Gå til innhold

"Energigjengen" :)


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Kjenner jeg begynner å grue meg til å fortelle hvor mye jeg har gått opp i ferien...:).. men det må til... skal jeg klare det... OG DET SKAL JEG!! Går ikke julen og desember måned i møte med noen kg for mye.. nei nei nei... hvor skal det da ende??? HE HE... (en latter med bismak... *s*) :)

 

Nei.. jeg savner dere helt forferdelig, og håper alle er med igjen fra høsten av :) Jeg trenger dere!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei hei, er enig med deg Isabel, gruer meg også til å begynne med høyere vekt igjen:(

Men, trenger også dere for å klare å komme igang igjen... Blir for mye kos om sommeren....

Er det satt hvilken dato vi begynner med registrering igjen? For meg passer det mandag 20 august, siden vi drar på ferie til lørdag og kommer tilbake lørdag den 18 august.

Da skal jeg begynne med friskt mot og fullt motivert!

 

Klemmer fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cafelatte

Heisann,

da har jeg slått ihjel 2 uker på ferie med en del regn. Mao, det ble ikke noe særlig med turer ute, og heller ikke så alt for mye salat på menyen. Har VIRKELIG hatt alle sluser åpne.... uffameg.

 

I går hadde jeg uansett en KJEMPEBRA slankedag... måtte jo det, herregud, det er jo veiedag i dag.... Forbrant en del kcal sent på kvelden.

 

Vekt : 62,4 kg. Hurra, det var mye bedre enn ventet. For de som ikke vet det, så er målet mitt 60 kg. ( 59 kg. om jeg føler at 60 kg ikke er nok... ) Regner med det var lite vann i kroppen osv, men orket ikke se f.eks. 65... det hadde vært for demotiverende rett og slett.

 

Nå er jeg klar igjen! Til dere som drar på ferie nå, lykke til. Håper dere ikke får samme høstværet som jeg hadde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cafelatte

ser at jeg veier det samme i dag som da jeg kom hjem fra en ukes ferie i syden tidlig i juni..

 

Dvs. ingen fremgang på juni, juli og nå august... Dvs i løpet av august må jeg jo få presset frem litt godt resultat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser at vi har samme "problem",gått opp i ferien,men nå er det heldivis tilbake til gamle gode vaner(håper jeg).det har for min del vært så som så m tur gåing pga det regnværet men nå er det pent vær og da blir det en tur.ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Nå har jeg meldt meg på et kurs som starter den 27.08. .. så da er det ingen bønn lengre... he he. Jeg kommer likevel til å fortsette her inne sammen med dere :) det er jo et "must" :)

 

Håper dere alle har det bra, og at vi sammen kan klare det samme flotte resultatet til høsten som vi gjorde på vår- halvåret.

 

Klemmer fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Jepp, vi skal igang igjen Isabel, det er helt sikkert!

Skal vi starte med vekt og mål for oss alle den 27 august da? Så begynner vi alle på likt, og så håper jeg du kommer med masse gode råd og tips:D

 

Idag har jeg laget taco pai, og det var kanongodt!!!! Brukte grovt speltmel til bunn, og mager kesam istedet for creme fraiche. Osten jeg brukte var vita hjertego...

Sikkert endel kalorier alikevel, men kunne vært verre...

Skal begynne å notere og skrive kalorier igjen etter ferien, men har tatt pause så lenge det er så liten aktivitet her...

 

Vært flott sol her idag, og vi har vært på stranda, herlig!

 

Godt å se deg her igjen kreps, håper du også kommer mer innom til høsten:)

samme gjedler deg også cafelatte, vi kommer tilbake for fullt etter skolestart...

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cafelatte

deilig å ha kommet igang igjen! Faktisk!! Man føler seg så mye bedre når man er flink til å få i seg nok vann, frukt, kommer seg ut på tur osv.

Akkurat nå nyter jeg deilig mango og jordbær med litt lett vaniljeyoghurt på toppen! Måtte ha litt mer av sommeren, men det GODE av sommeren :)

Har vært ut å gått tur hver kveld og har tatt litt styrke her hjemme, men må vel erkjenne at turene kunne ha vært mer "slitsomme". Får ta det etterhvert som jeg blir i litt bedre form.

