Gå til innhold

"Energigjengen" :)


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Gjest lottis75

men det har vært så utrolig mye denne uka..to syke barn og meg selv syk også..rett ut i senga;)Men jeg kommer sterkere tilbake og har ikke glemt målet mitt:)

 

Klem og god natt!!

 

Lottis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar

håper alle sammen har hatt en fin uke m el uten høstferie og fri.for min del har det blitt mye tid m ungene og aktiviteter m de.nå har jeg hele helga til ende for meg selv.gått 1t tur til morgenen og nå er jeg en snar tur innom hjemme og vasker litt tøy før jeg skal kjøpe litt frukt og mat til kvelden.kanskje det blir litt lammekjøtt?

nå titter sola fram så da måååå jeg ut en tur,lese litt ped i sola.

 

jenter,er det en tung dag i dag er det i morgen en mye bedre dag!!!dagens visdomsord!!

 

 

god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Kloke ord kreps:)

God bedring lottis, stakkars deg. Får alt på en gang, men da er dere forhåpentligvis ferdige:)

Slank, middagen kunne vært verre, men man føler seg sååå stappa, og det er nok det verste... Jeg har bare hatt den dårlige uka, selv om jeg egentlig har vært flink... men spist altfor mye, o i tillegg ting jeg ikke skulle hatt på toppen...

Jaja... helga blir ikke bedre, men det kommer heldigvis nye dager:)

 

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle kjære venner

 

Jeg syns jeg oppfatter en litt umotivert gjeng her inne.... og jeg er ikke stort bedre i matveien selv... Målet mitt er å ta av to til tre kg før jul...og det har jeg tenkt å klare :) Jeg tror man blir litt "mettet" av å telle kcal og holde styr på ja- mat og nei- mat når man har mer enn nok annet i livet som opptar ens oppmerksomhet og energi. Sånn er det i hvertfall med meg. Er jeg sliten og lei mentalt, er jeg ikke motivert for slik fokusering på kcal.

 

Jeg håper vi klarer å holde liv i tråden vår selv om det er en laber aktivitet her inne om dagen. Vi står alle med våre ben på forskjellige plasser i livet...og noen ganger er det jo bare sånn at man ikke har lyst å gå inn her....og da er det ikke fordi det er kjedelig, men fordi man har nok med andre ting.

 

Jeg tenkte, at kanskje vi skal prøve å avtale et møte med hverandre??? Kanskje det hadde vært litt motiverende for å ta av et par kg.. he he...:) Jeg vet at de fleste har det hektisk før jul.... men hva med å ta en dato i november?? Jeg er har veldig lyst!!

 

Min første uke på den nye skolen er forøvrig over, og det har vært kjempe moro og befriende å jobbe der man bor. Er nå jeg merker den store forskjellen. Herlig. Det er likevel mye å sette seg inni, og jeg må jo for andre gang på 1,5 mnd sette meg inn i en ny jobb... merker det. Men, nå er det HØSTFERIE :)

 

Ha en super duper fredagskveld mine venner

 

Isabel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ja, endelig høstferie!

Skal bli deilig med fri og kos sammen med mann og barn, og kunne slappe av litt også

 

Jeg fortsetter her inne, det er helt sikkert, og jeg skal prøve å tenke mere positivet og når ting går litt trått, så får man bare ta seg i nakken og starte på nytt, spist er spist, og nye muligheter kommer:)

 

Det hadde vært veldig koslig å treffe dere, og hvis vi kunne møtes sånn ca på halvveien, fra dem som bor lengst unna, så hadde det vært kjeeeempekoslig:)

Vet ikke helt hvor alle bor jeg, men jeg bor i nedre Telemark. Kunne møtes en lørdag formiddag f.eks, og hatt hele dagen på oss:)

 

Bra at du trives med ny jobb Isabel, og det kommer til å bli stor forandring!!

 

Ha en flott lørdag alle sammen!!

 

Klem fra meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes kjempe gøy ut og treffes en lørddag i oktober eller november,partall helger har jeg mulighet unntatt den 17.11 for da er jeg på skolen.

 

kunne oslo vært et ok sted og møtes?

 

kanskje det kunne være litt motiverende for oss og se framtil det!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra... kanskje vi får til et møte:) Oslo høres greit ut for meg. Jeg bruker en time og 15 minutter dit... til sentrum i Oslo, og det er dere verdt!!:(

 

Ha en flott lørdag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Formen er forresten fin, selv etter 2 dagers festing, hehe:)

Gatefest for brudeparet på fredag kveld, og bryllupsfest igår, kjempeartig helg:p

 

Skal veie meg imorra, og gruer meg til det, men får bare bite i det sure eplet, og skjerpe meg...

 

Tenkte jeg skulle ut å lufte hunden nå, men ha en fiin søndag alle sammen!!

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar tog til oslo det tar ca 1t-1,5t.

dette har vært en helg m spising og lite trim,en tur på 1t og en i dag på 45 min.tid for legging av barn.

 

gruer for veiing i morgen........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg må også bare bite tenna sammen å gå på vekta i morgen...men vil ikke... he he... jeg har hatt en helg med mye kos og lite trim... har forresten fått vaska hele huset, rydda et par boder og skuffer og skap.... så det får jeg trøste meg litt med... he he :( Godt å få rydda litt... blir så mye bedre plass.. he he.

 

Skal vi bli enige om en dato i November da??? Jeg er med på det!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går startskuddet for en ny uke med nye muligheter.... og det er jo såå herlig :D Jeg kan ikke skryte på meg noen vektnedgang denne gangen heller... men nå skal jeg skjerpe meg!!! NÅ får det være slutt på å lure seg selv!! Herregud... hvor lenge skal jeg tillate meg selv å mani****re både min egen tid og eget velvære... he he...:( Nå er det SLUTT !! Målet mitt er å klare et sted mellom 70 og 72 kg til 17. desember (sluttmålet er 68 kg til sommeren).

 

resultatene er følgende:

 

27/8: 78,1 kg (herregud så flaut å si.....)

3/9: 75,8 kg (- 2,3 kg)

10/9: 74,7 kg (- 1,1kg)

17/9: 76,4 kg (+ 1,7 kg)

24/9: 76 kg

1/10: 76,2 kg

8/10: 76, 4 kg

15/10:

22/10:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ja, det var litt artig isabel, lurte litt jeg også når jeg så det, hehe:)

 

Jeg møtes gjerne en helg i november, finn en dato som passer, så kommer jeg:)

 

Skal komme med vekta, skal bare gå tilbake og kopiere den jeg har, må finne sida først, og det tar jo litt tid.....

 

Klemzer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Dagens tall ser slik ut:

 

26/2: 64 kg (første veiedag i vektklubben)

 

18/6: 56,3 kg (før ferien)

 

20/8: 61,4 kg (oppstart etter ferien)

28/8: 60,4 kg

3/9: 59,7 kg

10/9: 58,5 kg

17/9: 59,0 kg

24/9: 58,8 kg

8/10: 59,0 kg

 

 

Målet mitt er å ligge mellom 56 og 58 kg

 

Ja, dette er ikke noe å rope hurra for, snarere tvert imot.

Idag drar vi på hytta, til svigerfamilien, så blir nok dårlig med riktig mat der, som vanlig.... men jeg skal prøve å være flink:)

Kommer tilbake onsdag kveld, så torsdag er jeg på plass igjen her:)

 

Ha noen flotte dager, så snakkes vi igjen! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut til at jeg er i godt selskap denne gangen,opp til 62!!!!!!så lite skullle til for å gå opp i vekt,det sier meg at jeg mååååå gå/trimme hver dag!

vel vel nå er det bare og gå og gå.

tid for legging av barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

men mailen er forsvunnet:(

 

Jeg gikk på vekta og den er 76,1 kg. Opp med 400 gram...Det fortjente jeg veldig!

Helga har gått til spising,kosing,og masse venner. Jeg ble litt revet med at det var så nydelig vær at jeg satt i gang en kveld å bakte en hel haug med kanelboller til hele tunet. i går satt vi ute voksne og drakk kaffe. og barna lekte. Kanelbollene forsvant:)

 

Håper alle nyter det nydelige været!!

 

Jeg fikk iallefall en langtur i skogen og trente...

 

Nå er det Anna Phil.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene Lottis... vi henger på med noen hundre gram opp hele gjengen.... tror vi alle er litt "metta" på å telle kcal... :( Men: VI GIR IKKE OPP, OG HOLDER SAMMEN :D Vi kan ha 17. desember som vårt neste måldato...så har vi noe å satse til?? Jeg må ha det som mål å klare å komme ned til 72 i hvertfall... til den datoen.... bør klare det!!:)

 

I dag har jeg og ungene vært hos tannlegen og legen.. så har vi fått gjort unna den årlige kontrollen for i år. Deilig å gjøre det i ferien... nå skal vi nyte det fine været, og så en tur til hundefrisøren med vår cocker... så en tur til Sverige..og der blir det alltid noe godt å spise..... (fy fy...men .. nam nam.. he he)

 

Ha en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Jeg er tilbake:) Fra hyttetur med altfor mye snop, og spising hele tida. Får nok merke det på mandag tenker jeg, men enda noen bonusgram....eller kilo? :)

Har ihvertfall kost meg:)

 

Ser at det er litt stille, og det er vel pga høstferie for mange....

17 desember kan være en bra dato, og da skal jeg være i mål!!!

 

Nå skal jeg i barnehagen og hente niesa mi, hun skal nemlig sove hos tante inatt, og det er sååå koslig:)

 

Kommer inn igjen etterpå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Nå har jeg spist middag, bakte grønnsaker og poteter, og torsk på toppen, og rett i ovnen:D Helt aldeles nyyydelig:p k055.gif

 

Har dere forresten forslag til dato for et treff?

Jeg kommer til å sette meg på en buss eller tog tenker jeg, så slipper jeg å tenke på parkering eller noe:)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag veide jeg 61,6!jeg kan ikke ha gått ned 400gr siden mandag!kanskje det er dumt og veie seg på mandag?litt etter heng etter helg og vi får litt mer vekt enn vi egentlig har?!bare en tanke,men skal vi bytte veie dag?

 

i par tallhelger kan jeg,nesten hver helg-ikke 17.11,skole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Vekta varierer fra dag til dag, det er derfor lurt å bare veie en fast dag, hehe, men det er ikke så lett alltid;)

det blir jo likt da uansett, siden vi veier oss hver uke, så blir jo resultatet det samme. Jeg fortsetter på mandager, men det er jo opp til hver og en:)

 

Jeg har ingen planer i november enda, så da venter vi på flere forslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...