Gå til innhold

"Energigjengen" :)


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsen 69

Velkommen kristinemmm! Bare koslig at du vil være med oss, og vi støtter og hjelper hverandre!

 

Fint at du fikk det så fint på turen Isabel, og målet ditt skal nok være oppnådd innen bryllupet:)

Koslig å vite litt mer om deg sivno, og selv om du er med på en annen tråd kan du jo komme innom her også:D

 

Jeg koste meg veldig igår, og hadde det artig. Koslig å grille og skravle litt, og så planla vi en sverige-tur vi skal på, for 14 årslaget skal på cup dit. Blir nok mye moro, hehe:)

 

Snakkes imorra, nå må jeg inn og se ferdig en film:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar
Gjest slank30

God mandags morgen..:D)

 

Håper flere enn meg er fornøyde med dagens tur på vekta??

 

Dagens tall:

12/3: 77,1

19/3: 76,1

26/3: 76,8

2/4: påsketur

11/4: 77,3 (veide onsdag, og har gått LITT opp igjen kan du si) .. freeez....

16/4: 76,1

23/4: 75,3

30/4: 74,3

7/5: 74,0

14/5: 73,8

21/5: 72,6

28/5: 72,5

04/6: 72,1

11/6: 72,3

18/6: 70,6

 

Total -6,7 kg siden påske.. :)

 

Da er det 2 uker igjen til 1 ferieuke, og jeg har virkelig lyst til å komme meg ned enda litt til. Har jo 70 som mål, men føler nå at jeg ikke kommer til å være heeeelt fornøyd da heller.. Så kanskje jeg satser hardt og prøver et par kg til. Men dem tror jeg skal jobbe hardt med. Sommer/sol og alt som det medbringer gjør det ikke akkurat lett å slanke seg..

 

Vi skal også i bryllup i sommer, et i august og et i september. Er jo så kos å pynte seg i fin kjole, men bare hvis man føler seg vel.. Jeg vet ikke om det kanskje blir bunad i 1 av bryllupene, og da kan man jo sleppe ut mage og alt..

 

Høres ut som om dere har hatt en bra helg med fest og moro, så kanskje ikke vekta har vært så snill mot dere idag??

 

Velkommen Kristinemmm.. :) Høre ut som om du har gjort noe lurt ved å melde deg på kostholdsveiledning.. Heng med oss, så skal du se du finner litt motivasjon.. Vi prøver iallefall å motivere hverandre. Samtidig som det er godt å få skrevet av seg litt som kun jentene her i samme sitasjon forstår.. Ikke alltid lett å prate om slanking og følelser rundt dette med kjærsten som ikke vet hva det handler om.. :D

 

God mandag til alle..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Dagens tall ser slik ut:

 

26/2: 64 kg

5/3: 62 kg

12/3: 61,8 kg

19/3: 60,8 kg

26/3:59,9 kg

2/4: 59,4 kg

10/4: 61 kg

16/4: 59,1 kg

23/4: 58,2 kg

30/4: 57,7 kg

7/5: 57,7 kg

14/5: 57,1 kg

21/5: 58,3kg

28/5: 56kg

4/6: 57,4kg

11/6: 57,3kg

18/6: 56,3kg

 

Totalt -7,7kg

 

Målet mitt er å ligge mellom 56 og 58 kg

 

Gratulerer slank, for en nedgang du har hatt denne uka!! Du har vært kjempeflink!

Jeg er fornøyd med vekta mi, og det etter fest på lørdag:)

Føler egentlig at jeg ikke må ned mer i vekt nå, og skal passe på og holde meg her. Har nesten ikke klær som passer lengre, og det er ikke noe mål å bli skinn og bein...

Men, med sommer og sol blir det gjerne mere kos, både med mat og drikke, så jeg går nok heller litt opp tenker jeg.

 

Har du noen planer den ferieuka du skal ha nå slank?

Vi lurte litt på om vi skulle kaste oss på en restplass-tur bare mannen min og meg (skal jo på ferie med ungene også da). Skal undersøke litt idag:)

 

Ha en finfin dag alle sammen:)

 

Enig med deg om at det er veldig greit å kunne snakke om det meste her inne, vi forstår hverandre, og vet hva det dreier seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

.. Vi har ingen store planer for denne sommerens ferie.. Ulikt oss i grunn. Hvert år har vi reist 2 uker sydover, enten Hellas eller Frankrike. Skulle til Nice i år, helt til vi bestemte oss for å kjøpe denne båten da.. Da har vi mest lyst til å bruke den.. Så håper været er på vår side. :)

 

Kjempeflink har du også vært Merwell... :) Ikke verst etter fest.. Syns alltid det setter så innmari spor hos meg.. Nå er det også jammen lenge siden jeg har tatt en fest, og kjenner at det hadde vært på tide med noe snart.. :D Har tenkt oss på sjøen til helgen hvis været blir bra, da er det jo St.Hans og greier..

