Gå til innhold

"Energigjengen" :)


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar
Gjest Isabel

Lottis: Jeg ligger helt konsekvent på ca 1250 kcal i gjennomsnitt da jeg er virkelig flink, og da raser jeg nedover... og det ligger jeg på selv om jeg har trent hardt. Det var dette gjennomsnittet jeg lå på da jeg gikk ned 20 kg på 5 mnd. Det eneste jeg kan ta i tillegg er en banan og/eller et knekkebrød for å få litt ekstra.

 

Merwell: Jeg valgte jobben som ligger 50 min. unna... he he... men det er ganske enkelt fordi den er 100%, og den andre ble for liten i prosent (kun 30%). Jeg har likevel fått en fin timeplan, og vil slutte kl 1410 tre dager i uken og 1515 to dager i uken, og det er bra :) Samtidig vil denne erfaringen i grunnskolen gi meg mer erfaring på et område jeg mangler, og dermed større sjanse for å få i min kommune neste år... så det er taktisk tenkt også...:)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Det er ikke ofte vi er her alle sammen....jeg kjenner at jeg har mest lyst til å skrike og løpe ut på en laaaaaaaaang tur som varer helt til de siste kilone er vekk........jeg har i dag spist 1502 kcal og gir meg...............vann altfor lite skal drikke en liter til nå snart........

synes det er litt dårlig av meg å ødelegge den flotte nedgangstrenden dere har....Jeg sinker dere og kommer med negative vibber...ikke meningen altså!!!

 

Tusen takk for at dere er her selvom dere vsikker begynner å bli DRITLEI mitt mas.

 

Klem fra LOTTIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

.. Så moro at vi er her samtidig... :) Jeg har ting jeg skulle ha gjort i heimen, men det får vente.. Akkurat NÅ er dere viktigst.. :)

 

Jeg ligger på rundt 1300kcal, men kan ikke akkurat skryte av at jeg raaaser nedover da.. eh.. Men så trener jeg jo ikke stort heller da..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

Vi tåler da noen dårlige vibber Lottis.. Denne ganger er det deg, andre ganger er det oss andre.. Så dette deler vi på.. hehe.. Vi kan da ikke LATE som at vi har det dødsfett (harry ordvalg eller?).. når vi ikke har det.. :)

 

Heia oss ja.. :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabel

Slank........ jeg ler og ler og ler da jeg leser dine innlegg.. he he... bikinien skal du nok kunne ha på deg uten noen pølse rundt magen.. he he... det tar bare litt tid. 1300 kcal er også et fint tall.. :) Men personlig tror jeg at hvis man ligger nærmere 2000 kcal blir det for mye.

 

Ja Lottis... nå heier vi oss selv i mål...og NEI.. du kommer ikke med negative vibber!!! Kjære deg.. hva trodde du vi var her for da?? he he... KOm med det!! Det som er meningen her inne......i medgang og ikke minst og viktigst i MOTGANG. Det er da vi trenger hverandre som mest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Da ligger jeg likt som deg og vi kan heie hverandre i mål:)

 

Heia oss!!!!!!!!

 

 

Klem

Den kom to ganger den...............men 1250 blir tallet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Jeg så også at vi var inne på likt istad, og det er moro

Rådet mitt er også å prøve å ligge på 12-1300 kalorier om dagen og MINST 2 liter vann! Tror du kommer til å gå ned endel på en mnd da, som er neste veiedag for deg:p

 

Isabel, trodde den andre jobben var 70% jeg, og da hadde jeg valgt som du gjorde. Det blir for lite...

Siden du får slutte så tidlig går det jo også fint, da er du jo hjemme i normal tid og får tid til å gjøre det du skal. Lykke til uansett, moro og spennende blir det:D

 

Slank, jeg ler, unnskyld, når jeg ser deg for meg i bikinien, hehe... hvem kjenner seg ikke igjen? :)

Fikk du shoppa noe annet da? Alltid moro med noe nytt!!

 

Lottis, her er vi for hverandre når vi trenger det, og dårlige dager er like viktig å dele med andre, og det er som de sier... de har vi alle sammen, og vi trenger hverandre når de dagene kommer, så bare få det ut du!! Trøster deg alle sammen vi:)

 

Ha en fin kveld, så snakkes vi imorra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabel

Stemmer det Merwell, at det i utgangspunktet var snakk om rundt 70 % stilling, men det viste seg at de ikke hadde det likevel... Noen som ikke hadde helt oversikt som jeg hadde snakket med...dessverre.

 

Ha en fin kveld alle sammen......... STOOR KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Endelig fredag. og helg:)

Da er det noen timer på jobb, og idag er det å sitte vakt under heldagsprøve, så det blir en stille og rolig dag før jeg drar tidlig hjem og tar helga...

Idag er det også opphold, men vått ute. Meldt bedre vær, og spesielt fra imorra, så da satser jeg på det

 

Ha en fin dag alle sammen, vi snakkes senere idag

 

Klemz fra Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

............eeendelig fredag... :) Håper dagen går fort fort... Jeg vil hjem og lage ferdig portstolpene våres...

Her plaskregner det idag, men er meldt bedre vær utover dagen, og sol fra imorgen... Det er jammen på tide at sommeren kommer, vi får jo båten mandag om litt over 1 uke.. :)

 

Shoppet ikke så mye igår, tenkte jeg måtte legge litt bånd på meg siden det er så mye vi trenger til å få gjort ferdig hagen. I tillegg har vi planer om å pusse opp gjesterommet, og det blir nytt fra topp til tå m/tak, vegger, gulv osv. Men trengte litt ansiktskrem, hårspray, lipgloss, sminkeservitter+ + .. Og det ble da jammen dyrt nok. For det ramlet oppi en kosebukse, singlet og en bh på HM. :) Men det fikk jeg sneket inn i skapet før gubben kom hjem.. hehe...

Kjøpte også sengetøy til denna båten da, et kjempekost et på Princess med bla. skjell, sjøhester og sjøstjerner på...

 

Var på vekta idag.. (jada jada...)... Ikke beveget seg 1 gram siden mandag.. Og i helgen pleier jeg sjelden å gå ned så mye.. Så mandag blir nok en positiv dag.. hehe....

 

Husker ikke om jeg gratulerte deg med ny jobb jeg isabell, men uansett; grattis... :) Virker som du har tenkt lurt i valget..

 

Stå på alle jenter, ha en fin fredag..

Vi hørs

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabel

Her plasker det også ned... men helgen skal visst bli bra :) Jeg skal i dag igjen holde på med eksamensforberedelser..og ordne en del praktiske ting. I ettermiddag skal barna på ridning og fotball, så jeg må få gjort det som skal gjøres i løpet av dagen. Heldigvis kommer gubben hjem i kveld...:)

 

Skal prøve å få løpt meg en tur i dag også, men i dette regnværet frister det ikke. Jeg syns det er deilig å løpe i regn egentlig, men ikke når det kommer digre hunder og katter fra himmelen... he he.. hadde da kommet to meter og sett ut som ei litt lubben og drukna rotte... he he.... ikke vakkert... *ler*

 

I mårra skal vi på Ikea å shoppe til lekehytta til ungene.. gleder meg til det, selv om jeg er, som dere sikkert har skjønt, litt miljøaktivist, og mener at man bør kjøpe brukt så langt det lar seg gjøre. Jeg liker å leve etter "Bærekraftig utvikling"... og vi må jo starte et sted skal vi ha en moder jord til våre kjære etterkommere. Dette betyr i praksis at vi må være villige til å ofre noen goder... Ikke meningen å virke moraliserende da, men dette er et tema jeg kan snakke om i evigheter... he he.

 

Ha en flott dag mine venner :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabel

Da er det lunsj tid... er sååå sulten... maaat... he he. ja ja.. tørre knekkebrød venter på meg...så jeg må gå... før de går videre av seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Jeg tror nok også at du valgte rett ang jobben din Isabel, og er du heldig så får du en like god jobb i nærheten til neste år.

Her ble det et stykke kald grandiosa som eldstemann og jenta laget seg igår kveld på meg, men er fortsatt sulten, så angrer på at jeg tok den:( Får snoke litt rundt og se om jeg finner noe annet, hehe... ikke lyst på knekkebrød idag, og har allerede spist en kurv druer og en yoghurt som slank (hvis jeg husker riktig) anbefalte. Blåbær og musli... grei nok, men er ikke så glad i yoghurt egentlig, så det blir bare i nøden, hehe...

