Gå til innhold
Gjest Isabel

"Energigjengen" :)

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsen 69

Slank, så flink du har vært!! Kos deg masse i helga på hotell og show, og nyt det! :)

Ser ut som om vi er fotlatt her, men du får henge deg på 'fit for fight' hvis du har lyst... eller så blir jeg her også jeg:)

Stor Klem fra meg!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kreps69

hei,henger på ennå-noe treg men ......her er jeg.

denne helgen har være deilig og avslappa,hos venninne på lørdag kveld og på håndballkamp i dag.vant 16-2,kjempe morro!!!!!

endelig har vekta gått litt ned,60.7!!!!!

tid for og legge barn,ha en fin kveld

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mamsen 69

26/2: 64 kg (første veiedag i vektklubben)

18/6: 56,3 kg (før ferien)

20/8: 61,4 kg (oppstart etter ferien)

28/8: 60,4 kg

3/9: 59,7 kg

10/9: 58,5 kg

17/9: 59,0 kg

24/9: 58,8 kg

8/10: 59,0 kg

15/10: 59,9 kg

22/10: 58,9 kg

29/10: 58,6 kg

4/11: 58,5 kg

Målet mitt er å ligge mellom 56 og 58 kg

Jaja, helgas utskeielser vises... Fest på lørdag med god mat og masse drikke, og pizza til kvelds igår.... men det får jeg leve med, og håpe denne uka går bedre:)

Kreps, gratulerer med kampen, og vekta!! Og, kjempebra at du fortsatt henger med;)

Ha en fin dag, og uke alle sammen

Klemmer fra meg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kreps69

en rask tur innom,travelt om dagen.vekta går ned,jeg lever som før men all gåingen på jobben hjelper nok til.i går morrres var vekta 60,2.

ha en fin helg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mamsen 69

Kreps, gratulerer!! Veldig bra:)

Ellers så er det lite liv i denne tråden, men jeg titter innom og ser om noen har vært her:)

Ha en FIN helg!

Klem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest slank30

Hei jenter som titter innom..

Tråden vår har dessverre dabbet fryktelig av.. Jeg for min del er i en helt annen verden om dagen.. Forrige fredag viste testen positivt, og vi er 6 uker på vei.. Føles veldig deilig, spennende, og har fått en form for ro i kroppen.. Min kjære er fra seg av lykke, og det er sååå godt å se..

Formen er fin, litt trøtt kanskje.. Og kjenner extra godt etter om jeg er kvalm osv. Men kan ikke spore noe der enda.. :)

Kostholdet har snudd seg litt etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Tyr litt lettere til godterier og sånn.. Og så koser vi oss veldig om dagen, gode frokoster og deilige middager. Har jo noe å feire til en hver tid nå vettu.. Dette må skjerpes inn, har ikke lyst til å trille riktig enda.. ;)

Stå på jenter...

Stor bamseklem fra lykkelig meg.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Isabel

Så utrolig moro!!! Er veldig glad på dine vegne ;) BAre husk at man skal ikke spise for to.... he he;)

Klem til alle dere andre her inne også.

Isabel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mamsen 69

GRATULERER Slank!! a010.gif

Dette var strålende nyheter, og jeg unner deg all verdens lykke og kos fremover:) Men, prøv å ikke spise for 2, så slipper du å trille for fort, hehe....

Koslig at du også er innom isabel:)

Klemmer fra meg!

g060.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Isabel

.... som forøvrig ikke er noe lenger..... snufs....:)

Jeg har lyst til å gi vår inspirerende og gode tråd en ny start og ny mulighet til å bli det den en gang var.... Kanskje noen nye har lyst å slenge seg på??? :)

Målet må være at jeg frem til 1. janunar ikke skal gå oppi vekt :), og så går startskuddet den 2. januar, som er første dag etter ferien for de fleste, for igjen å gjøre en innsats på å gå ned til trivselsvekta. DeT blir å lage seg noen små delmål frem til sommeren... hvor HOVEDmålet er å klare å gå ned 7 - 8 kg.

Noen som er med??? vi må kanskje hjelpe hverandre med litt støtte og motivasjon i desember- måned om å ikke skeie helt ut med sjokolade, ribbe, pølser, sylte, marsipan, julekaker, riskrem....m.m. Som sagt: Målet frem til januar er å IKKE gå noe mer opp i vekt, men det er seff et pluss å gå ned. Veier meg på mandag....

Kanskje vi skal opprette en ny tråd igjen?? Som kan hete "støttegruppa" frem til jul...og så blir det "høy frekvens" gruppa frem til sommeren... (bare forslag dette altså)...he he

KOM IGJEN DA FOLKENS :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mamsen 69

Koslig hvis du vil på'n igjen, men ny iver og glød, hehe:)

Jeg blir med, selvsagt:p

Kall den gjerne støttegruppa, og så ser vi hvor mange vi blir i første omgang

Jeg vil heller ikke opp i jula, men vet at farene er der....

Klemmer fra meg:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kreps69

gratulerer slank!!!!

jeg er midt i innspurten for innlevering av gruppe oppga i ped.og har ikke tanker for annet enn den,skal bli flinkere etter 4.12!

glemt og veie meg men tok et raid i klesskapet her en dag(gjort plass til nytt som jeg får til jul...........)og da prøvde jeg en bukse som jeg ikke har fått på meg på minst 2år!(en kan lure på hva den har gjordt i skapet så lenge?!!?)og den passet!!!fikk igjen glidelås og knappen men den er litt trang til å brukes en hel dag men jeg fikk en veldig motivasjon av at den passet !!!

det var alt for denne gange,må skrive litt justeringer på oppg.som skal leveres i løpet av helga.ha en fin helg alle sammen,forresten de nye navna var bra de!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Isabel

at buksa passet......:) er alltid moro Kreps..... kult.

Jeg har vært på jentetur fra i går til i dag.... sammen med de jeg studerte sammen med. Her ble det mye god mat, vin og ost og kjeks.....:)

Ja Merwell, jeg håper å holde liv i denne gode, fantastiske og herlige tråden. Jeg er også såpass realist at jeg ser jeg ikke kan ha noen mål om å gå ned nå frem til nyttår, men heller prøve å være litt forsiktig. Jeg ser også at muligheten for at jeg går litt opp absolutt er til stede i en slik høytid... blir mye baking med ungene, julegrantenninger, juletrefester, og julegløgg og pepperkaker i ulike tilstelninger. For ikke å snakke om all den gode maten...Men, den får jeg ta ;)

Det virkelige startskuddet for vektnedgang får bli etter nyttår.... he he. Jeg starter da den nye tråden i kveld: "støttegruppa"... som den blir hetende frem til 2. januar... og da med tanke på å støtte hverandre i å ikke falle for fristelsen å gi helt fullstendig f..... og fyke flere kg opp i desember måned.

Snakkes der :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider