Gå til innhold

"Energigjengen" :)


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Da har vi noe å jobbe med denne uka Isabell.........Vi står sammen ikke sant?

Jeg synes du er utrolig flink jeg som sykler til møte. Gå ut i fra vekten til kursdama og tenk at det er sluttresultatet på kurset som gjelder:) Jeg fikk også alltid litt høyere vekt på kurset enn hjemme og det gjorde at jeg ble enda mer skjerpet til å bite tennene sammen og gå på igjen:)Lurt er det også og ikke veie seg hjemme i denne perioden man går på kurs. Disse rådene fikk jeg på kurset.

Jeg veier meg hjemme i morgen så får vi se om det var noe endring denne uka:)

I dag har det vært knekkebrød..vann..laks..grønnsaker osv

Jeg vet jo akkurat hva som skal til for å gå ned og tror vel at det smaker litt bedre å nå kjempe litt hardt å gå ned de siste kiloene enn å kjempe for de i mange år fremover. Så skal jeg heller bruke tiden på holde meg på trivselvekt:)

 

Nå er det snart Anna Phil.

 

 

Ha en fin kveld!!!!

 

Lottis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Kreps, jeg fant ikke vekta fra sist uke jeg, så du må nok si hvordan dagens vekt er i forhold.

Veldig greit å ha en oversikt fra uke til uke hvor vi bare kopierer opp, så er det lett å se:)

Så bra at du føler at formen er litt bedre! Lykke til på kurs imorra også;)

 

Isabel, du skriver at vekta har stått stille, men tallene dine viser opp. veier du deg på en annen vekt også? Den kursvekta kan vel ikke avvike så mye vel?

Vei deg bare på en av de, så er det nok lettere for deg å holde styr på det.

Og, viser ikke vekta di oppgang, så er det ihvertfall bra! Du har jo ikke gått opp, det vet du jo siden din vekt viser det samme:)

 

Lottis, tenk på at du har en uke til på deg, så ser du nok andre resultater. Vekta di går ned, ikke tvil om det:)

 

Nå har jeg sett 71 grader nord, artig program, og de er virkelig spreke!! Moro å se, hehe

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... at min vekt viser det samme som forrige mandag... mens på kursvekta viser den en stor oppgang fra forrige mandag... Ikke aner jeg hvilken vekt som er litt "gal" he he.. men det spiller ingen rolle heller. Jeg skal forsøke å ikke gå på min, men kun den på kurset... så får vi se.

 

Det som var et pluss er at jeg har gått inn 5 cm rundt magen... og 13,5 cm til sammen siden kursstart ;) Trøster meg med det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den viste 76,7....Da begynner det å ligne noe jeg kan forstå.

Jeg kjemper videre og spiste 1378 kcal i går og trente i en og en halv time.

Håper at jeg er på gang igjen og klarer å motivere meg til å fortsette...Tror vel egentlig det..

 

Ha en super dag,de som skal på kurs,jobb osv

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel, GRATULERER!!! Det er jo egentlig det som betyr noe da, at kroppen forandrer seg... Lurt å veie seg kun på en vekt, men tenk heller cm når du først får det målt sånn;)

 

Lottis, du er i full gang du, og motivasjonen varierer vel litt for de fleste, ihvertfall for meg. Jeg syns rett og slett at det er kjedelig noen ganger å ikke spise ditt, og ikke spise datt.... Har rett og slett lyst på noe av det innimellom, hehe... Jaja... men skal man ned i vekt, så må man jo bare spise sunt og variert, og når man ser at vekta går ned, blir man jo motivert da. Er inne i en 'god' stim jeg, hvis jeg ser bort i fra marsipankaka ( ;) )

Igår fikk jeg faktisk 2,8 trimpoeng, og det tror jeg må være rekord for meg!! :)

 

Idag har jeg fri, skal bare en tur til legen. Deilig med en dag man kan slappe av og gjøre det man vil. Skal prøve å trene, eller... jeg SKAL trene, hehe

Har kjøpt litt utstyr som jeg har hjemme. Treningsvideoer, situps-maskin, step, og strikk. Pulsklokka har jeg ikke funnet ut av enda....