 

Syns jeg ser deg slank, når du sniker klærne dine inn i skapet, hehe... kjenner meg igjen:D

 

Når det gjelder vekta tror jeg nok heller ikke det blir noen jubel her på mandag, skal i bursdag på lørdag, og der blir det både mat og drikke... og da går vekta mi gjerne opp ganske mye. Men, skal kose meg og både spise og drikke:p

 

Isabel, noen ting må man kjøpe seg, og så flink som du er så trenger du ikke å ha dårlig samvittighet! Kos deg på Ikea, og nyt helga med mannen som kommer hjem, og med barna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

men 1250 kcal skal jeg holde meg til..............................

nå må jeg skynde meg å vaske huset...hente storejenta. så skal jeg trene....1000 kcal skal vekk.. lillejenta er hos mormor kjørte henne dit i stad.

Ikke noe morsomt for storesøster og ha lillesøster på bursdag når 17 kommer..

 

Vi har opplegget klart!!!Skal fortelle dere etter:)

 

KLem¨

 

lottis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Kos deg i bursdag idag og resten av helga lottis, nyt både noe av baksten din og resten. Det er helg og det er bursdag, og du er så flink ellers at du må kose deg du også.

Flink til å trene er du også, helt suveren, så jeg håper du får en flott helg:)

Greit å slippe å ha lillesøster i bursdagen ja, da blir hun alene om oppmerksomheten, og det er alltid stas.

 

Har akkurat laget kyllingsalat, bakt grove rundstykker, og koker egg til salaten.... gleder meg til middag, hehe

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karmosin

Hei alle sammen! Her har det jammen vært aktivitet siden sist! Morsomt å lese om hva dere alle driver med.

Isabel: Gratulerer med jobb! Hva slags utdanning har du tatt?

Lottis: HAHA, det er bra å høre at det er flere enn meg som gjemmer nye klær for mannen sin.

Jeg var ikke innom i går, jeg var nemlig så trøtt at jeg la med samtidig som eldstemann, kl 19.30. Det skulle bare være en liten lur, men jeg våknet ikke før ut på morgenkvisten, gitt! Godt å være uthvilt for en gangs skyld. Resultatet var at jeg ikke fikk i meg med enn 900-1000 kalorier i går. Det gjør vel ingenting så lenge det bare er en dag?

 

Anyway, nå er det endelig helg. Jeg synes det har gått veldig greit siden jeg begynte på mandag, men er spent på helga. Erfaringsmessig er det litt vanskeligere å holde seg på den smale sti da;-). Jeg har begynt friskt, med et besøk på den lille kokosbollefabrikken på Sagene. De har verdens beste kokosboller, med kun 50 kalorier per stykk. Genialt slankegodis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

...

 

"Når jeg dusjer, vasker jeg noen ganger kroppen med resten av hårshampoen.

En dag kom jeg til å lese på flasken:

-For ekstra volum og for mer fylde-

 

Fytte grisen; ikke rart det er vanskelig å holde vekta..."

 

hehe.... Denne fikk jeg på sms..

 

Da har fredagskvelden kommet sigende på.. Min effektive mann er UTE NÅ og lager portstolper!!! Han er jammen flink han.. Regnet så fælt istad at han måtte ta en pause, nå har han blitt foret med biffmiddag og 1 øl.. Og jammen tok han ikke på seg arb.tøyet og gikk ut igjen.. mens jeg... ja jeg sitter her jeg da.. Ikke overskudd til å jobbe ute kl ti på kvelden. Iallefall ikke idag.. :)

 

Sove godt når den tiden kommer.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cafelatte

heisann,

joda restaurantbesøket gikk greit. Kalv har ikke så mange kcal, øl og vin derimot.... men det var så gøy å være brisen igjen. Var redusert fredagen, så det ble ingen trening. I dag MÅ jeg trene!!!!!!!! Har akkurat hatt en deilig frokost med cafelatte (selvsagt :) ) og en CROISSANT......faen, var egentlig mett etter skiva mi med brie, druer og ruccola salat (liker å kose meg lørdagsmorgen når jenta sover tidlig siesta), men så varmet jeg en croissant i ovnen også....En frokost på over 300 kcal. Jaja, i dag blir det mager middag (selv om det er lørdag), og en aerobictime nå om et par timer må det også bli.

