Gå til innhold
Gjest Isabel

"Energigjengen" :)

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsen 69

Ikveld er jeg trøtt, så det blir nok tidlig kvelden på meg idag.

La meg ikke før kl 6 til morran og sto opp kl 11 (vært endel våken fordi vi bodde på ei hytte med 15 andre som våkna tidligere enn meg, hehe (la seg noen timer tidigere også, hihi)

Vi snakkes imorra, så ha en flott kveld alle sammen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Isabel

Ja ja... da her jeg nok en helg spist som om det var den siste helgen i mitt liv...he he..:) Jeg har trent i dag også.. så noe får jeg forbrent bort, men dog.. for mye kcal inn, og for lite ut.

I dag har vi bare vært hjemme og kost oss ute.. ungene har fått bada i hageslangen.. og det var stas... jeg og mannen min fikk olja ferdig balkongen i kveld.. så da er det gjort for i år... gudskjelov.. for det er bare gørr kjedelig !!

KJenner jeg har litt nerver for i morgen... men det går vel bra får jeg tro :) Den starter kl 1000 på morningen og varer til kl 1000 på fredag... puh... og da skal jeg på møte tirsdag kveld i tillegg.... og være litt mamma innimellom... ellers er det mannen min som har det fulle og hele ansvaret disse dagene.

NÅ skal jeg kose meg litt foran tven.. og så sove. Natta mine venner :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest lottis75

hjelpes for en bursdagsfeiring. Først i går med 17 barn......aldri igjen. Det var litt kaotisk til tider. Så i dag med besteforeldre. søsken og venner...det var koldtbord og kakebord med 5 kaker....nå er jeg sliten.....heldigvis lenge til neste gang...men i morgen er den virkelige bursdagsdagen og da forsetter vi med venner...Midt opp i dette har jeg trent fredag og i dag og brent tilsammen 2186 kcal i løpet av to dager. I dag klarte jeg å løpe meg bort i skogen...og ble ute i 1 time og 20 min.... Nå er jeg kjempetrøtt...kommer tilbake i morgen. Vi hadde også middagsgjester og 4 naboer på åpent barskap i går kveld...........gikk ikke i seng før 0330...Så koselig Merwell at du koste deg...Det er så deilig med litt avveksling...i morgen er det mandag og nye muligheter..

Klem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest keltisk

Hei folkens!

Grunnet meget travel eksamensperiode har jeg ikke hatt tid til å være på internett i det hele tatt, derfor den store fraværsprosenten fra min side! Har desverre ikke tid til å lese noen innlegg eller skrive noe særlig akkurat nå, men jeg kommer snart tilbake og forteller mer om meg!

:)

Håper helgen har vært god!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest slank30

God mandags morgen..:) Deilig å våkne til knallblå himmel og sol.. Håper dette holder seg i noen mnd.

Igår grillet vi, og jeg spiste og spiste... 2 kalkungrill m/lompe, 100gram kylling, 70gr lett potetsalat og masse salat.. Overdreiv på kjøttet, men det var bare så sinnsykt godt. Og vi var så sinnsykt slitne.. Nå er vi såååå nære på å få tak i noen som kan male ferdig huset vårt. Vi har så mange andre prosjekter på gang og maling tar sånn tid.. Strøk nr. 1 går lissom greit, men strøk nr. 2 er en tålmodighetsprøve.. blæh...

Idag er det 1 uke til vi får båten, og vi har ingen planer om å henge på husveggen da.. :)

Dagens tall:

12/3: 77,1

19/3: 76,1

26/3: 76,8

2/4: påsketur

11/4: 77,3 (veide onsdag, og har gått LITT opp igjen kan du si) .. freeez....

16/4: 76,1

23/4: 75,3

30/4: 74,3

7/5: 74,0

14/5: 73,8

21/5: 72,6

28/5: 72,5

04/6: 72,1

Totalt: - 5,2 kg.

