Gå til innhold

"Energigjengen" :)


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

veier meg inn neste mandag....

Nå fikk jeg utrolig stor giv...Så gøy at vi er de samme gamle er tilbake og støtter hverandre,men også en del nye....SÅ BRA!!!!

 

Dette blir en bra høst!!!!

Har virkelig kjent på at jeg trenger å skrive av meg. Fortelle noen om mine flinke dager og skrive inn om mine vanskelige dager og synder...

 

Ha super dag jenter:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Jeg blir helt skremt:(

Flott du føler deg litt mer motivert. Jeg hadde det akkurat som deg en stund i sommer. Var kanskje litt lei av slankeprat og det å stå bomfast uten at kiloene rikket seg.. Men jeg fikk se i sommer at den kunne gå ned dersom jeg endret litt på inntaket. Jeg skal gå høsten i møte med et smil om munnen:)

 

Ha en fin dag!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du blir med på veiedagen lottis!

Kjempebra at dere er tilbake igjen, og at dere er MED :)

 

Slank, det var litt av en pris:( Fyttirakkeren.... det er tannlege man skulle vært...

Deilig med nye gardiner da, det har jeg også lyst på, men vi får se litt nærmere jul, eller om det blir noe igjen på skatten:p

 

Det å kunne fortelle om både flinke og dårlige dager tror jeg er litt avgjørende her inne, ihvertfall virker det sånn. Når man har skrevet det, så er man jo på en måte 'ferdige' med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... hurra!! nå er det aktivitet her inne igjen :) Det er klart at dere får en god velkomst når dere titter innom og har lyst til å være med igjen. Vi fire var jo, og da ikke for å fornærme noen andre, den "harde kjernen" her inne: Slank, Merwell, Lottis og meg selv :)

 

Ja, jeg har klart noen flotte resultater disse to ukene... men så hadde jeg jammen gått opp enormt også... så først nå er jeg jo på det jeg startet med tidlig å år...:) Jeg ligger i gjennomsnitt på 1400 kcal om dagen.... og da betyr det at jeg ligger litt lavere i ukedagene, men spiser meg litt opp på lørdagene (som alltid), men innenfor det som er greit.

 

Flott og deilig å kunne få dere som samarbeidspartnere og samtalepartnere igjen, i gode og onde dager... he he.

 

Ja, du har nok rett Merwell, at et kurs ga meg et spark i baken... he he. Nå må jeg jo møte opp og si høyt mitt resultat... og da vil jeg ikke være den som har gått opp.. he he. Ville jo egentlig ikke det med dere her i våres heller, men da, som dere vet, foregikk det så mangt i mitt liv.... for dere er, og var, helt ubeskrivelig god støtte den gangen også :) Hadde det ikke vært for "energigjengen" hadde jeg antagelig gått enda mer opp...

 

Nå har jeg gått med en hoste og hes stemme i en hel uke... med snørr, tårer og verking i hele kroppen.... så nå er det svært lite å skryte av når det gjelder trimpoeng... men jeg kommer sterkere tilbake. Må jo leve opp til navnet vårt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Du er utrolig flink som klarer å stå på Isabel, og denne gangen har du bare enda et ekstra puff til for å klare det:)

Når det gjelder nye tråder så kommer det av at det har vært veldig labert her inne i nesten hele sommer, og altfor stille for min del... men jeg fortsetter ihvertfall her:) Like ivrig som før, og like motivert, og like glad for at vi nå igjen er samlet!! :)

Jeg trenger det dyttet for å ta meg selv i nakken, og for å hente motivasjon og råd.

Ha en virkelig god bedring Isabel, håper snart at formen er helt fin igjen:)

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

Tenkte det ville være en ekstra giv å være med her og prate litt, begynner på kurs i slutten av oktober..

Gleder meg..:)

Har slanket bort en del på egenhånd over laaaang tid (ca 15kg), men nå har vekten vært stillestående alt for lenge og i sommer har jeg gått opp 3 kilo, ikke bra.. så derfor tenkte jeg at nå, NÅ måtte det gjøres noe ekstra, derfor grete roede kurs :)

 

Vekten min er nå 63kg, jeg er 1.60 høy og målet mitt er 55 kilo..

 

Skal også begynne på treningsstudio igjen til uka, (gikk der før jul også skulle jeg bare ta en liten juleferie! hahaha)

 

Klar for å gi alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra med flere :) er alltid de siste kiloene som er tyngst...og som man slanker bort om igjen ... og om igjen... og om igjen..... osv... he he

 

Jeg går også på kurs, så dette skal vi klare sammen. Velkommen inn igjengen:)

 

Takk for den gode bedringen Merwell. Nå mente jeg ikke i den forrige meldingen at vi ikke kunne være med i andre tråder altså... det er jo fritt valg.. så lenge dere er her også i tillegg er jeg veldig fornøyd:D Jeg for min del tilhører kun dere.. he he...

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på show i storbyen i kveld...Det ble med en kaffe og i dag ender jeg på 1348 kcal....

Nå er jeg på gang!!!! Det er såååå deilig

JeG FORSTÅR deg Merwell som gikk over til en annen tråd i sommer...det hadde jeg også gjort dersom jeg hadde sett hvor laber aktivitet det var her i sommer,MEN nå er vi på gang igjen og veeeeeeeldig Sterke sammen:)

Det er faktisk morsomt å slanke seg igjen......Slippe å føle seg usunn og ekkel.

Line M velkommen til oss! Her vil du trives:)

Snakkes i morgen!!!

Sov godt jenter!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være LineM, så braat du valgte oss:) Her skal du se at du får motivasjon nok til å holde på til resten også er borte. Og har du noen tips så bare kom med dem.

Når det gjelder andre tråder, så er det her jeg var først, og jeg kommer til å fortsette her, men også på den nadre siden jeg allerede har blitt godt kjent med dem. Men, jeg BLIR, vi er liksom så 'gamle' i gamet, og jeg savnet dere virkelig i sommer og er glad for at vi endelig er samlet igjen;)

Lottis, så bra at du endelig er igang igjen, med den innstillingen og topp motivert nå!!

 

Nå venter frokost og jobb, men ha en flott dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen LineM, og SÅ flink du har vært som har slanket vekk så mye på egen hånd.. :)

Føler at jeg også kommer mer og mer i siget.. Motivasjonen er stigende! Og det er så godt. :)

 

Nå har jeg kost meg med et knasende og godt eple.. Husk; spiser man frukt eller drikker brus; skyll munnen med vann etterpå!!! Hilsen ho som var hos tannlegen igår.. :) hehe..

 

Hvordan show så du igår da Lottis?

 

Her må det jobbes, sniker meg inn litt senere idag.

 

Stå-på!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere

 

Nå sitter jeg på jobben, men måtte innom for å lese litt..... Er mye som må planlegges... puh... to uker igjen å pendle.

 

Lottis.. for en brakende god innstilling.. he he...men..den har du jo alltid hatt.. gode positive tanker om å gå ned i vekt. du er en humørspreder til tusen.. noe forøvrig alle dere andre er også :) Er jo det som gjør dere så lette å bli glad i :)

 

Skjønner deg godt jeg Merwell. At du tok kontakt med en annen tråd er jo ikke noe annet enn forståelig med så lite aktivitet som det var her i sommer. Mitt egoistiske behov for å ha deg her inne var nok det som kom snikende... :) he he. Var ikke meningen å ordlegge meg slik at dere/ du trodde noe annet. Sorry.:)

 

Ha en flott dag alle sammen... må jobbe litt.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Showgirls. GÅ OG SE!!!!!

 

Jeg måtte opp på vekta i dag....synes jeg har vært så flink og vet dere ....77 blank:) Jeg som så 78,8 i forje uke og holdt på å dette av vekta.

 

I dag skal jeg på foreldremøte,men først har jeg treningdate med en venninne:)

 

Lillejenta vår har omgangssyke og har kastet opp sikkert 10 ganger i natt...stakkars liten!!

 

Jeg må opp i butikken å handle i dag....Epler,pærer,plommer osv

Det er helt tomt i kjøleskapet og det er nesten litt krise;)

 

Ha en fin dag jenter!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det liv! Tjohooooo det er bra:)

Jeg blir i denne tråden, vær sikker på det;)

 

Artig med show, det er liksom så sjelden man får til å dra på, men da er det ihvertfall desto bedre! Hadde jeg bodd nærmere skulle jeg ha sett den:)

 

Takk for tipset med vann etter frukt også, det har jeg ikke tenkt på... lærer stadig noe nytt, hehe

 

Lottis, hvordan går det med lillejenta? Forferdelig når sånt står på, men det pleier heldigvis å gå fort over igjen... selv om det er mager trøst der og da...

 

Her har det blitt ovns-stekte poteter, kylling og salat til middag, det er deilig, nam nam....

Føler meg ellers sliten og trøtt om dagen, men det går jo også over, hehe...

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snar titt innom før jeg tar en leserunde,begynte på ped i går.blitt litt opp og ned i maten siden mandag pga skoleturen og tingretten i dag.men i morgen skal jeg begynne på nytt........(noen som har hørt det før?????)

ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Denne har jeg jammen hørt før!!! hehe... Men IMORGEN vettu, DA er du igang.. :) (håper vi).. hihi... Er litt vanskeligere og krever extra innsats når ting ikke går helt i fast rytme.. Er ikke mye som skal til før jeg kommer helt ut av det.. Men syns det har gått fint disse 3 dagene, ble riktignok ikke så sunn middag hverken igår eller idag (det var dette med en hektisk hverdag og enkle løsninger da?!).. Men ligger på ca 1400 kcal så ikke så ille allikevel..

 

Show ja... Jeg vurderer å ta med jobben på Ylvis på julebordet iår.. har noen sett de in action? Jeg er så "heldig" at jeg får arrangere turer/festligheter/ting og tang på jobben.. :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme og dagen er over... Etter jobb var det balett, og så foreldremøte....nå er jeg sliten.. men må jobbe litt før jeg finner senga...

 

Vi har alle våre bekymringer i hverdagen, og en av mine er min kjære sønn... han begynte på skolen nå i våres, og stortrives der, men han har svært få positive opplevelser fra barnehagen. Der fikk han stempel som den slemme og umulige gutten. Han var, og er, aldri sånn hjemme, så der fikk han tildelt en ufortjent rolle. Grunner er jo enkel: Han er aktiv og spontan, for ikke å nevne svært kreativ.. he he (noe jeg syns er positivt da :)) Det er slitsomt å følge sånne aktive gutter vettu, så da er det lett enklere å kjefte og dømme... dessverre er det det som har skjedd.

 

Utfordringen nå er å gi han en ny og positiv rolle i skolen, så han kan få tillit til andre voksne enn familien (f. eks lærerne)... huff.. ja ja... :) Ikke lett å vokse opp i dag, og særlig ikke med dømmende voksne i nærheten...HOLDNINGER er ordet.

 

Nei.. nok om det.. måtte bare spy ut litt. sorry. Jeg er forresten i mye bedre form, og stemmen er på vei tilbake, selv om den er litt rusten ennå :)

 

Nå skal jeg spise kveldsmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Kreps, det er aldri for sent å begynne på nytt, hehe... vi er gode på det:)

Slank, når det gjelder de, har jeg ikke sett de. Heldig du da som kan 'bestemme' hehe

 

Isabel, dette må tære på, for når ungene ikke har det så greit, er det ikke så lett å være mamma.

Hva slags skole begynte han på siden han begynte i våres da? Håper virkelig at dere får ordnet det slik at han får en flott skolegang, og nå skal jo alle tas hensyn til. problemet er vel at de sitter for mye stille, og det passer ikke alle. har en sånn selv jeg, i 2 klasse. Utfordringene står i kø...:)

 

Jaja, ha en god natt alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen!

Ønsker dere en fin dag, og kommer tilbake imorgen.

Etter jobb idag skal jeg på et møte, så er det rett hjem for besøk fra BUP. Så skal jeg hjem til ei som maler bilder for å kjøpe en dåpsgave, og så rett ut for å spise med 2 venninner... Full fart her om dagen.....

 

Ellers går alt etter skjema, bortsett fra at det har blitt litt marsipankakerester da, og nå er den heldigvis spist opp, hehe...

Elsker marsipankake, og det er absolutt det verste jeg kan ha i hus. Lettere å holde seg unna snop og potetløv, det har jeg alltid i huset siden vi tross alt bor flere her. Og, mannen min trenger ikke så slanke seg, så da får han 'lov' til å spise det:)

Tar meg heller frukt jeg:p

 

Ha en fin dag, snakkes imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spist litt mye av alt og ingenting:) Har ikke fått skrevet ned og drukket litt for lite vann......Påan igjen i morgen;) Har løpt rundt i hele dag....og nå er jeg helt utslitt og skal finne senga. Det blir ny dag i morgen og den blir knakende god:)

 

Lottis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er skolestarten oppklart Isabel, hehe:)

Jaja, en sjokolade i ny og ne.... hva skal man si, og hvem kjenner seg ikke igjen? Det MÅ bare bli sånn noen ganger, og vi er normale, og skal kunne gjøre det. Du ligger alikevel innenfor, og dette må man regne med noen ganger. Ny dag imorgen vettu:)

Det samme gjelder for deg lottis:)

 

Snakkes imorgen, sove godt alle sammen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det gjør så mye med sånne dager innimellom jeg, med litt sjokolade og litt alt og ingenting.. Cluet er å la det bli med "den ene dagen innimellom"..

Når jeg ikke er på slankern og bevisst med hva jeg spiser er dette slike dager jeg har hele tiden jeg. Sjokolade i bilen på vei hjem fra jobben, noe snacks mens jeg lager middag osv osv...

 

Snek meg på vekten idag, fornøyd!! Nå er utfordringen å holde dette gjennom helgen, tror det blir vanskelig. Får mine 2 tantebarn fra idag til søndag, og da gjelder det å KOOOOOSE seg.. Men skal prøve å kose meg uten å putte for mye i stryta.. Man koser seg jo like mye selvom man spiser frukt!! Er jo selskapet som er viktig og ikke maten/godteriet!! Tror det er her jeg må omprogrammere hjernen min litt.. hehehe..

Så tilbake til vekten min idag, ned 1,9 kg siden mandag og ligger nå på 70,8.

yeeeeeaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh............ Flink ja!!!! (skryt er viktig)

 

Om vi alle er skikkelig flinke idag kan vi koste på oss litt extra kos imorgen.....

 

Til vi taztes igjen; ha en fin dag.. (her øspøser det, fint vær å være inne i)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...