Har forresten funnet skritt-telleren min igjen, igår til morran, så igår ble det 15 637 skritt:)

 

Ha en strålende dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia lottis og Isabel, det blir en spennende kamp:)

 

Kreps, greit å få tallene vettu, vi er litt glemske her, hehe.... Og, så nøye er det ikke heller, bare litt artig å følge med:p

 

Nå måtte jeg ha meg en liten pause, har kjøpt en treningsvideo, så nå svetter jeg rundt på stua her gitt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er.. Jeg har ikke helt hentet meg inn etter helgen. Er nå også såpass forkjøla og i dårlig form at jeg ikke tenker helt fokusert om dagen. .. Tyner meg gjennom dagene på jobben, og tenker på alt jeg skal gjøre hjemme siden jeg skal ha fest her til helgen.. Alt til sin tid.. ;)

 

Dere får stå på dere som nå har blitt konkurrenter.. hehe.. Lykke til begge to.. heia heia.. Mandag har jeg garanter gått godt opp igjen, har planer om å ta meg en skikkelig fæst på lørdag for det er så lenge siden sist. Og nå har vi endelig klart å samle noen av jentene fra gode gamle dager.. og da har vi det så ille artig.. :)

 

Stå på Merwell.. Blitt treningsnarko du også nå eller?? hehe.. bare jeg som er slappfisk.. Jada.. SKAL komme igang jeg også..

 

Flater ut på sofaen igjen jeg, så hørs vi.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært ute å jogga en liten tur... det var deilig.. friskt og godt ute nå. Jeg jobba til klokka sju i kveld.. og dro hjemmefra klokka seks i dag tidlig.... litt laaang dag, men ut kom jeg meg likevel. Lottis fortjener jo en skikkelig "fight".. he he...;) Tror forsåvidt ikke jeg har så mye å stille opp med mot deg Lottis.. for du får det virkelig til når du setter igang. Det har jeg sett før :) Men, det er verdt et forsøk og en kamp... he he. Om ikke annet for å få et skikkelig spark bak. Jaf, utgangspunktet vårt er så og si likt: vi stiller til startstreken slik:

Lottis: 76,7 kg

Isabel: 76,4 kg

 

Merwell: du er jo blitt skikkelig flink å trene!! super bra!! Vi kan med god samvittighet kalle oss energigjengen!!!

 

God bedring Slank!!! Du får ta det igjen senere, og henge deg på igjen når du er klar... tror du skal gjøre unna sykdom og fest først... he he.

 

nå venter kveldsmat... nam nam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er absolutt på samme nett når det gjelder å kjempe:)

Vi tar dette som uformell konkurranse og heier hverandre frem med råd og rosene ord....IKKE SANT??

Jeg skal ut å trene i morgen når minstejenta er i parken......Da har jeg 4 timer alene og skal ut på en løpetur:)

Størstejenta på 4 våknet akkurat opp og hadde tisset på seg..har ikke skjedd på et år...stakkars liten!!!

Hun har nå krøpet opp i vår seng og får ligge der til i morgen:)

Isabel så flink du er som orker ut å løpe etter en sånn dag.

Merwell ,er det ikke deilig å trene?Du er kjempeflink!!

Slank,du kommer tilbake..Og du er jo veldig godt på vei til målet..Bli frisk-Kos deg med jentene og lov meg at du ikke går på vekta på mandag...vent noen dager:)

Kreps ,hvordan går det på kurs?

 

Sov godt!!!

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!

Jeg blir nok desverre aldri noen treningsnarkoman, men nyter de dagene jeg får gjort det da:) Men, kanskje jeg virkelig kan komme i en liten rutine og bli flinkere, det hadde vært på tide

 

Slank, gjør som Lottis sier, kos deg til helga, bli frisk, og vent med vekta til mandagen etter... Lov det innimellom....

 

Heier på Isabel og Lottis!! HEIA HEIA:)

 

Lottis, trasig at hun tisset på seg, men hvis det har skjedd en gang på et år, så blir det nok med den ene gangen:) Kos deg forresten med løpeturen idag!!

 

Isabel, jeg fatter ikke at du orker!! Den lange dagen, og alikevel trener du! Det er bra gjort!!

 

Ha en fin dag alle sammen, nå venter jobb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og 704 kcal brent......Deilig!!!! Nå regner det og vi skal bare være inne å koooooose oss:)

 

middag:fiskepudding,potet,hvitsaus,brokkoli/blomkål grateng.

