, viss ikke hyler jeg så det knaker til dere alle.

I morgen kommer visst regnet, roper min kjäre som sitter framfor TV-en. Jaja, det finst regnfrakk og gummistövler :-)).

Hei då, rist pleddet ofte og vel, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne annet enn at dette må bli bra snuppelure. Hvis ikke skal jeg hyle i kor sammen med deg. Du er jammen kjerringa mot strømmen som klarer å holde deg til sunt kosthold i ferien, når det er tiden da de fleste av oss ramler en smule av lasset. Det er jammen beundringsverdig, stå på snuppelure. Dette blir det resultater av.

 

P.S Husk å drikke vann.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Vannflaska er i ryggsekken med meg hele tida. Jeg hörer Anto i bakgrunnen:-)).

Alle gode råde summer i hodet mitt.

Men nå er jeg nå bare begynt på ferien da, så her gjelder det å ha tunga rett i munnen.

Men alt vel så langt.

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannflaska er i ryggsekken med meg hele tida. Jeg hörer Anto i bakgrunnen:-)).

Alle gode råde summer i hodet mitt.

Men nå er jeg nå bare begynt på ferien da' date=' så her gjelder det å ha tunga rett i munnen.

Men alt vel så langt.

Hei då.[/quote']

Ja det var ekkoet av Anto jeg også hørte........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag "måtte" jeg spise et kakestykke, sjefen skal slutte så vi hadde avskjeds-kake og kaffe på jobb idag. Så var diskusjonen igang...igjen... hvorfor jeg ikke vil ha kake.

KAN INGEN FORSTÅ AT KAKE IKKE ER DET BESTE HER I VERDEN?????? Jeg er så fanatisk med den slankekuren at jeg ikke kan spise den fordømte kaka...pøh..jeg bryr meg katten i kake, det frister ikke i det hele tatt. Men jeg tok nå et lite stykke da, mest for sjefens skyld, så det ikke skulle bli altfor pinlig.( Har det med å protestere ganske høylytt hvis det er noen som skal tvinge meg til noe jeg ikke vil) Får bruke kosemerkene som jeg tenkte jeg skulle spare til en kesam-vanilje med eple og banan.

 

Nei må vel begynne med middag, det yler i magen hører jeg. Substitutt-bacalao (sei istedet for klippfisk) Namme.....

 

Magan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen der du,. Og det er som regel dei som seier det, som treng kaka minst. Forresten så seier eg det at eg ikkje tåler så godt kake, blir faktsk dårlig i magen av dei.

 

Nam, nam bacalao er berre snadder det, lasagne her du. Ferske jordbær med vaniljesaus til dessert.

 

Ha ein fortsatt fin dag

 

Klem Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Heia jenter, det er visst kakedag i dag. Bursdag hos fröken, avslutningsfest for sjefen til Magan, og jeg, jeg havna også i kakebsök. Noen vi har mött her på feriestedet som så koslig inviterte på kaffi. Med kake. Jaja, bare et stykke da, men FÖLELSEN av at nå går det ad dundas. Men det gjör det ikke. jeg har hatt meg en liten gåtur, ikke så lang i dag, verker så forbaska i den her kroppen, men dog, jeg kom meg en liten tur. Nå er det pyttipanne til middag, min kjäres middagsdag, og han har lova å spare på kaloriene :-)).

Bortsett fra kaka så er livet bra det.

Kjöpte meg en liten engel i dag, en skytsengel, jeg så den i butikken og den dro meg til seg. Jeg gikk ut av butikken og måtte tilbake. Den var bare mine. Nydelig fredsengel. Nå sitter den framfor meg og får meg til å smile.

Jeg trodde ikke jeg var så veldig slik, men jammen falt jeg pladask!!!! Kanskje jeg trenger den som symbolsk stötte nå.

Hei då og god tanke til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inggen gåtur på meg i dag heller, jeg er så utslitt føler jeg at jeg klarer bare de daglige gjøremål for øyeblikket.

 

Vel, nok om det, tror faktisk gubben begynner å bli påvirket av slankematen min. Han skulle KOKE egg i stedet for å steike, for det var mere slankende mente han. Og han trenger å tenke litt mere sånne tanker, for han har lagt på seg i det siste ser jeg. He he kanskje jeg får en ny og slank gubbe? (Er 22 kg tyngere enn meg og 2 cm høyere) Han er litt misunnelig for at jeg har greid å gå ned såpass mye. Hi hi (ondskapsfull latter)

 

Ha en slankende godnatt Magan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Jeg trodde jeg hadde fått et lite grep på gubben min nå, men i kveld kom isen og kjekspakken fram, han hadde hamstra sitt eget lille lager :-)).

Men ikke jeg nei. Jeg bare så overlegent på han og sa ja ja....

Kaka fra för i dag ligger ennå og kvalmer seg i magen min og minner meg på, no way!!!!

Man skal unne seg gleder, og en kake iblant gjör ikke det store, men en kake hver dag, det kan fort bli uffuffuff.

Min kjäre som er den flotte fyren, et og ethalvt hode höyere enn meg, atletisk og forfengelig, han begynner faktisk å få mage, og den dagen han oppdager det, da tror jeg at vi blir to om prosjektet, for forfengeligheten er mye större hos han enn hos meg. Tror det ville väre en dyp depp hos han viss damene slutta å snu seg etter han....

Nei, han får kose seg med sjokoladekjeksen, jeg drikker vann og skotter på han. I kveld ikke frista i det hele tatt.

Natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ikke til å snike-ta bilde av gubben din fra siden slik at magen vises? Da har du det svart på hvitt at han begynner å få litt pondus?? Og da forsvinner kaka fort når han er så forfengelig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt 70,1 kg, kom ikke under 70 denne uka heller. Men jeg tar det ikke så tungt for øyeblikket, siden jeg både kjenner og ser at kroppen har trukket seg sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger hender det at ting går litt sakte, men du ser jo snart 60 tallet, heldige du:)

jeg har enda langt fram... jeg gleder med til å se 80-tallet om en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp har bare 2,1 kg til jeg er der jeg har bestemt meg for å lande (68 kg) Forresten

skal jeg vel straks ha mensen så det forklarer jo noe av stillstansen. Men det er så vanskelig å komme seg ut å gå tur for tia, dørstokkmila er laaaaang og bratt. Men det går bra så lenge jeg står stille, er jeg rimelig fornøyd foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...