Gå til innhold

"Energigjengen" :)


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Disse datoen passer for meg for et hyggelig treff i Oslo: 3/11, 10/11, evt. 8/12 :).

 

Da sier vi det Merwell: 17. Desember er datoen for neste delmål/ sluttmål :)

 

Jeg har høstferie med ungene denne uka, og det har resultert i mye baking, spising og kafe- besøk .... mye godt.... så igjen (har dere hørt den før?? he he)... jeg gruer meg til mandag og vekta..:)

 

Ha en flott kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Hei jenter.. :)

Jeg har ikke gitt dere opp, har bare ikke tid om dagen. Ikke tid til å registrere mat eller skrive her. Har ikke fullt fokus som dere skjønner. Men prøver da sånn innimellom å minne meg på at jeg er på slankern. Da sitter jeg gjerne med en bolle eller to i hånda.. hehe.. :)

 

Jobben er overhektisk om dagen, derfor litt stille fra denne kanten, og derfor litt varierende fokus på maten. Men idag reiser jeg på jentetur!!!!!! Vekk fra stress og mas, bort til god mat, drikke, spabehandlinger, jenteprat osv osv. Høres koselig ut ja!?!?!? Gleder meg veldig.

 

Ang. treff. Jeg er mye opptatt i helgene fremover mot jul, men sett en dato dere. Om det passer for meg kommer jeg kanskje.. :)

 

Nå må jeg kaste meg over noen bunker her, skal bare jobbe halv dag idag. Deilig å komme seg avgårde på tur litt tidlig.

 

Ha en riktig god helg dere.. jeg skal slettes ikke tenke slanking tror jeg. Vet det blir mye godis og ting jeg absolutt ikke burde putte i stryta. Men shit au..

 

Så som Isabel; gruer meg til mandag.. hehe.. Spørs om jeg i det hele tatt tør å snike meg på. Kanskje jeg rett og slett "glemmer" det... :)

 

Nei, nå MÅ jeg gi meg..

God helg da.

Klem fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg forstår deg godt Slank.... noen ganger er det ikke plass eller rom for å tenke slanking og telle kcal. Det er bare sånn det er i livet. Noen ganger så er det greit å bare gi fullstending F... også... det er litt frigjørende.. i hvertfall der og da...:)

 

Husk at vi har holdt sammen siden nyttår...og vi har liksom tenkt slanking leeenge... så man blir litt lei til tider..og det er faktisk helt greit :)

 

Her går vi i pysjen ennå ... he he :) ungene og jeg... deilig... siste feriedagen er skikkelig daff... Tenkte vi skulle komme oss ut i det fine været nå.

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Jeg forstår det også veldig godt slank, man mister lysta til å bare slanke seg og spise sunt, og nå trenger du sikkert bare å komme deg bort litt, kose deg og nyte turen:) Ha det kjempekoslig, og nyt hver time;)

 

Skal vi bare bestemme oss på 10 november da, og møtes? Desember kan fort være litt hektisk....

 

Jeg har også høstferie med ungene, og gruer også for vekta på mandag... dette her neimen ikke bra:(

 

Ikveld har jeg bare min datter på 11 år hjemme, så jeg lurte på om vi skulle ta oss en jentetur, og spise ute og så på kino:) Skal høre med henne når hun kommer inn...

 

Knallvær, håper det holder seg sånn leeeenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Da er vi hjemme igjen, og fått med oss idol-finalen...

Eldstemann på 18 ble også med, og vi har spist wok, og sett på Kjærlighet på menyen, med Caterine Zeta Jones, veldig bra og artig film:)

 

Snart leggetid for meg kjenner jeg, så ha en god natt alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det litt travelt i helgen.... og våknet i dag opp med migrene... Noen tabletter er nede og jeg er på bedringens vei. :)

 

I går kveld var jeg i Oslo og spiste middag med seks andre jenter som jeg studerte med. Det var i og for seg ganske koselig, men!!! (nå kommer det) ........Ikke mye koselig og hyggelig å sitte å føle seg fet og utilpass... jeg har jo lagt på meg noen kilog siden sist vi så hverandre, og det føltes helt forferdelig. Følte at alle kunne se at jeg hadde lagt på meg... og jeg var sikker på at de tenkte: så fet hun har blitt da!! Klarte ikke å tenke på noe annet enn hvor tykk jeg hadde blitt, og at alle kunne se hvor lite fin jeg hadde blitt.!!Er det mulig??!! Jeg vet jo bedre enn å være så destruktiv... men likevel... jeg tenkte nettopp sånn. Følte at fettet og valkene hang over buksekanten, og forsøkte så godt jeg kunne å holde magen inne. Noe som var et tappert men misslykka forsøk....:) Jeg følte meg i hele tatt utilpass, og det er ikke godt!! jeg vet jo hva jeg må gjøre for å komme inn i en trivselsvekt igjen... og nå trenger jeg det virkelig. Det var jo dette jeg hadde lovet meg selv å ikke føle igjen... men... så før man vet ordet av det... er man der!! Herregud... "jojo"... ja... det er meg!!