 

Høres ut som en tur med gubben kunne vært noe Merwell, må da virkelig være deilig å komme seg vekk fra mas og kjas hjemme.. Dere som har så mange barn og greier. . :D Er du intr i restplass hvor som helst eller har dere noe spesielle ønsker?

 

Nei huff, må jobbe litt. Er litt tom for arb.lyst idag (igjen...)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Slank, jeg har vært i Nice en sommer, og det var fantastisk flott!! Så, en gang burde dere ta dere en tur dit, men skjønner at dere vil bruke båten når dere først har kjøpt den:)

Jeg har vært på vannet i 13 somre i 'stor' båt, og brukte all min fritid der, så skjønner at dere vil det...

Nå har vi en skjærgårdsjeep som holder for dagsturer for oss, og kan ta med telt noen dager... Holder for oss

 

Vi kunne tenkt oss til Bulgaria, vi skal jo til Kroatia i august. Da blir vi alle sammen:)

Har aldri vært i Bulgaria, og ser at de har billetter til 1949 til Burgaskysten, uspesifisert. Holder for 2 voksne, men lurer litt på om vi kan spare enda mere ved å vente noen dager til... vi får se..

 

Du får nok feire litt til helga slank, og nyte st.hans helga, hehe...

 

Klemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

. Nice er nydelig. Vi var der 14 dager for 2 år siden.. Jobben til en i min kjæres familie har leilighet der nede. Snakk om å skjemme bort ansatte?? Splitter nytt, svær veranda, nydelige møbler, basseng og bil.. Vi levde som grever.. Så vi skulle ha reist dit igjen nå, men vet vi får flere muligheter til å låne den, så da er det bare å finne tid til det.. :)

 

Bulgaria høres deilig ut, aldri vært der men.. Skal vel være ganske billig der skal det ikke??? Bare et sted med sol, varme og strender hadde vært nok for meg nå.. Tror kroppen i er gang med å stille seg inn til en ferieuke.. hehe.. Bra unnskyldning for å være lat på jobben ikke sant?? :D

Lykke til med restplass-tittingen... :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hehe... jo kroppen omstiller seg på ferie, det har ihvertfall min gjort:)

Det er billig der, nogenlunde samme priser som i Kroatia tror jeg.

Har vi litt is i magen kan vi spare på å vente... Prisen som er nå til onsdag er 1248, neste onsdag 1948. vet ikke hvilken dag de kanskje setter ned, eller om de blir utsolgt da.... Får følge med litt...

Har ihvertfall ordna barnevakt idag så det er i boks

 

 

Så heldige dere er som har den muligheten i Nice da!!! Det er jammen ikke verst! Og det er endel billige billetter dit også

 

Ikveld er det avslutning for 11 åringen, og så er det avslutningsmøte med veiledningsgruppa i Barnevernet. Blir nok koslig det:) Skal ut å kjøpe en blomst jeg da, som takk for oss

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristinemmm

Så flinke dere har vært :D Kan virkelig være stolte over dere selv.

Gratulerer Marwell, det må nok føles deilig å nå målet sitt. Lykke til med å klare å holde den. Selv om sommeren er her, og man gjerne nyter livet ltt ekstra. Tror jeg du skal klare det flott. Det er bare å stå på, og nyte det at man kan unne seg noe av og til, men ikke allitd.

Slank 30, du er jo også godt på vei, er ikke mange kilone ingen. Du skal nok klare noen ekstra til til bryllup. Stå på.

 

Dagen har dag har godt bra. Jeg har spist 1009 kcal, ca 300 kcal mer enn det jeg vanligvis gjør. Målet er å holde ca 1000 kcal daglig i 2 uker, så gradvis øke. Men selv om jeg spiser mer, vil jeg fortsatt gå ned 5 kilo.

 

Dagens vekt:

 

18/07 - 60,5 kg

 

 

Så totalt sett er jeg fornøyd med dagen. Jeg har aldri likt å spise, så det å plutselig spise mer, føles litt merkelig. Itilegg er jeg jo redd for å gå opp i vekt, når jeg egenlig vil ned. Jeg prøver så godt jeg kan ihvertfall. Har vært og trent idag også. 2 trimpoeng. Nå venter en kopp te, så er senga.

God natt og lykke til med morgendagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i dag spist kaker og god mat... og det er lov i dag.... fyller jo 34 år.. he he :D

 

vekta mi viser det samme, som vanlig... men fra i mårra skal jeg prøve å skjerpe meg og forsøke å ligge på rundt 1200 kcal om dagen.. i snitt.. så får vi se neste mandag om jeg vil få det til.

