Gå til innhold

"Energigjengen" :)


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Jeg er her,men har ikke vært inne påmange dager...løpt rundt som en galing og jobbet langt på kveld. men i morgen er det helg og jeg lover å komme sterk tilbake:) Gleder meg sånn til å lese hva dere har skrevet.

 

God natt!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar
Gjest Mamsen 69

26/2: 64 kg (første veiedag i vektklubben)

 

18/6: 56,3 kg (før ferien)

 

20/8: 61,4 kg (oppstart etter ferien)

28/8: 60,4 kg

3/9: 59,7 kg

10/9: 58,5 kg

17/9: 59,0 kg

24/9: 58,8 kg

8/10: 59,0 kg

15/10: 59,9 kg

22/10: 58,9 kg

 

Målet mitt er å ligge mellom 56 og 58 kg

 

Da har det snudd, og begynt å gå riktig vei igjen, heldigvis

 

Lykke til til dere andre som også skal på vekta idag:)

 

Ha en strålende dag!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en helg med fråtsing, rett og slett, var det allikevel ingen bønn idag. Jeg gikk på vekta, opp 4 kg siden jeg var på mitt letteste!!! ingen god start på dagen med andre ord, men har nå bestemt meg for å ta meg selv i nakken. Det er kun meg selv jeg lurer ved å spise ting jeg blir feit av. Jeg mistrives så skikkelig med å ha disse kiloene for mye og er jo så glad i sunn mat. Men i perioder, som nå, er jeg ikke i nærheten av å ha et sunt kosthold. Og alt som er usunt frister.

 

Men nå er det SLUTT. Jeg MÅ finne motivasjonen. SÅ flink som jeg har vært til å slanke meg, og så mange måneder jeg har brukt. Og så skal jeg bare tulle det vekk og gå opp flere kilo på kun få uker. Nei ærlig talt. Jeg må se å få tankene på plass. Har i det siste hatt så mye å gjøre, og kanskje brukt dette litt som en unnskyldning. Men det er jo i grunnen tull.. Det er allikevel JEG som avgjør hva jeg spiser..

 

Sånn; det var mitt grufs for idag. Nå skal jeg finne frem til mine gode gamle rutiner igjen.. Det skal bli herrrrrrrrrlig.. :)

 

Så flink du har vært Merwell, men det er du jo forsåvidt alltid..

 

Ha en fin dag.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Slank, det var synd, men nå vet du hva du skal gjøre, og har bestemt deg, så da er det bare å stå på videre:) Dette klarer du, og det beste er at du vet hvordan du gjør det....

registrer alt du spiser, så er du igang:)

 

Ha en fin dag, på vei nedover!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 600 gram---- joho :)

 

Merker det går trått på denne tråden...og jeg vurderer fortsatt tilbudet Merwell. Vil også si tusen takk for hyggelige ord fra deg :)

 

Slank: du kjenner deg selv så godt... at dette vet du grunnen til, og dette vet du veien ut av.. :) Stå på. Jeg heier på deg.. og meg... og Merwell...og Kreps... og Lottis..og alle dere andre som jeg savner her inne.... snufs...

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår gikk dagen HELT smertefritt!!! åh... det var så godt... :) Klarte ikke å dy meg idag, var på vekta. Ned 900gr siden igår, så humøret ble litt bedre. Tror hele helgen lå i magen igår når jeg veide meg, så forhåpentligvis skal riktig kosthold rette opp i alle feila fra flere dager/uker.. :)

 

iiik ... Må ikke forsvinne fra meg alle sammen da.. Tror ikke jeg er klar for en ny tråd egentlig. Selvom man helt sikkert har godt av nye impulser..

 

Har dere forresten funnet en dato for treff eller? Husker ikke helt hva det blei til jeg.. :)

 

Ha en fin dag.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Det hadde vært veldig koslig om du ble med der isabel, men det bestemmer du selv. Dere andre også, som trenger litt mer 'liv' enn det er her inne for tida....

 

slank, du har sikkert rett, for 900 g ned er masse på en dag, og det må jo ha vært mye væske også... Det er ihvertfall i riktig retning:)

 

Isabel, synd du har gått opp da, men prøv å tenk på hvorfor du går opp, og se om du får til å gjøre noe?