 

Lakris er ikke så skummelt nei,men tror jeg fant ut her en dag at en kick har 81,7 kcal. Og det synes jeg her mye for så lite.... Kanskje andre lakriser som er bedre.

 

Ha en fin helg folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hehe... den var bra slank! mange fine gullkorn du har:)

 

Vær glad for at du fikk sove karmosin, og ikke tenk på kaloriene for den ene dagen, det går helt fint:) åååhhhh kokosboller, nam nam... det er jeg glad i, hehe.... Får vel ikke tak i de overalt?

 

Frokosten din hørtes jo god ut den cafelatte, hehe... men det ble salat på meg, som jeg ikke spiste før nå. Vært på fotball cup fra kl 8 til morran og til nå.

 

Kommer ikke inn igjen før imorra kveld jeg nå siden vi skal reise i bursdag, men ha en FIN og FLOTT kveld alle sammen

(savner dere allerede, hehe)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

...........NÅ nyter jeg livet.. :) Hjemme alene, freshet fra topp til tå... God og mett.. Og ille blid..

 

Sambo er på landskamp, jeg har brukt tid på meg selv i noen timer. Startet det hele med nok litt shopping, deretter hårkur, ansiktsmaske, napping, peeling osv osv.. Nå sitter jeg nydusjet og fin med rompa godt plassert i sofaen.. :) Har holdt på i mange timer idag med lemping av enda mer kantsten. Portstolpene er ferdige og de ble SÅÅÅ fine... :)

 

Skjønner deg godt caffelatte, noen ganger må vi bare gi beng, og kose oss litt extra. Jeg er nå på alkofri helg nr. 3...

 

Lottis er vel i total bursdagskaos om dagen, håper du overlever alt styret.. hehe...

 

På meg ble det kyllingsalat til middag/kvelds idag. yummiiii... Endte på bittelitt under 1300 kcal idag. Har også kost meg med pepsi max idag. Kjøper inn 11/2 ltr. pepsi max til helgene, det koser jeg meg med lørdag+søndag. Utrolig deilig å ha blitt avvent pepsi maxen, jeg som drakk myyye hver dag.. Nå nyter jeg vann i alle varianter. :)

 

Fortsatt god helg.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabel

Du er sååå flink Slank..og Lottis... og Merwell....og alle dere andre... Jeg har fortsatt ikke sjangs til å følge opplegget.... hver gang jeg prøver taper jeg på noe nei- mat... dritt :) Men etter eksamen er det ingen unskyldning lenger...basta bom. Jeg har i hvertfall jogga nærmere 1 time i dag :)

 

Ja, ja... Cafelatte.. en god frokost i ny og ne er ikke å forakte, ei heller så farlig tror jeg så lenge du innhenter deg så fint som du har planlagt :)

 

Karmosin: Jeg har tatt bachelorgraden til adjunkt... på godt norsk heter det Lærer.... he he...Jeg har spesialfelt innenfor helse og sosialfag da jeg selv er autorisert helsesekretær i bunn.

 

Nå skal jeg plassere meg i sofaen...og bli der... med min pepsi max... og faktisk litt godis... nam nam....he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Jaja... nå er jeg endelig på plass igjen:)

3 timers kjøring både igår og idag er litt slitsomt (var på hardangervidda, ved haukeli) , men eldstemann fikk ihvertfall mye trening siden han kjørte. Greit med all trening han kan få, og erfaringen kommer godt med.

Ellers så fikk vi servert spekemat igår, og jeg spiste mest eggerøre, og potetsalat + et rundstykke. Ble litt kake også, så har nok gått opp imorra. I tillegg ble det litt vin og et par drinker.

 

Isabel, du er flink du også, ikke tro noe annet. Tenk hvor flink du er til å trimme!! At du spiser litt nei-mat, er fordi du har mye annet å gjøre nå, men det kommer etterhvert. Ikke lenge igjen:)

 

Hørtes ut som en herlig kveld på deg Slank!! Sånt gjør aldri jeg... blir bare full fart hele tida, og har liksom ikke tid, eller ork kanskje... Skulle vært flinkere til det for jeg tror det er noe man har godt av!

 

Ha en fiiin søndag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...