Gå til innhold

"Energigjengen" :)


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

GRATULERER Isabel!!! Med begge deler:)

Du har jo vært kanonflink!!! Det var voldsomt vekttap på 1 uke, men så moro at det endelig løsnet for deg. Dette var virkelig et resultat du burde være super- overlykkelig over, for dette viser jo at du kan når du vil, hvis du virkelig er motivert og har overskudd. Hurra for deg:) Dette fortjente du mer enn noen annen akkurat nå sånn som du har slitt og stått på.

 

Herlig at du fikk den jobben også, det var meningen at du ikke skulle slite sånn som du gjorde nå. Alt ordner seg stort sett til slutt, men at det gikk så fort er kun fordi du er den du er, og at du er sååå flink som du er. dette var gode nyheter, og jeg kjenner rett og slett at jeg også er strålende fornøyd, hehe:D

 

Ha en flott dag idag, og jeg håper formen din er bedre!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar

her kommer jeg slengene med mine tall,hadde migrene på mandag og var i dårlig form på tirsdag også,i dag er jeg i helt fin form igjen og da kommer min dårlige samvh for og ikke ha veiet inn,altså i dag morges veide jeg 61,9.husker ikke hvor mye jeg veide sist,62,? el 63?,vel,jeg kjøpte meg skritteller og har den på meg på jobb, i dag ble det 8500!til nå i dag har jeg gått6,6km og da her jeg ikke gått tur ennå! den jeg kjøpte er fra lhl og den12.9 har de start skudd for gå-kampanje.koster 50;og få et passord og meldeseg på.

vel nå er det lekse tid ,ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Sivno, så rart at ikke vekta rikker seg da... og så ergelig! Men plutselig så skjer det noe, og da går det vel i raskt tempo en stund får vi håpe:)

 

Kreps, grattis med skritt-teller! Og så bra at formen er fin igjen!

Hvem er det som har gå-kampanje da?

 

Det blir spennende å se hvordan det går med deg da:)

 

Klemzer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter

 

Ikke meningen å meldi inn så seint på kvelden, men som nyutdannet lærer og i ny jobb er det veldig mye forberedelser. I kveld har jeg sitti fra kl var 2000 til nå... puh.

 

Takk Sivno, men du skal se det løsner etterhvert. Bare ikke gi opp :( (sier jeg lissom... he he:p)

 

Fint du er på bedringens vei kreps... ikke godt med migrene... hadde det selv på mandag, og da kom det med feber og verking i kroppen. Nå i dag har jeg ikke vært så ill.. putter i meg piller og kommer meg på jobb.... men jeg har klart å miste stemmen, og det er jo litt av en utfordring da man er lærer... he he... Kanskje de bare syns det er godt.. he he. Det syns i hvertfall gubben...:D

 

I dag leverte jeg oppsigelsen.. og det var litt flaut etter så kort tid. Men rektor var veldig forståelsesfull og støttet meg i min avgjørelse, selv om hun helst ville jeg skulle bli. Ei annen sa til meg at hun syns det var synd, for hun mente jeg var en sabla god lærer (direkte sitert). Alltid moro å høre det, får et lite løft lissom.... Jeg slutter der i uke 39, så tre uker igjen til jeg er ferdig med kjøringa... blir såååå godt. To timer ekstra om dagen til ungene:)

 

Nei nå er det natta... maten går fortsatt fint.. jeg er jammen flink nå... he he (hørt at det å skryte av seg selv er bra..*s')

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan 'høre' på deg Isabel, at du gleder deg over ny jobb, og ser frem til det på flere måter! Og, så herlig når man får ros:) Og det er helt garantert fortjent, og sagt i fullt alvor.

Men, så deilig det skal bli å komme i rutiner i ny jobb, og så få bedre tid hjemme. Det er jo der man gjerne vil få litt tid også, mens ungene enda er våkne. Tida går fort, og vips så er de store. Det ser jeg, med en som fyller 18 om noen dager.

 

Jeg har akkurat putta i meg en paracet og en ibux, har blitt forkjølt, og sliter med vondt i hodet:(

Skal på jobb, og nå er det på tide å begynne med nister:p

 

Ha en flott torsdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Merwell... du sier alltid hyggelige ting du, godheten selv :D Jeg starter ikke i den nye jobben før om tre uker.... må jobbe ut oppsigelsestiden min, men det går bra..

 

nå skal jeg ordne kveldsmat til ungene,....

 

snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer m ny jobb,isabel.

kjedelig og bli for kjølet,merwell,god bedring!

det er LHL som har gå kampanje i 14 dager.

vært ute og gått en liten tur,må vente til ungene er ferdig og dusje etter trening.

ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne og så der kreps, på sida, men det så ut så ut som om det var for lag?

 

Nå er jeg hjemme fra kamp, igjen, hehe... men de vant 4-3. Det var min 14 åring som spilte, og de har blitt gode:)

 

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det helgens utfordringer som står for tur..... :) jeg er alene med ungene hele helgen... og det er både slitsomt og kos :) men mest kos. Helgene er hellige, med kvalitetstid og god mat....

 

Nå skal jeg rette 60 oppgaver... vi snakkes...

 

klemmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merwel,ja det også,så vidt jeg forsto kunne enkelt pers melde seg på også.

isabel:oj det var litt av en haug!

jeg får veie inn i dag siden jeg har litt hektisk uke foran meg.den viste 62 blank.

ha en fin dag og helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har meldt meg på LHL sin gå kampanje,som enkelt pers. sms til 1960 og fikk et passord,blir belastet 50; på mob.reg.pengene går til LHL sitt arb.

det står om det på gr sin forside og du kan gå inn på LHL sin side.

beg den 12.9 og varer i 14 dager.

kom igjen energi gjengen nå må vi leve opp til navnet vårt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjempe fint tiltak... skal jammen se om ikke jeg også får skaffet meg en skritteller og blitt med... moro. Ja, navnet energigjengen må gjenvinnes med glans... he he... vi som jogget, spinnet, syklet, trente sit ups osv... Nå får vi komme i gjenge igjen.... Jeg er spent på vekta til mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Skal se om jeg får lett frem skritt-telleren min jeg også:)

Isabel, hører du noe fra noen av de andre? Savner igrunn mange her inne...

Du har jo nok å gjøre med all rettingen da, men du får passe på å ta det litt etter litt så går det vel greit. Sånt må jo bare gjøres...

 

Jeg holder på å bake sjokolade.bamsekake til min niese, og et rosa 4-tall! Tenker det blir stas når tante kommer med kake til selskapet imorra:)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merwell: Jeg må nok si nei på det spm. Jeg har ikke kontakt med noen andre enn dere i denne tråden og dette forumet. Jeg sender aldri private meldinger... Er ingenting jeg ikke kan si til alle... he he...:) Ja, jeg savner mange her inne...og kanskje de dukker opp etterhvert...men om ikke.. så ønsker jeg de all lykke og hell... og er takknemlig for oss og de som er her inne. Vi skal klare det vi uansett :)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant! Vi får holde sammen, og kanskje kommer de tilbake:)

Idag har jeg gått trimbingo, og skal i bursdag etterpå til min niese på 4. Var og leverte minstemann istad til barneselskap, og leverte kakene, og hun ble storfornøyd:D Kjempemoro for meg, hihi!

Det blir litt kake idag tror jeg, men skal begrense meg:p

 

Ha en fin søndag!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, har spist 2 stk marsipankake i bursdag, og det er massssse kalorier... huff og huff! Jaja, spist er spist, og det får jeg vel svi for imorra på vekta:( Det ble ikke mye begrensing, det må jeg innrømme...

Men, det var veldig koslig, og hun ble storfornøyd med en stor eske prinsesse-lego:)

 

Ikveld begynner Robinsom ekspedisjonen, så da blir det nok tv-titting!

 

Klemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens tall ser slik ut:

 

26/2: 64 kg (første veiedag i vektklubben)

 

18/6: 56,3 kg (før ferien)

 

20/8: 61,4 kg (oppstart etter ferien)

28/8: 60,4 kg

3/9: 59,7 kg

10/9: 58,5 kg

 

Målet mitt er å ligge mellom 56 og 58 kg;)

 

Ja, det må jeg si at jeg er strålende fornøyd med:) Bestilte nemlig pizza igår kveld, og da spiste jeg 4 stk....

 

Lykke til på vekta dere andre også!

 

Ha en flott dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter..

Jeg har mistet totalt fokus.. Og er lettere frustrert.. Idag har jeg spist helt etter skjema men det er fortsatt mye igjen av dagen.. Er gjerne ettermiddagen/kvelden det pleier å skjære seg for meg...

Helgen var en total katastrofe, og skal ikke engang begynne å ramse opp alt jeg har spist, men kan nevne kake, is, pølser, sjokolade, potetgull .. .. Need I say more????

 

Unngår vekta, men kjenner at jeg er på vei oppover igjen.. Jeg som i medgang smetter på vekta hver dag skyr den nå som pesten..

 

Ikke har jeg så mye tid om dagen heller, til å være innpå her. Så det er ukesvis siden jeg klarte å registrerere alt inntaket. Fått lagt inn alt idag så skal prøve å bli flinkere. Jobben er altfor hektisk, og det går unna på hjemmefronten også.. Alltid noe som skjer eller skal gjøres, så er ikke så mye på nettet lenger. Blir kanskje litt roligere når høsten setter inn for fullt. Men da er også utfordringen for meg kveldsmaten. Vi har ofte kosa oss med god kveldsmat.. Og kakao... huff...

 

Men uansett: Så BRA dere gjør det alle mann. Virker som dere har funnet sporet etter sommeren. Lover at jeg skal få det til jeg også.. snnnaaaarrrrrt...

 

Grattis så mye med ny jobb Isabel. Vet akkurat hvordan det er å ha lang reisevei. 2 timer i bil er altfor mye.. Jeg fikk en helt ny hverdag da jeg sluttet å pendle.. :) Det er deg vel unt..:)

 

Snart er arbeidsdagen over, da er det hjem til rydding av diverse skrot etter diverse oppussinger. Har en kjeller som trenger rydding...

 

Stoor godklem fra meg som forhåpentligvis finner fokus snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg får?

Jeg gikk på vekta etter sommeren og den var 78 blank......................Jeg har da 5 kilo og kjempe med. Skal spise ca 1300-1400 kcal og trene en hel haug. Det har jeg gjort hele sommeren og like før vi dro på ferie 30/7 var vekta 75,3.Men 2 uker på hotell med all inclusiv gjorde ikke akkurat susen;)

Håper dere har det bra jenter.Jeg har begynt å jobbe litt. Gøy å komme i gang igjen.Har ikke fått tid å se hva dere har gjort i ferien,men har klart å se at dere nå er på rett vei igjen..Isabell----så flink du er:) Ny jobb?

Merwell....Du er også på rett vei og som alltid imponerernde viljestyrke.

Slank30 Vi får slå oss sammen og henge med de andre....Denne høsten klarer vi dette igjen ikke sant?

Skal ut å sykle en time etterpå i dag. Deilig etter å ha vært inne med lillejenta som våknet med omgangsyken:)

 

Lover å bli flinkere til å komme inn her. kjenner at dersom jeg skal klare dette nå trenger jeg å reg. all maten og rapporter til dere:)

 

Klem jenter!

 

Lottis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra... for Slank og Lottis er på plass igjen. Så utrolig kos å "se" dere igjen :) Ser at du og jeg Lottis har samme startvekt etter sommeren... men det går du fort ned igjen. Slank... vi har alle vært der du er nå, for ikke å snakke om meg selv.. Men, du av alle har vist at dette fikser du, og det gjør du også denne gangen. Kom deg ut av den "onde sirkelen" og inn til oss igjen. Du er flink :)

 

Merwell: Helt råe resultater du har :) Hva gjør du som vi andre ikke gjør?? he he... du får det i hvertfall til, og er snart i mål igjen. BRA.

 

Mine resultater for denne uka er følgende:

 

27/8: 78,1 kg (herregud så flaut å si.....)

3/9: 75,8 kg (- 2,3 kg)

10/9: 74,7 kg (- 1,1kg)

17/9:

24/9:

1/10:

8/10:

15/10:

22/10: Mål: 70 kg

 

Kjempefornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en koselig hilsen Isabel og gratulerer med fantastiske resultat:)

I dag har jeg spist 1300 kcal... tror jeg skal legge meg på rundt det? Isabel Hva gjør du for å få disse fantastiske resultatene?

 

Ha en flott kveld!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOOOOOW Isabel... Dette lukter det krutt a!!!!

Du har jo virkelig kommet på rett spor.. Så utrolig bra!! Wow nok engang.. hehe..

 

Så bra at du også er på plass Lottis.. Koselig..:) Nå har jeg intet valg, MÅ bare komme meg innpå her hver dag..

Har registrert alt idag, litt over 1400kcal.. Blir liggende rundt 1300-1400, har jo funka tidligere.. :)

 

Lykke til videre til oss alle...

 

Nattaklem...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å se at lottis og slank er på plass igjen:) Det var kjempekoslig å se dere igjen!! Har savna dere:)

Slank, dette fikser du, du har gjort det før, og det klarer du nå også! Begynn med å registrere alt, det er faktisk det som skal til. Ta den tida, og så skal du se at det går litt av seg selv til slutt. Er litt lat jeg, og prøver å spise det samme til frokost, mellom-måltid og lunsj hver dag, så kan jeg bare klikke 'samme som igår', hehe...

Lottis, vi er strålende fornøyde med at både du og slank har 'hengt' dere på igjen!! Dette var strålende nyheter:D

All-inclusive ferie gjorde susen med min vekt også, men det går faktisk ganske raskt av igjen nå som jeg er igang igjen...

 

Isabel, du har jo virkelig gjort en helomvending, det må jeg si. Bare GRATULERER!! Du er superflink! Nå går dette din vei, det er helt sikkert. Et kurs var det du trengte, og om noen få uker er du i mål!

 

Idag har jeg fri, og det er deilig. Skal få vasket og ryddet litt her, og få plassert bort et par sofaer som jeg byttet ut igår. Kjøpte bue-skinn salong til stua, for der har jeg hatt 2 hvite 3-setere... ikke praktisk akkurat, og nå er jeg dr...lei av å vaske dem:( Men, sååå fint det ble nå!

 

Ha en flott dag jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at motivasjonen begynner å synke inn litt... Mrk: "litt".. :)

Er utvilsomt at det som skal til er å være her inne og registrere og chatte litt med dere andre jentene.. :) Var bare en periode jeg følte at det ikke ga meg no.. Misforstå meg ikke, hehe.. Men det nå det mange motiverte og vi begynner litt på ny frisk igjen..

 

Har vært hos tannlegen idag, 1 hel time + 15min for et par uker siden; 3 200,-..

Halleluuuuja... Som om jeg ikke hadde noe annet jeg heller ville brukt de pengene på???

Jeg som alltid har hatt så sterke tenner og aldri hatt hull hadde nå plutselig 3 stk.. Hjelp!!!

 

Grattis med nye møbler Merwell. Det er alltid deilig å få byttet ut litt. Jeg kjøpte nye gardiner i stua i forrige uke, og det ble så fint.:)

 

Ha en fin dag.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...