 

Har dere smakt Lett is fra diplom is... Den smakte veldig godt! 105 kcal pr 100 gram og ikke tilsatt sukker.....fett 4,5 gram.LØP Å KJØP!!!!

 

Ha en god middag allesammen!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare få skryte litt, min eldste sønn på 18 (fylte om søndagen) Fikk lappen idag!!! Jeg er kjempestolt:D Og glad:)

 

Lottis, så flink du er!!! har forresten kjøpt isen, har liggi i fryseren 1 uke, men ikke smakt den enda...

 

Nå skal jeg lage gryterett, eldstemann fikk velge hva han ville feire med idag, hehe:)

 

Klemmzer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lottis 75:det var helt ok,det oligatorisk for alle ansatte i kommunen,jeg har skiftet fra en virksomhet til en annen og da må jeg gå på kurs,nytt prog.vel vel,jeg er ingen reser på pc^n så det var mer mat nyttig der for meg.

så flinke lottis og isabel er!!!heia heia!!!

det var det,nå skal jeg avgårde på foredrag til en som har bodd og vokst opp på barnehjemmet som skolen de går på støtter.spennende.....

nb holdt på å glemme det:vekta vist 61,2 idag også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, endelig kan jeg sette meg litt ned... men ikke for å kose meg... men for å jobbe med forberedelser til undervisning...

 

Var hjemme fra jobb kl 1630... så var det bare å få skiftet på jenta og spist litt frukt og komme avgårde på balett som startet kl 1700....SÅ, kl. 1740 tok jeg henne ut av timen, skifet til rent fint tøy og dro på teater som startet kl 1800. Der møtte vi min mann og min sønn... og så fant vi våre plasser for å nyte JUNGELBOKEN i 11/2 time. Helt fantastisk:):) Det var utrolig bra!!! Nå har ungene spist...og er i seng og sover søtt :)....og jeg har satt meg på kontorert for å jobbe videre.... I mårra tidlig skal vi opp kl 0600... og vi må være ute av huset 0655 for å rekke alt. Min mann drar enda tidligere i mårra, så jeg må levere.. og når jeg da starter selv kl 0810 en time unna... da er tiden knapp... Puh.... må jobbe... snakkes...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av en økt...du får putte den inn som en av ukas treningsøkter;)

Lov meg å puste litt også..

Vi har også sett Jungelboken og det synes vi var veldig morsomt!!

 

GRATULERER med sønnen og serfikatet:) Nå er du sikret transport fra hjem fra fest. Mammaen min bruker si når jeg sier at jeg får litt dårlig samvittighet av alt hun hjelper oss med...Jeg putter det bare på tilgodelapp. Gjør det du også;)

 

Kreps så spennende det fordraget hørtes ut da.Alltid morsomt å få litt innputt.

 

Prøv isen Merwell jeg garanterer at den er god:)

 

Jeg havnet på 1348 kcal i dag.....Takk for maten og Sov godt!!!

 

Lottis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel, det er jammen meg trening i det livet du lever, det går i ett, hehe

Flink er du:)

 

Lottis, jeg skal prøve isen! Hehe... kanskje ikveld...;)

Jepp, skal bli godt å ha sjåfør, hehe.... lettvint og greit, og jeg har da jammen meg nok tilgode sånn jeg har vært ute og øvelseskjørt:) Tilgodelapp var lurt;)

 

Nå skal jeg koke torsk, og er sulten! Gleder meg, nam nam....

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

isabel:gratulerer m lappen!!!

 

torsdager er den mest slitsomme dagen i uka!!personalmøte,3 inspeksjoner,nationaleprøver og håndballtrening kl 16-17 og foreldre møte for oss som er rundt laget fra 17-18!eneste trøsten er at det ikke er nationale prøver og foreldremøte hver uke!!!slike dager resulterer i spising i hytt og pine,dvs når de to prøver timene er over kan jeg spise og drikke,blitt ca 1-1,5l vann og det er for lite.vel jeg får gjøre en innsatts der nå,litt kveldsmat og slappe av.i mrg er det heldigvis vanlig dag.

 

ps jeg har vært og handlet og

jeg er nok ganske sliten for ungene fant sjampooflaska i kjøleskapet og saftflaska på badet..........

 

ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...