 

Jeg må ganske enkelt tilbake til det å veie maten min, og alt annet jeg putter i munnen, slik at jeg har full kontroll. Det er det som må til, og det vet jeg. Nå starter jeg i morgen med dette opplegget igjen, og denne gangen skal jeg ikke lure meg selv. NÅ er det akkurat 9 uker til den 17. Desember, og det er en fin "økt" og mulighet til å gjøre noe før julen trer inn for fult. Noen som er med meg?? Nå jenter--- er energigjengen tilbake for fult!!!! Dette må vi klare sammen!! Vekt og delmål kommer jeg tilbake til i morgen.

 

Slank, Merwell, Kreps og Lottis... vi trenger alle denne nye motivasjonen og energien frem mot jul for å komme i gang. Nå har vi vært lenge nok i den demotiverte "gropa"... eller hva?? Er dere med?? JEG ER KLAR!!

 

Jeg kan den 3/11 :)

 

Snakkes i morgen!!

 

(jeg gruer meg litt for jeg skal starte med undervisning i ny klasse i morgen,,,--- > men vekta er den jeg frykter mest)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Isabel, det du følte igår høres veldig ille ut, og heldigvis skal vi stå sammen og sånn skal du ikke føle deg igjen!!!

Jeg er forresten helt sikker på at det var bare noe du følte, og at ikke det var slik de tenkte om deg:) De så nok ei jente som har fått til det hun har prøvd, og jeg er sikker på at noen av dem kanskje 'misunte' deg det du har klart å oppnå...

Ikke sikkert at de andre har familie, mann, barn, dyr, hus osv... i tillegg til både jobb og utdannelse som deg!!

Vi starter for fullt igjen imorra, med friskt mot, og veiing av mat, og registrering av alt vi putter i oss...

Og, drikke 2 liter vann HVER dag!!

Jeg sliter med det, og ligger ofte på mellom 0,5 og 1 liter....:)

Men, idag har jeg vært flink, og drukket 2 liter..., og ikke spist usunt (enda ihvertfall)

Vi skal nå våre mål, alle som en, og vi skal hjelpe hverandre!!

 

kreps, det er flere som gruer seg til imorra, det kan jeg love deg, men fra og med imorra skal snu, og gå nedover igjen:)

 

Ha en fin søndag videre!!

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Isabel, tenker stadig på det du skrev fra treffet med jentene... syns det var ordentlig trist at du følte det slik.... det er sikkert kjempevondt, men håper du kommer deg over det og tenker positivt istedet!! Du har så mange flotte sider, som tross alt er viktigere, husk på det:) :)

 

Stor klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Dagens tall ser slik ut:

 

26/2: 64 kg (første veiedag i vektklubben)

 

18/6: 56,3 kg (før ferien)

 

20/8: 61,4 kg (oppstart etter ferien)

28/8: 60,4 kg

3/9: 59,7 kg

10/9: 58,5 kg

17/9: 59,0 kg

24/9: 58,8 kg

8/10: 59,0 kg

 

 

Målet mitt er å ligge mellom 56 og 58 kg

 

Dette var rett og slett deprimerende:( :)

 

Håper det går bedre for dere andre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

RETTELSE

 

Dagens tall ser slik ut:

 

26/2: 64 kg (første veiedag i vektklubben)

 

18/6: 56,3 kg (før ferien)

 

20/8: 61,4 kg (oppstart etter ferien)

28/8: 60,4 kg

3/9: 59,7 kg

10/9: 58,5 kg

17/9: 59,0 kg

24/9: 58,8 kg

8/10: 59,0 kg

15/10: 59,9 kg

 

 

Målet mitt er å ligge mellom 56 og 58 kg

 

Dette var rett og slett deprimerende

 

Håper det går bedre for dere andre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble som jeg fryktet,opp til 61,9det var vel ca 500 siden sist.blæ!!!!nå skal jeg til en venninnde m blomst,hun har bursdag i dag.nå skal jeg prøve m -jeg skal si nei til kake-jeg skal si nei til kake-jeg skal si nei til kake....................

hvilken dag ble treffet?jeg har fri til neste helg,ingen håndball,ingen bursdager som ungene skal i el jeg skal i!!!!!det er nesten x files,tror det ikke før jeg får se det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Jaja, da er vi flere i samme båt, kreps... men det skal bare gå en vei nå: NED!

 

Tenker du på 27 oktober? Da har vi fotball-cup for 2 unger, så da kan ikke jeg...

Vet ikke helt enda, om jeg kan 3 november, men kan 10, da kunne ikke du?

Kan kanskje få det til 8 desember også, hvis det ikke er noe med ungene i forbindelse med jul...

Hva med 24 november da? Da kan jeg:)

 

Ikke så lett dette her, hehe...

 

Slank og Lottis, jeg håper dere også har lyst, og kan få det til:)

 

Syns forresten vi har blitt få her inne?

 

Nå skal jeg snart ut å treffe 2 venninner, og spise ute... håper de har salat:p

Har spist 1000 kalorier til nå... Drukket 1,5 liter vann:)

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

resultatene er følgende:

 

27/8: 78,1 kg (herregud så flaut å si.....)

3/9: 75,8 kg (- 2,3 kg)

10/9: 74,7 kg (- 1,1kg)

17/9: 76,4 kg (+ 1,7 kg)

24/9: 76 kg

1/10: 76,2 kg

8/10: 76, 4 kg

15/10: 76, 4 kg

22/10:

29/10:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hmmm... hvorfor det da? Hva med deg da isabel, har du lyst til å fortsette, kreps også?

 

Jeg har lyst, og fortsetter ihvertfall, men skjønner hvis dere ikke vil mer, det må være at man har både lyst og motivasjon til å fortsette...

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Isabel og kreps, kan ikke dere også gå over til fit for fight da? Masse liv der, og en flott gjeng:)

Jeg er jo på den også, og har vært der siden det ble så stille og labert her i sommer....

Jeg er litt avhengig av å ha noen som er der... og som kommer innom

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og jeg lover å tenke på det Merwell... men det er rart med det... hadde liksom blitt så godt kjent og venner med dere... får se om jeg vil begynne på nytt med en gjeng som har holdt sammen lenge... Jeg skal vurdere det.

 

Klemmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter..

Hodet mitt er proppet om dagen, jeg har ikke nubbsjangs til å fixe slankingen.. Har 0 tid til å komme innpå her heller, ser det er mange dager siden jeg var her sist.

 

Mitt firma har messe om dagen, og jeg har hatt mye med den å gjøre. Men igår var min siste dag, og idag er jeg helt pumpa.. Mye jobb som har ligget bak, og det har vært veldig vellykket. Morsomt.. :D)

 

Vekten tør jeg ikke gå på, men kjenner jo at jeg har gått opp. Buksene sitter stramt rundt magen og flesket flyter. Har akkurat samme følelsen nå som jeg hadde før jeg satte igang med slankingen. Utilpass!!!!!!!!!!

Må bare se å sette inn et gir til. Har et håp om jeg skal kunne klare å fokusere litt mer på slanking nå som messen er over. Det har vært jobbtanker i hodet fra morgen til kveld.

 

Ellers da??

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Koslig å høre fra deg slank! Jaja, det går trått noen dager, men skjønner at du har mer enn nok, så du får heller satse på nytt når ting roer seg for deg:)

Ellers går det fint, og idag får jeg besøk av 2 venninner, og jeg har akkurat laget jegergryte, sto og stekte elgkjøtt igår, og skal servere poteter og brokkoli + asparges ved siden av....

Koslig å skravle litt.... :D

 

Isabel, tenk på det, det er flere nye som kommer til hele tida der, og jeg blir veldig glad om du blir med:D Har ikke lyst til å miste kontakten med deg, det er jo tross alt du som dro igang meg, og du er ei utrolig flott jente som jeg har lyst til å holde kontakten med....

 

Jaja, dere må ha en flott kveld, alle som er innom og leser:)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Jeg har nå gått 1 time med staver i skogen.. Deilig.. Mannen lager middag, og jeg er sulten..

Nå som det begynner å bli så mørkt har vi litt altfor lett for å skulle koooose oss så ille.. Må slutte med det.. Men litt lys og knitring i peisen spisser kosefølelsene.. hehe.. Tenkte da først på kos med mat og stæsh.. :) Sånn annen kos legger man iallefall ikke på seg av.. :D

 

Tror jeg skal finne kosebuksa og krype oppi kosesofaen ... :)

 

Er tråden vår helt i ferd med å skli ut i sanden eller??

Hva har skjedd med Lottis tro? Har hun gitt oss opp? Er vi SÅÅ håpløse mon tro??

 

Jeg har fått skrytmail av 2 sjefer idag, og svever fortsatt litt på den. Er så godt å få vite at det blir registrert at man gjør en god jobb. Og innsatsen på messen vår har jeg fått masse positive tilbakemeldinger på idag. Skreiv at de så en kollega som solte seg i glansen, men at dette ble gjennomskuet. Det syns jeg var godt å høre..

Ha en fin kveld..

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...