Må si meg fornøyd... Over 5 kg i reduksjon.. jipppiiiiii... :)

Håper det har gått bra for dere andre også, men hvis ikke; begynn med friskt mot igjen idag.. :)

Lykke til med eksamener dere som er flinke og holder på!! Kan godt tenke meg det er vanskelig å kombinere slanking og lesing til eksamen..

Lykke til du også Lottis, kjære deg. Høres ut som du har hatt nok å stri med i helgen.. hehe... Deilig når alt er over..

Og Merwell; sovet godt og frisk og opplagt idag?

Ha en fin dag.

klem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Isabel

Nå er 5 kg borte :) Du er flink!!! Håper det har gått fint for dere andre også :)

Jeg har ikke vært på vekta ennå... og vet ikke om jeg vil heller...:)... er sååå nervøs...om en time starter eksamen... Jeg må få i meg litt mat.. gå en rask tur... og starte med positiv energi :)

Kommer tilbake med tall... tror jeg.. he he. Ha en flott dag dere som kan være litt ute...og ikke som meg, som må være "kontorrotte" da sommeren endelig stikker innom og sier "Hei".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest slank30

.. her var det jo stille idag.. Flere som ikke tør gå på vekta tro?? :)

Nå har jeg en velfortjent pause fra papirer og pes, og nyter 2 stk. knekkebrød med smøreost..

Ikveld skal jeg på homeparty.. Smykker, vesker, briller osv.. Gleder meg.. :) Er redd det kan bli dyrt.. :)

Blir vel sikkert servert noe der vil jeg tro, så jeg får bare prøve å være flink.. (mrk. "prøve")... :)

jaja.. jenter.. Ny uke.. nye muligheter..

Vi hørs.

klem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mamsen 69

Hei hei, jada, jeg sov som en stein, men var kjempetrøtt til morran.

Ellers hadde vekta gått opp, og nå var den på 57,4 kg, men innenfor målet mitt som er på 56 - 58 kg. Regna med det siden jeg var på fest i helga.

Lykke til hele uka Isabel!!! Skal krysse fingre, og tenke på deg:)

Gratulerer med fin nedgang slank, du har vært kjempeflink!!!

Lottis, for et kjør med bursdager da... tar det egentlig endel lettere enn deg, men det holder for meg. Syns det kan bli litt mye, selv om det er koslig. Nå er du ihvertfall ferdig for en stund:)

Ikveld er det speideravslutning, så da skal vi grille. Koker poteter nå, så lager jeg potetsalat og tar med, og kyllingfilet:p Deilig...

Klemzer fra meg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mamsen 69

Jeg havner på 1600 kalorier idag, har spist masse M:( , en halv pose, og har regna ut middagen jeg skal spise etterpå.

Er kjempehol for tida, er rundt og leter i skaper og småspiser... Må slutte med det, men er inne i en dårlig sirkel Noen andre som er sånn, eller er det bare meg? Lurer på om jeg skulle prøvd krom? Har virka før... men vet jo at det er bare å la det være da..

Jaja... føler meg helt stinn her jeg sitter, burde heller tatt meg en gulrot. Spist en hel kurv druer idag også, men det er jo sunt da:)

Klemz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Isabel

Jeg sitter da fortsatt foran datan, og har gjort det siden kl 1000 i dag tidlig. Oppgavene var ikke så aller værst... og jeg skal nok klare dette på en middels og grei måte. Jeg har senka krava mine til meg selv .. he he.. har alltid fått A eller B, mens denne gangen kjenner jeg det er helt ok med karakter C :)

Det er en utrolig intens og krevende eksamensform, og man blir helt KOKO i hodet av det... fire døgn.. non stop!!! åhh nå fikk jeg lyst på sjokolade- non- stop.... he he. JO.. jeg har jogga en times tid da... faktisk :) (sa hun stolt som en hane..ehh... eller høne. ... hvis de er stolte da...he he :))

Må jobbe videre... og dere... ikke svikt denne tråden nå da... for jeg TRENGER DERE!!! Kjære Merwell... jeg kjenner igjen "syndromet" som du beskriver... he he...og jeg har lidd av det i flere måneder nå...*s*... men vi vet jo begge hva som må til for å klare det. Du, nå vet jeg det!!! Vi har en konkurranse oss to i mellom om å ikke spise noe godis før sankthans?? kanskje litt lang frist sånn med en gang...???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Isabel

... og opp med tråden vår. Hva skjer med oss her inne om dagen da??? er alle så opptatte at de ikke får tid å komme innom, eller har noen gitt opp?? Er det noe som burde gitt opp så er det meg da... he he ..:):)

Nei.. eksamen venter.... Ha en flott dag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest slank30

... :) Bare litt hektisk til tider.. :)

Var på party igår, fikk kjøpt litt smykker og et par solbriller.. yeahhh.... :)

Lottis har vel slitt seg helt med bursdagsfeiringer vel?!

Ha en fin dag..

Klem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mamsen 69

Jeg gir ikke opp ihvertfall så jeg blir her!

Isabel, vi er her og støtter deg. Suns du er utrolig flink som klarer det du gjør, og holder ut. C er helt OK, vær fornøyd med det, og ikke slit deg helt ut!

Vi kan gjerne prøve den konkurransen, men da må det bli fra imorra, siden jeg allerede har spist 3 småsjokolader:(

Kanskje det hjelper oss begge....:) Vi rapporterer hver dag om hvordan det har gått da eller? eller er det nok at vi er ærlige og sier ifra hvis vi sprekker? Dette var artig, jeg vil ikke være førstemann som må tilstå, hehe...:)

Så moro at du fikk handla litt da slank!! Ny og fin:)

Hadde vært moro å fått til å treffes iløpet av sommeren, sånn midt imellom oss.Lettest med en dagstur kanskje, for da kan kanskje flere få det til? Selv om det skulle vært kjempemoro å vært og feira at du er ferdig med skolen Isabel, så er det jammen så hektisk at det ikke er så lett å få til...

Klemmer fra meg!! Nå må jeg få over potetene og fiskebollene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mamsen 69

Da er minsten i seng, tidlig, og jeg skal ordne litt klær som ligger og venter. Fin tørk ihvertfall så deilig når man kan henge ut om kvelden og det er tørt når man kommer fra jobb.

Isabel... sthans er ikke lenge til, og nå gleder jeg meg faktisk til å klare å la snopet være, hehe:) Fint at du kom på den idêen! Trenger noe sånt jeg nå..

Ha en flott kveld alle sammen, nå skal jeg ut og vanne litt!

012.gif

Klemz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mamsen 69

Jeg har havna på 1156 kalorier idag, 1,5 liter vann + 0,5 liter pepsi max

Ellers ingen flere sjokolader Isabel, hehe:)

Klemz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest lottis75

Etter 3 dager med bursdagsfeiring og to dager med to syke barn....har jeg i kveld løpt Jentebølgen 5 kilometer...Veldig fornøyd med meg selv!!!

Vet ikke helt hvordan det har gått med kcal disse dagene,men jeg har iallefall ikke gått....det har jeg jukset og sett.

Nå skal jeg legge meg.....for noen dager.........kommer tilbake i morgen!!

Klem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mamsen 69

Da er jeg klar for en ny dag, og nye muligheter:)

kal på sykehuset og besøke niesen min idag som fikk ei lita jente igår, og gleder meg til å se henne. Drar en tur rett eter jobb, bare meg. Tar med familien og besøker dem hjemme når de har fått roet seg ned litt om noen dager, men greit å la henne slappe av litt uten altfor mye styr de første dagene.

Ellers er det sol og flott vær her allerede, så jeg ønsker dere alle en flott dag!!

Klemz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mamsen 69

Så flink du er da, som hadde overskudd nok til å ut og løpe, det er slitsomt med syke barn, og etter den feiringen må du jo ha vært sliten.

Ha en fin dag, og god bedring til barna:)

Klem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Isabel

He he.. den er grei Merwell... ikke mer godis fra i dag...:) og bare så du vet det.. jeg skal ikke tape på den...he he..

Jeg er skikkelig sliten i dag..satt oppe til kl 0100 i natt med eksamen...og holder på nå også... gud som jeg gleder meg til dette er over.... JEg fikk trent en times tid i går også da... og er er da noe... men maten ellers går på halv tolv...:)

Du er flink Lottis.. en erergibunt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest keltisk

Hei!

Da er det endelig litt roligere rundt eksamen, og jeg kan fokusere på slanking 100%! Har nok blitt både altfor lite og for mye mat de siste dagene, ihvertfall for lite trening. Men fikk trent igår igjen, og det var deilig!

Litt om meg, jeg er student, 25 år gammel, jente, bor i Oslo. Har hengt med en annen tråd siden september 06, så jeg har en laaaang liste over ukesvekter, men jeg komprimerer den så det viktigste vises. Jeg henger meg med Lottis på torsdagsveiing, det er det jeg er vant til!

Her er min nåværende vektliste:

okt 2006: 73,7

12.april: 69,1

20.april:68,7

27.april:67,6

3.mai:67,6

10.mai:66,5

18.mai:67,4

25.mai:66,8

1.juni:65,5

Mitt første mål er nådd, 65 kg! Men er nok litt over det nå som matvanene kommer tilbake til normalt... Men jeg er nok mer ute etter å havne på nærmere 60 kg. Så det er en del igjen!

Min slankefilosofi er så lenge jeg holder meg under 2100 kcal går jeg jo ned, men prøver å ligge på 1600 hvis jeg klarer. Men prøver å ikke ta det for strengt! Jeg trener mye (ihvertfall mye iforhold til ikkeno :) ), lever på kaffe og te og spiser stort sett riktig, men også endel mørk sjokolade for å overleve. :) I helgene er jeg slappere. Skriver ikke opp på lørdager men prøver å spise riktig, og spiser hva jeg vil på søndager. Så langt funker det bra, det tar litt lang tid, men jeg har ikke noe mål om å være ferdig innen en viss tid! Men selvfølgelig, går det for sakte blir jeg utolmodig...

Men nå ser jeg nye tall hele tiden, så jeg er utroolig fornøyd!! Fra 66 og nedover er jeg bare ett måpende fjes, HELT utrolig at jeg har klart det. Jeg har klart det! Og de siste kg kommer sikkert, men inntil videre er DET en fantastisk følelse!

Tenk å veie 65 kg a dere! Vohoooo!

Sånn ja, det var litt om meg og mitt opplegg! Nå gleder jeg meg til å bli kjent med dere! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest slank30

... Velkommen skal du være.. :) Og så flink som du har vært til å gå ned... Og heldig er du også som "klarer" å ha spise-hva-du-vil-dager.. Jeg klarer ikke sånt jeg, er mer enten/eller-jente... :)

Rolig på oss på denne tråden om dagen gitt.. Er vi blitt daffe av varmen tro?? hehe.. Neiiida.. klager ikke.. Er så deilig at vi endelig har fått sommer.. Ryktes om regn til lørdag men... Får satse på at solen holder seg.. :)

Her er det ganske hektiske dager for tiden, mye å gjøre på jobb og rett i arb.tøyet når jeg kommer hjem.. Igår spiste vi ikke middag før kl 22.. Da satte vi igang grillen.. hehe... Idag tror jeg det blir salat til middag.. Frister meg iallefall nå..

Nei, kaster meg ned i bunkene mine igjen..

Klem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mamsen 69

Høres ut som om du har et bra opplegg som fungerer bra for deg keltisk, du har jo vært kjempeflink som har klart første mål!! Grattis:)

Jeg er nok også litt mer enten eller... sprekker fort hvis jeg begynner å skeie litt ut...

Isabel, nå har jeg kjempelyst på noe snop, er sulten som bare det, og vet ikke helt hva jeg skal spise. De andre vil ha grandiosa, og jeg vet ikke helt hva jeg vil ha... Må ha noe som er fort å få ferdig... får snoke litt rundt, hehe...

Men, jeg skal klare meg jeg...:)

Klemmer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider