Gå til innhold

"Energigjengen" :)


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Gjest lottis75

Ser at det er fler enn meg som ikke er inne så ofte om dagen,men med så nydelig vær nyter vel alle dagene i solen og på stranda.

nyt dagene nå det kan være lenge til neste gang man får så deilige ute dagen..

Gleder meg veldig til å høre hvordab det har gått med Isabell i dag...hun er nå ferdig!!!!!!!!! HURRA NHURRA HURRA HURRA HURRA..............GRATULERER!!!

Klem

 

lottis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar
Gjest Mamsen 69

Stakkars deg Isabel, bli syk oppi det hele da... det passer dårlig når man skal ha siste eksamen imorra... men ønsker deg all mulig lykke til, og det går helt sikkert fint:)

Når det gjelder vekta di, så ikke tenk så mye på det. Kanskje det ordner seg litt selv nå når du endelig er ferdig med skolen, og får tid til å slappe av og nyte dagene... Hvis ikke, tar vi det etterhvert! Det viktigste er ihvertfall at du klarer å holde deg der du er..

 

Lottis, ja været må man virkelig nyte, er stort sett bare ute, og innom litt etterhvert. Det er jo noen som vil ha både mat og annet, hehe

Idag har det vært lettvint, ungene har fått fiskeburger, og jeg har spist salat med kreps og ørret:p Deilig...

 

Klemzer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Da var det kvelden igjen, og jeg kjenner at jeg begynner å bli trøtt. Sikkert varmen, for jeg har vondt i hodet også...

Imorra skal jeg til Sverige, på harrytur, hehe... Reiser med ei venninne, og mødrene våre. Da får de seg en tur også, så da kommer vi til å kose oss alle sammen:)

 

Ha en fin kveld alle sammen, og sove godt i natt Isabel!!

 

f055.gif

 

Natta alle sammen, selv om det blir en liten stund til enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

... Isabel.. Krysser det jeg har av fingre jeg også!!! Når jeg skriver nå er det kun 2 timer til du skal inn... Jipppiiiii... snart er du ferdig... Litt typisk er det jo også at man er i litt elendig form.. Men sikker på at det går bra allikevel.. Virker ikke som om du har sklidd gjennom skolen uten innsats akkurat... :D

 

Ja, sol ja.. Deiiilig.. Men kjenner også på hodet at det er litt klamt til tider. Vi har ikke aircon på jobben og holder på å renne bort til tider. Litt kjøligere idag, er litt godt.. :) Rakk liksom ikke å venne seg til varmen før den ble tredd nedover øra...

Vi har da fått båten og vært ute 2 ettermiddager/kvelder. Nyyyter hvert sekund... MEN, ser jo at det blir litt "problemer" med middagsrutinene da.. Har bare kjøpt oss noe enkelt som rundstykke og lunsjkaker og fiskekaker.. Kost oss med dette på bøljan blå.. Får lage noen salater etterhvert vel.. :)

 

God harrytur Merwell... :) Vi pleier også å reise til sverige å shoppe litt. Bor i sarpsborg så ikke så langt da..

 

Ha en fin dag alle sammen..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

.. Min mannlige sjef sa istad at: NÅ trenger du ikke gå ned mere syns jeg...

Det var jo litt koselig da.. :) At det blir lagt merke til liksom..

 

Jeg prøver å bestille meg time hos fotterapeut, fikk et etterlengtet besøk dit av min kjære i bursdagsgave. Fotpleie og pedikyr???? Jaaaaaaaaaaaaaaa.. Det skal jeg nyte.. Er så deilig å få fixet litt på hard hud osv til sommeren... Men jeg får ikke svar på tlf... grrr... Er vel sikkert opptatt da.. Flere som gjør det samme som meg..

 

Endelig er arb.dagen snart over, jeg skal innom storsenteret og shoppe litt småting.. Litt deilig at det ikke er kjempesol og varmt idag. Jeg må få gjort litt i heimen som klesvask osv. Har kommet litt på etterskudd.. blæh... :D

 

Spent på å høre fra deg Isabel.

 

Vi hørs.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle lykke- hilsninger... de har tydeligvis hjulpet.... Jeg gruet meg litt i dag rett før jeg skulle inn...men såååå....... min tur... gikk inn...nervøs... snakket og forsvarte mine oppgaver i 40 minutter... og så .. FERDIG. JOHO.. Nå var det bare å vente på karakteren.... tia gikk saaakte... tenkte på alt jeg burde ha sagt... ventet i spenning... og så.. min tur inn å få dommen:p De startet med å si at jeg hadde beriktet dem med min rolle som student... at jeg var behagelig å høre på. De sa at jeg var reflektert, hadde gode fagkunnskaper og nøye oversikt over litteratur. De sa jeg var en strukturert og flink student. Videre sa de at de elevene som fikk meg kom til å være heldige.. (nå startet jeg å gråte)... og så sier de: DU HAR FÅTT KARAKTEREN A (det er toppkarakteren, kan ikke få bedre) :D Kan dere fatte og begripe at jeg har klart det sååååå bra. Jeg er sååå stolt. Gud.. jeg skjønner det ikke helt selv. NÅ er jeg uteksaminert som ADJUNKT, og med karakteren A. Helt utrolig.... jeg er sååå LYKKELIG OG STOLT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Gratulerer kjære søte gode flinke snille energibunt!!!

Du er ferdig og helt i toppskiftet........Helt rått!!!

 

FANTASTISK!!!!!! Ble helt varm om hjertet og rørt!! Nå må du love meg å slappe av.

 

Du må føle som om 10 kilo har falt av skuldrene dine....

 

KOs deg vennen!!!

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

.. Vært skikkelig spent på hvordan det gikk.. Og så utrooolig kjempebra resultat.. Nå kan du være superstolt nå!!! Kunne jo faktisk ikke gått bedre... :D

Også så koselig å få litt mer enn bare karakteren etterpå da.. Alltid gøy med bra tilbakemeldinger...Morro!!!

 

Nå er det snart nattatid her.. Vi er så daffe idag...

 

Nattaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sivno, Lottis og Slank. JEg blir sååå rørt av omtanken. Det samholdet vi har her inne er bare helt utrolig, det må jeg bare ha sagt :D Dere er helt unike!!

 

Nå skal denne "energibunten"... (og da "bunt" i ordets rette forstand:p... hehe.. siden jeg ikke har gått ned noe særlig) prøve å skjerpe seg med kosthold og trening, for nå er det ingen unskyldning lenger. Men aller først skal jeg på eksamenstur til Danmark til helgen sammen med mine medstudenter. Glerder meg til det, og da akter jeg ikke å tenke ja- mat og nei- mat og gram... he he. Ha en super dag mine venner. GLAD I DERE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Du har vært såååå flink, og jeg er skikkelig stolt over at du klarte det så bra, og fikk de tilbakemeldingene! Du har virkelig stått på, og fått lønn for strevet:)

Herlig med sånne som deg som er så motivert og flink. Dine elever kan være stolte over å få deg!

Kos deg i Danmark, og bare nyt at du er ferdig og feire!! Ikke tenk på kalorier og sånt. Nå har du fortjent en helg hvor du kun tenker på deg selv og koser deg:)

 

Slank, Kan tenke meg at dere koser dere i båten, og der er det jo lettvint å ta noe enkelt da, så bare kos deg! Og, du har vært så flink at når tilogmed sjefen sier at det er nok, da kan du kose deg, hehe

Jeg kunne forresten også tenkt meg en sånn time for å stelle føttene litt... får tenke litt på saken, har jo snart tid og ferie.

 

Idag har jeg vært med hele skolen til ungene på tur for å bade. De minste måtte gå, og jeg gikk med dem siden de eldste skulle sykle. Brukte 2 timer og 20 min på å gå, men da har jeg fått trim for idag... Et herlig vær, men masse vind:(

 

Kommer innom igjen senere...

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Jaja... så var det kvelden igjen..

Til middag idag ble det seibiff og løk + poteter:)

I tillegg har jeg spist en hel bolle med moreller nå ikveld. Tidligere idag ble det 2 nektariner og en banan, så jeg får ihvertfall i meg nok sunt, hehe... Spiser salat minst en gang om dagen også.