 

Nå er det sommerferie :)

 

I Bulgaria er det herlig!!! har vært der, og det er billig og varmt og godt... Et fint sted... I sommer skal vi ikke noe særlig...bare småturer... for vi har lyst til å reise til syden til vinteren.. som vi bruker.

 

Kristin, du må spise minimum 1000 kcal skal du komme i mål. Det er sunt og bra for forbrenningen din :)

 

Ha en god kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Jeg lever om noen lurte. Har bare vært så utrolig i det siste...Jeg har akkurat vært ute å løpt en tur.... en time er så deilig å komme seg ut og lufte hodet.

 

Er ikke så flink med maten om dagen,men holder kcal antallet....bare litt mye is og lite mat. Men ikke noe godteri eller chips. Må prøve å komme tilbake til normalen,men det er så deilig på sommeren å nyte is...Sans is med solsikkekjerner og jordbær...absolutt vært å droppe litt mat:(..eller...

 

lurer på hvordan vekta mi er.Men tror iallefall jeg holer stand om jeg ikke har gått ned...

 

Tenk nå er det snart 5 mnd siden vi møttes.Noen har vært helt rå på å gå ned...Merwell og Slank30.Noen har vært utrolig flinke,positive og gledes spredere....Isabel:) og noen har kommet og gått her inne,men felles er at alle vil og prøver. Vi motiverer og drar hverandre videre om noe ikke er eller viser seg å bli som vi tenkte......Vi er blitt veldig gode venner...DERE ER SÅ BRA!!!

 

Tror jeg må en liten tur på vekta snart...er litt spent:)

 

Nå er det litt vann så finne bingen!!

 

SOV GODT JENTER!!

 

Tur for deg og mannen Merwell hørtes helt nydelig ut....kom igjen åk avgårde og kos dere:)

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sååå enig med deg Lottis... vi er unike, og tiden sammen har vært utrolig FLOTT OG BRA :D

 

Nå hadde jeg tenkt å få på meg sykkelutstyret og sykle noen mil...er så herlig vær ute.. sola skinner. Jeg har nettopp fått meg en ny sykkel og pulsklokke av min mann... så nå er det bare å sette i gang :) Sykkelen er helt rå... og jeg er nesten redd for å sette meg på den... kostet 20 000 ..og det er litt drøyt for meg.. he he.. men ok... han må jo få lov å gi meg den hvis han ønsker det, og da blir jeg jo tvunget til å bruke den. he he... ehh... kanskje det var et hint om noe?? he he..

 

Ha en super dag mine venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

.. Håper du hadde en fin bursdag og at du fikk noen fine gaver.. :) Må være lov å kose seg litt extra når man tross alt har bursdag.. Men idag er du vel på rett kjøl igjen tenker jeg??

 

Hei Lottis!!! Har lurt veldig på hvor du tok veien.. Var redd du hadde gitt opp litt jeg nå...Du skal iallefall ha for at du fortsatt holder stand.. Har du forresten begynt på nytt kurs? Stå-på-klem til deg..

Is ja.. mmmmm... I like.. :D Får litt varmere vær nå så skal vi nok se at jeg skeier ut med litt sånt jeg også...

 

Igår var vi ute med båten, dvs. ENKEL middag.. Jeg spiste 130 gr hamburger, uten ost, dressing og pommes, så tror ikke det ble så gæli allikevel.. Men guuud å lyst jeg hadde på pommes frites.. yummiiii... Nei fysj... er jo egentlig motbydelig... Har blitt litt sånn jeg nå, at fet mat byr meg litt imot.. Mens innimellom virker det veeldig fristende.. hehe.. Skal ikke være så lett nei...

 

1000 kcal pr dag hørtes da virkelig lite ut.. Iallefall siden du trener i tillegg Kristine.. Men man finner jo fort ut hva som virker for en selv.. Vi er jo alle så forskjellig.. :D (og takk gud for akkurat det).. :)

 

Ha en god dag.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

20 000,- for en sykkel.. ja da bør den bli brukt iallefall.. Håper du fikk med en bra lås i tillegg da... Den kommer nok til å være fristende for mange.. :D)

 

God sykkeltur..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...mannen min jobber med sykler..og betaler ikke den summen selv... men ja, det er aaaallllttt for mye for en sykkel spør du meg... he he....jeg ville aldri kjøpt en selv, og jegt sa også til han at det var for dyrt....Jeg låser den inne i boden hver gang, den står ikke ute.

 

Det var bursdagsgaven fra min mann... en skikkelig sykkel og en puls- klokke som jeg kan registrere alt på :D Jeg tar i mot med takk...he he:p

 

Nå har jeg syklet i 1, 5 time og forbrent 990 kcal... herlig...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Gratuler med dagen som var Isabel!!! Fint at du feiret og koste deg!!

Og, dere er en herlig gjeng det må jeg bare si!! Tror vi passer sammen med de innspillene vi har, og at vi har fått en sånn tilhørighet til hverandre er positivt:)

Tror vi må ha den beste tråden her inne, hehe....

 

Kommer sterkere tilbake, skal på kamp, og så en avslutning.... stress....puuhh...

Har akkurat vært i byen og kjøpt gave til datra på 11 som har bursdag imorra... så hun er strålende fornøyd:)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristinemmm

Gratulerer masse med dagen som har vært Isabel. Håper virkelig du koste deg :D Det var en flott gave, ser at du allerede har vært flink til å bruke den. Det er flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

HURRA HURRA!!! Det var en dronning verdi å få en sånn flott gave:)

 

I dag er jeg virkelig motivert til å ta i et tak for å kvitte meg med de siste kilone...

innen vi drar på ferie skal jeg ha klart å slanke de vekk:)

 

Jeg legger meg på 1250-1300 i kcal. Har vært på møte i dag og siden vi ikke får Barnehage,men park skal jeg jobbe litt på en annen jobb når hun minste er i park 10-14.Så skal jeg kjøre kveldskurs med stav 4 kurs på to dager i uka..så litt får jeg å gjøre frem til jul allikevel.

 

Nå har vi spist middag og i dagf har jeg drukket 3 liter vann...

 

Kcal i dag 1258..

 

Ha en fin kveld!!!

 

LOttis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Det er jeg sikker på at du klarer lottis!! Bare stå på, og det gjør du jo allerede, så det blir nok ikke noe problem:)

Ypperlig å jobbe fra 10 - 14 da, nesten som meg det, hehe... og i tillegg har du 4 kvelder...

Idag skal vi feire bursdag, og det blir 12 jenter her på 11 år, og nå er bordet pynta med vinglass, rosa pynt, blomster og rosa perler:)

Hun ble veldig fornøyd da hun sto opp

18 åringen skal bake brownies etterpå mens jeg er på jobb, og jeg skal lage pizza når jeg kommer fra jobb. geleen står allerede kaldt, og snopet er på plass;)

 

Kommer innom etterpå en tur jeg, så

 

Ha en flott dag alle sammen!!

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann gjengen

 

Lottis.. høres ut som at du får nok å gjøre høsthalvåret ja... men det klarer du!!!

Jeg skal selv undervise hver eneste dag, jobbe fullt på dagtid, samt ha kurs en kveld i uka ved siden av. Men vi blir vel ikke kalt for energigjengen for moro skyld... he he... eller hva?? :)

 

I dag har jeg løpt 8 km... kjempe godt... men varmt... maten er jeg fortsatt ikke så veldig flink med....(@*!!**"@!#) ...men det kommer saaakte.. he he

 

Merwell, Ha en super duper herlig og flott bursdag :)

 

Klem til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må få tråden opp... og Merwell jeg er helt enig med deg...dette her må være den beste tråden her inne!!! helt klart!!

 

Går det greit med deg Kristin og Sivno?? må ikke falle av nå da....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går bra. Har vært flink til å trimme, dvs gå tur denne uken. Har til og med syklet på jobb to dager . Forrige uke gikk jeg ned 0,6 kg og det var jeg fornøyd med.

Jeg har så lyst på noen nye sommerklær, men jeg har lovet meg selv å vente til jeg er under 70 kg så jeg må nok vente litt til. Gleder meg til den belønningen.

 

Ja, tråden deres er virkelig bra, den beste!! Dere motiverer ikke bare dere selv, men også alle andre som er innom. Tusen takk. Og så flott at du etterlyste meg Isabell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

over 1000 kcal er vekk.....

Jeg gleder meg litt til å komme i gang igjen å jobbe..FÅ LITT INNPUTT!!!

i dag har jeg spist 1600 kcal. Måtte spise litt ekstra pizza for min 4 åring hadde lagd den. Jeg lagde grov bunn og smurte på saus. så satt jeg frem ting hun kunne velge å putte på. hun var så fornøyd da hun bærte den ut og jeg fikk en god grunn til å spise litt ekstra:)

 

Isabel....bra løpt!!! Hva skal du holde kurs i?

Håper virkelig at bursdagen gikk supert Merwell,koste du deg litt du også?

Glemte helt at i dag har jeg drukket 4,5 liter vann:0

 

Ha en fin kveld og natt!!!

 

 

KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

nye muligheter!!!!!

 

I dag er det treningsfri og kos med familien.....Det skal bli deilig....Det ligger allerede to kurver deilig jordbær i kjøleskapet..Var å kjøpte klær i går og i bukse måtte jeg kjøpe 38 og det på tre forskjellige......hurra!!! Før 42.

 

 

Ha en deilig dag:)

 

KLem LOttis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...