Kanskje du spiser for lite tilogmed, så kroppen blir lurt?

 

Trøtt og sliten idag jeg, og gjør ingenting....

Vet ikke hvordan det blir med treff jeg, når vi ikke er flere med, men jeg kommer gjerne:)

Ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Kom deg ned og ta noen få situps og armhevninger... :)

Jeg skal ut å gå meg en runde nå (må bare få kommet meg vekk fra pc'n først) og avslutte på gulvet etterpå.. :)

 

Kommer innom etterpå.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har så mye og ordne i hver dagen at når kvelden kommer har jeg ikke overskudd til og sitte v dataen.bare legge meg.

vekta.den har vel gått opp-har glemt og veie meg.prøve og komme tilbake til neste uke.

helt tydelig at vi trenger litt motivasjon.....hva blir det til med treff i oslo den 3.11?

ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Heisann!!

 

Har ikke fått vært innom, men her er jeg:)

 

Slank, skal være flink og ta situps og noen øvelser hver dag, skal begynne idag, hehe:p

Du er jo bare superflink!!!!! :)

 

Akkurat nå har jeg fritime, og skal ha et møte med en ny elev kl 14, så er det hjem å lage middag... vet ikke hva jeg skal ha, men kanskje fisk:)

 

Bra at du er innom kreps!! Hvem blir med på treff den 3 nov?

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merwell, jeg var flink i 2 dager til å ta situps og pushups. Igår orket jeg ikke engang rulle den late kroppen min ned på gulvet.. hehe..:) Lat ja!! Satt så innmari godt momsa til i sofaen med pledd, fyr i peisen, tottekos fra min kjære, og en god bok. :) Så der ble jeg.. hehe..

 

Idag skal jeg sitte barnevakt, bare en drøy time til en gutt på 6. Regner med det blir playstation da ja. Han digger å knuse oss kjærringer som ikke har dreisen. Etter det skal jeg og ei venninne mest sannsynlig lage vårruller. Dette er noe ingen av osss har laget før, men har hatt så lyst. Er vel bare FETT FETT FETT vel??? Så får styre inntaket når vi skal se Prison Break!!!! Yeahh.. Endelig er deiiilige Michael tilbake.. Sluuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrppppp. Måtte hente tunga fra gulvet.. hihi...

 

Nå er det på tide å få seg et mellommåltid. Aner ikke hva middagen skal bli idag, må bli noe raskt og enkelt idag.

 

Er godt å være litt på sporet igjen, det er helt nødvendig for meg å plotte inn hva jeg spiser. Men herreguud, skal jeg gjøre det i evig tid eller??

 

Fortsatt fin dag.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt.. Jeg tror nok ikke 3. nov. passer for meg. Skal riktignok være i oslo fra fredag til lørdag, Hege og Øyvind-showet. Men mener at jeg også skal bort på lørdag, så da må jeg komme meg hjemover..

 

Men vil se det an assa. :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hvordan ble vårrullene? Nam, det er deilig...:)

Sikkert ikke det sunneste, men godt er det jammen

 

Klarer ikke å spise riktig hele tida jeg... dagene går fint, men er for sulten på kveldene, enda jeg da har spist 5!!! ganger... og da blir det for mye å soise til kvelds også

Spiser vel for mye frukt, for kaloriene stiger ihvertfall:(

har ikke registrert de siste 2-3 dagene, men vet at det må til...

 

Jaja, fritime på jobb igjen, men nå er det 1 time KRL, buddhismen, så skal jeg hjem å ha HELG :)

Blir fotball-cup for de 2 minste hele helga, så blir nok ikke mye trim da heller, og ikke har det blitt noe annet enn gåturer hjemme heller gitt :)

 

Ha en fin helg alle sammen

 

jeg kommer innom igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg trodde alt liv var borte herifra dukker det opp aktivitet igjen... he he... :) Herlig:D

 

Jeg klarer heller ikke å følge alt til punkt og prikke.... men det går greit,, og jeg er så og si stabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Endelig er det helg igjen. Føles egentlig som det bare er mandager og fredager.. :) En helg uten for store utskeielser, bare pusling og kosing.. Skal hjem til mine foreldre imorgen en tur.

 

Ble ingen vårruller igår, utsatte prosjektet til en annen gang. Ble litt sent før vi hadde kommet igang, og det tar litt tid å lage visstnok. :) Men skal jammen prøve det engang snart..

 

Idag har det vært Gyros til middag, i fløte, med ris og salat m/feta. OG hvitløksbrød.. ugh.. var kanskje et par ting som skulle vært droppet. Men shit au.. Godt var det.. God og mett i maven sin..

 

Heng med videre Isabel.. Trenger å holde liv i denne tråden.

 

God helg mine venner.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hørtes godt ut det slank:)

Ja, isabel, du må bli flinkere til å være her inne, for her trengs det alle 'mann' :)

 

I helga er det cup, og har hatt en økt tidlig, og skal bort igjen etterpå... samme imorra.

Ellers så er jeg sulten, og tror jeg skal skjære opp litt ananas:p

 

Ha en fin lørdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt at det er helg og en kan slappe av litt.........snart håndball kamp....

vel vel,får sover når en blir gammel!hva mat angår er det bare en ting og si -det går den veien høna sparker!ble kyllingfile,chips og brus(peanøtter og potetgull+en øl i går)og dagen før....

gidder ikke å gå tur i den vind!ha en fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

26/2: 64 kg (første veiedag i vektklubben)

 

18/6: 56,3 kg (før ferien)

 

20/8: 61,4 kg (oppstart etter ferien)

28/8: 60,4 kg

3/9: 59,7 kg

10/9: 58,5 kg

17/9: 59,0 kg

24/9: 58,8 kg

8/10: 59,0 kg

15/10: 59,9 kg

22/10: 58,9 kg

29/10: 58,6 kg

 

Målet mitt er å ligge mellom 56 og 58 kg

 

Ned 300 gram er jeg veldig fornøyd med, hadde regna med at jeg hadde gått opp, siden denne helga også har bestått av litt snop, og 2 pølser med brød igår på cup...

Så, strålende fornøyd jeg:)

 

Lykke til til dere andre også;)

 

Ha en FIN dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Noen helger blir det sånn, og spist er spist, så ikke tenk mere på det:)

Prøv heller å være flink i uka, så får man tåle litt i helgene... det er bare at vekta går litt saktere ned....

Og, du har jo nok å henge fingrene i, så du trenger å koble ut litt:p

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. denne uka blir en utfordring.. Idag har vi hatt hatt møte på overtid på jobben. Imorgen reiser jeg til gardermoen, hotell der til onsdag, så videre til bergen i 2 dager; kurs. Hjem torsdag kveld. Fredag til lørdag middag, show, overnatting i oslo. Lørdag bursdag svigermor!!

Hei og hopp.. Gleder meg til søndag. Da skal jeg være HJEMME!!!!!

 

Var på vekta imorges, gått ned siden forrige mandag. Men igår var en tragisk matdag. Jeg var hjemme alene store deler av dagen, og fikk litt matorgie.. Pizza, popcorn, smågodt, brus. huff og huff..

 

Krumme nakken, og gyve løs videre..

Så om det er stille fra meg denne uken, vet dere hvorfor.. ;))

 

Ha en fin uke..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Slank, GOD TUR, og lykke til:) Kos deg masse også, og grattis med nedgang:)

 

Isabel, hvor blir du av? Savner deg når du ikke er innom.... Men håper alt er bra med deg!!

 

Kreps, hvordan går denne uka for deg? Like mye stress, eller roer det seg ned litt nå?

 

Ha en FIN dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde det vært stille mens jeg har vært på tur.. Ikke bra altså.. Jeg har iallefall spist bra de siste dagene. Har jo vært på hotell med bra frokost, lunsj og middag. Men har klart å begrense meg fint syns jeg.. Ikke fråtset slik mange andre gjorde, og som er lett når det bugner over av masse lekkert. Men det er klart, litt over normalt inntak ble det nok... Samt noe øller på onsdag kveld.

 

Idag bærer det videre til nok en hotellnatt. Middag, show og overnatting i oslo. Gleder meg til å se hege og øyvind... Tror det blir gøyalt..

 

God helg til deg Merwell, du er vel kanskje den eneste innom her om dagen.. :))

Stor godklem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...