 

Håper dere har en fin kveld alle sammen, nå skal jeg ut og hente fjortisen før jeg skal hjem å se på supernanny, hehe... Mange gode tips:p

 

Klemzer til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Takk sivno! Bare heng deg på. Skriv litt om deg selv så vet vi litt om deg også:D

 

Nå er jeg på jobb, og er ferdig kl .11.05... Deilig med kort dag før helga

Skal ha barnefri i helga og det gleder jeg meg til.

Skal på fest på lørdag, så vekta er nok ikke snill på mandag, men men...det får så være

 

Ha en god tur i helga Isabel, og slå ut håret, hehe:)

 

Klemmer til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen... da er ungene i barnehagen... jeg skal nå legge meg litt til å sove..er såå sliten og trøtt.zzzzzzzzzz Etter det skal jeg rydde og vaske litt, og så reiser jeg til Danmark med medstudenter. HURRA. Vi skal spise, drikke, danse, synke karaoke og rocke til langt på natt. Herlig :):D

 

Sivno, det er bare hyggelig med en til her inne, og tusen takk for fine ord om oss..:) Vi er en sammensveiset gjeng, og det er en hard kjerne her inne hele tiden. Det er meg selv, Merwell, Lottis og Slank. Vi er sammen i tykt og tynt, og hver dag.

 

Keltisk, hvor er du bitt av??? går det bra med deg??

 

Merwell, Slank og Lottis: JA, i dag skal jeg virkelig slå ut håret.. gleder meg. Håper dere også får en fin helg. Høres herlig med båt Slank, og helt vidunderlig ut uten unger Merwell.. he he. Lottis... syns du er utrolig flink å stå på. Ikke et annet navn i verden passer bedre på oss enn "energigjenengen".

 

Klem klem... zzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

... Syns jammen det er deg vel fortjent å slå ut håret denne helgen.. :) Mandag kan du begynne på ny frisk med mye lagt bak deg... DET blir en god følelse det..

 

Party on i helga du også merwell, jeg skal ha nok en alkoholfri helg.. (har jeg iallefall planer om da).. :)) Regner med at det blir nok alko utover sommeren, så får stramme inn litt nå.. :D

 

Idag har jeg sist salat med kylling til lunsj.. yummiii... God og mett nå.. Ga begeret med dressing til min kollega, flink??

 

Leste på vg eller dagbladet.no i stad om aspartam, søtn.middelet i lettbrus osv. huff.. ganske skremmende egentlig. Jeg var ikke klar over at det var det i Imsdal m/smak og farris også.. Jeg som har drukket det med god samvittighet da.. Nå blir det bare rent vann fremover tror jeg.. Syns det høres så ille ut med alle bivirkningene. De nevner bl.a. MS. Og jeg som har en pappa som har fått MS får jo litt frysninger nedover ryggen når jeg leser det..

 

Velkommen til sivno også, her er alle velkomne.. Og det er da lov å smuglese litt på forskjellige tråder.. Gjør det selv innimellom jeg også.. Hvis jeg har tid..

 

Nå skal jeg gjøre en super innsats de siste 3 timene, så jeg kan ta helga med orntli god samvittighet..

 

Knusekos... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Heisann!

Da er alle ungene ute av huset (bortsett fra eldstemann + 2 til som jeg akkurat har fora med cola og snop, hehe... De sitter og ser på film på rommet)

 

Idag ble det kyllingfilet til middag, og det smakte godt. Begynner å bli sulten igjen, og sånn har det vært de siste dagene, at jeg blir sulten om kvelden..kjedelig... men får finne meg noe etterhvert

 

Når det gjelder aspartam så har jeg også hørt det, og visste ikke at det var i farris og vann! Det er jo lureri:( Jaja... vann er det sunneste, ingen tvil om det.

Men, har hørt at man kan drikke cola light, men ikke pepsi max??

 

Blir nok nok alkohol på meg også utover sommeren, men prøver å være flink når vi ikke skal noe jeg også...

Syns forresten du var flink som ga bort dressingen! :D Man blir mindre avhengig av den også etterhvert. Før måtte jeg ha det, nå klarer jeg meg fint uten. Men, lager selv av ekstra lettrømme, og det er lite kalorier:p

 

Ha en fin kveld alle sammen!! Snakkes imorra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Idag har jeg sovet leeenge, hehe Helt til 11.15:) La meg kl 2.30 inatt, så det var deilig å sove ut

 

Nå skal jeg nyte stillheten her og så skal vi ut å kjøre oss en tur på sykkelen etterhvert tror jeg

 

Ha en fin dag alle sammen!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

... Vi har grillet idag.. yummiii... :)

Sitter og vurderer å lage fruktsalat med kesam m/vanlije.. Snadder.. Må bare finne litt ork til å bevege meg heelt ut på kjøkkenet.. hehe.. Vi har vært litt flinke idag, malt litt rekkverk osv. Tar jo så tiiid... Så har vi vært en tur i sverige og handlet litt deilig grillmat. Samt at jeg har fått ny Helly Hansen-jakke av kjærsten min.. :D Lucky me..

 

Jeg kjøpt Cola light idag jeg da, så iallefall ikke at det stod noe om at det inneholdt aspartam.. :)

 

Fortsatt god lørdagskveld..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristinemmm

Hei.

 

Er så oppmuntrende å lese det dere skriver. Dere er så flinke alle sammen, virker som dere gir hverandre en stor støtte.

Kan jeg få være med? :D

 

Jeg skal gå ned 3 kg (minst, helst 5) til 16 juli. Da jeg skal til Hellas med kjæresten.

 

Problemet mitt er at jeg spiser for lite ordentlig mat, men har lett for å finne meg noe søtsaker utover dagen. Men jeg har nå meldt meg på kostholdsveiledning på ELIXIA og håper det begynner så fort som mulig, og at det blir bra resultater.

 

men itilegg til dette trenger jeg støtte for klare å spise mer (så kansje forbrenningen setter igang) og til å trene...jeg trenger rett og slett støtte for å klare å holde motet oppe! Og dere virker som den perfekte støtte :)

 

Krysser fingrende for positiv tilbakemelding :)

 

Sov godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Akkurat kommet tilbake fra grendafest.... kommer inn i morgen!!!

 

VELKOMMEN kRISTINEMMM..Vi får motivere hverandre til å miste 3-5 kilo.

Jeg vil også det før 30/7 da skal vi på ferie..

 

KLem og god natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens...og velkommen til Kristinemmm. Her inne er det alltid plass til flere :) vi tar i mot med åpne armer. Ja, her inne er støtten og varmen til hverandre helt unik, og det tror jeg ikke jeg er alene om å føle :)

 

Jeg har nå fått kommet meg litt etter Danmarksturen, og det var sååå koselig. Jeg har spist, danset, drukket, skravlet og kost meg. Var herlig, men guuud så trøtt jeg ble etter turen.. he he... ikke rart kanskje?.. he he :D

 

Godt med barnefri helg Merwell, det skjønner jeg virkelig godt. Man trenger å få ladet batteriene sine innimellom, nettopp for å klare å være en god mamma, og for å ha det godt med seg selv.

 

Nå blir mitt nye mål 11. August. Da skal jeg i bryllupet til ei venninne, og jeg skal være toasmaster. Hadde vært ok å ikke føle seg uvel da man skal reise seg å prate til en såå stooor forsamling... huffameg... valker som som tyter ut... det er ikke kult, ei heller moro... for ikke å snakke om selvfølelsen. Det er akkurat 8 uker dit, og det er realistisk å klare 5 kg til da. Jeg starter på ny frisk i mårra, så får jeg gjøre mitt beste fremover. Nå slipper jeg å tenke på studier i hvertfall...og det er herlig.

 

Ha en fortreffelig kveld alle sammen. Stor klem fra meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

ja da, jeg svipper innom igjen, jeg. Jeg hører liksom til på en annen tråd, men dere er så koselige og flinke. Takk for velkomsten forresten.

 

Merwel ba meg si litt om meg selv, derfor:

Jeg er altså vestlending, har passert de 50 og har 5-6 kg for mye, synes jeg selv.

Jeg gikk på GR kurs for to tre år siden og tok av så lett som bare det. Problemet er bare at jeg slappet av etterpå og kiloene kom på igjen ganske straks.Så den tabben skal jeg ikke gjøre flere ganger . Klarer jeg å få dem av igjen med egen hjelp og støtten her inne, så skal de værsågod bli fraværende også i fremtiden.

Nå er det 6 hverdager igjen før en ny helg, og da er det mye lettere, synes jeg.

 

Ha det bra , folkens, snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...