 

Ha en fin kveld, og jeg gleder meg allerede til å se resultatene komme i fleng. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg kommer tilbake så fort jeg får innstalert min nye pc.prøver og være bevist hva jeg dytter inni matluka men det har sneket seg inn en del snadder og snop så det skal jeg nå prøver og gå av meg.blitt tur på 1t hver dag i en uke nå men så er det disse snille menneskene jeg kjenner som så velvillig duker opp med mat og drikke når en besøker de som skakk kjører mine forsetter(det er og skylle på andre vel???!!!)jeg må bli flink til og styre unna fristelsene som blir bydd,da hjelper det nok.skal snøre på meg "niken"og vagge i vei,skal gå til byen og kjøpe grønnsaker til middag.ha en fin dag alle sammen

 

ps jeg ser klokka på txten viser 5.22.!!!??? min er 7.30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Heisann alle sammen, nå reiser jeg på ferie og skal koooose meg:)

Kommer innom neste lørdag el søndag, så kos dere alle sammen så lenge!

Håper vi får starta ordentlig opp igjen når skolen begynner

 

Klemzer fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke å ønske god tur til Merwell.... ja.. nå nyter hun late dager i solen får vi håpe.. :)

Jeg har begynt på jobb igjen idag etter 2 fine uker. Første uka var vi ute hver dag med båten, andre uka bråbestilte vi og reiste vi til Tunisia. Har hatt det veldig deilig, men er nok samtidig ikke et sted jeg kommer til å reise tilbake til.. Tror jeg da..

 

Har i hele ferien skeiet ut og spist som før. Utrolig lett å komme inn i gamle rutiner som jeg egentlig syns det har vært så deilig å være kvitt. Så skjønner ikke helt hvorfor det blir sånn.. Har iallefall begynt et nytt og bedre liv idag igjen. Glemte å gå på vekten på morran idag.. Litt trøtt.. Men skal få gjort det imorgen. Kjenner på magen at jeg har gått opp.. Samt at min kjære sa at han kunne se det etter noen dager i Tunisia.. hjeeeeeeelp........ Så har spist knekkis og frukt hittil idag, og håper å raskt komme inn i gode rutiner igjen..

 

Altfor masse å gjøre på jobb etter ferie, kjedelig at ting skal hope seg opp.. Er bare et ork å komme seg gjennom bunkene..

 

Ha en fortsatt fin dag.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Da er ferie over for oss...Har hatt to fantastiske uker på Kypros.Nå er det hverdag og det er deilig!

Kommer tilbake i kveld med mer...Gleder meg til høsten og mer samhold her inne:)

Slank30 leste mail fra deg i går når vi kom hjem:) svarer deg også i kveld!

 

 

Klem til alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Heisann, og takk for gode ønsker om fin ferie:)

Har bare kost oss og hatt kanonvær!! Bada hele dagen og har bare slappa av. Spist masse god mat. har jo vært på all inclusive hotell, og da har jeg blåst i kalorier, for ferie er ferie, og jeg ville kose meg, hehe

Men, fra mandag av er det på'n igjen for min del.

Jeg kjenner forresten også at jeg har gått opp, og er redd vekta er over 60 nå... kanskje godt over også:( ?

Skal veie meg mandag så får vi se... (gruer meg)

 

Bløir det mere liv på denne tråden her da, eller har dere nok med å sende privat dere som gjør det?

Bare litt greit å vite, for det blir ikke det samme hvis det blir bare sånn innimellom her...

 

Slank, hvordan var hotell, mat og strendene der dere var da? Hva heter stedet dere var på? Har aldri vært der jeg... artig å reise litt forskjellige steder...

 

På Kypros har jeg hørt at det er veldig bra lottis, og skal nok dit engang. Kjenner endel som har vært der og de var veldig fornøyde.

 

Kommer innom igjen imorra, ha en fin lørdagskveld alle sammen

 

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tilbake på jobb og hverdagen,her prøvd og gå tur og spise "riktig",men hva gjør jeg når vi får på smurt rundstykker til lunsj?jo jeg spiser som jeg ikke har fått mat på 2døgn,men til gjengjeld har jeg gått og syklet 3,5 poeng fredag og i dag.vel det blir vel lettere til uka for da er alt tilbake i vanlig gjenge.jeg blir nok lite inne her fra uke 37 da jeg skal beg på skole på kvelden,ped.gr.enhet.ha en fortsatt god "sommer"-det er vel og ta i?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Koslig å høre fra deg:)

Vanskelig noen gange når man får ferdig påsmurt og er sulten, men med så mye trim så går det nok greit.

Sommeren er nok over ser det ut til, i den grad den har vært her... regner idag, og det er kaldt!! fysjameg for et kjedelig vær:(

Lengter tilbake til varmen jeg...

 

Spennende med skole igjen da, du får ihvertfall ok å henge fingrene i med både det, hus, kjæreste og barna, men du klarer det helt sikkert fint:) Lykke til!!

 

Ha en flott dag:)

 

Klemz fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Er det noe mere liv her inne? Virker som om tråden dør helt ut...:(

 

Har forresten hatt første dagen igjen på jobb, og deilig å komme i rutiner igjen:)

Og, imorra kommer sola, hehe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir så som så m trim når det er 1,2mil til jobb,da tar jeg en 30 til 60 min tur når jeg kommer hjem,hvis det passer m trenings tidene til ungene.ja det blir et stritt år og forhåpentligvis klarer jeg det.vel,tid for trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... Og det skal den gjøre i flere dager... Så utrolig deilig.. Særlig siden vi idag får besøk fra tyskland.. Skal være hos oss til søndag... Skal bli deilig å grille, nyte verandaen, dra ut med båten, spise på uterestauranter osv osv.. ALT blir så mye lettere med litt sol!!!

Besøk har jo da gjort at jeg har stått med rompa i været og ryddet ogskura hele huset.. Vi har jo også blitt ferdig med gjesterommet og det har blitt sååå fint... Vinduer er vasket, alle skaper og skuffer er ryddet og vasket. masse ting er blitt organisert og kastet..

 

Slankingen går det så som så med for å være helt ærlig, har ikke funnet tilbake til rutiner etter ferien. Går veldig fint i løpet av dagen, men på ettermiddag og kvelden går det heller dårlig.. MÅ skjerpe meg snart, hvis ikke har alle ukene med slit vært forgjeves...

 

Merwell; vi var i Hammamet i Tunisia. Bodde i den gamle delen, by med 40' innbyggere økte til 600' på sommeren. Så hektisk og masete var det. Masse butikker/boder, masete selgere osv osv. Men strendene var nydelige og gjorde oppholdet veldig bra. Vi pleier vanligvis å bo litt mer idyllisk til ved stranden, men opplevde noe annet i år. Faktisk ganske intr det også.. Trenger å oppleve nye ting også.. :( Så summa summarum er vi vel fornøyde, men samtidig kommer vi ikke til å reise tilbake dit. Ikke til den delen av tunisia iallefall.. Om vi skulle vært der i 2 uker, hadde vi reist på 2 dagers kamelsafari, det skal være helt fantastisk. Men med kun 1uke prioriterte vi stranda.. Litt solhungrige.. hehe...

Billig var det der også.. moro... Prutet for harde livet og fikk kjøpt meg noen fake produkter..

 

Ha en fortsatt fin uke alle som er inne og titter..

Dette har blitt en litt laber tråd ja, kanskje vi kommer sterkere tilbake.. :(

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Så flink du har vært da slank!! Koslig å ta et tak og se at det blir bra, og det er jo så mye bedre å få besøk når man føler at det ser greit ut:)

 

Pass på så ikke all nedgang er forgjeves, begynn å registerer alt, det hjelper! Har skeia helt ut i sommer jeg også, men nå er jeg på rett vei. Skal ned igjen, og være like flink, men må registrere ALT... Det motiverer...

 

Høres ut som om turen deres var bra, og som du sier, noen ganger er det allright å oppleve litt annet. Og, fake-produkter er like moro, bare det er billig, hehe:D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden vår skal IKKE dø ut!!! :) den har bare ligget litt i feriedvale. Jeg er på plass for fullt igjen fra mandagen av.... grøss og gru... for vektresultatet...:( Ellers har jeg startet i ny jobb, og har noen herlige 8- klassinger om dagen:)

 

jeg kommer sterkere tilbake..... bare vent... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Koslig å høre fra deg Isabel:)

Så bra at du liker ungene dine, kan tenke meg at de også er strålende fornøyde som har fått deg som lærer, hehe

 

Jeg har satt igang registrering av alt jeg spiser, vekt og alt for fullt jeg nå. Har lagt på meg i ferien, og nå skal det bort igjen!

Er flink om dagen, og har vært det hele uka, og tror det går rette veien på vekta på mandag. Veide 61,4 kg nå om mandagen, så hvis den bare er på 60tallet så er jeg fornøyd. Uka etter håper jeg på 59,9 (kanskje vel optimistisk, men skal prøve å få en god start) Da kan jeg liksom føle at jeg er i siget..:(

 

Har lovet meg selv å være flink til å gå masse turer, og trimme litt også, så dette skal jeg klare.

 

Vi snakkes på mandag, og det gleder jeg meg til:)

 

Klemzer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...