Gå til innhold

krymperne uke 1


Gjest linak
 Share

Anbefalte innlegg

da har mi fått nytt navn da...

her kommer mine mål denne uken:

 

vekt:121,0

hals:35,5

overarm:41

byste:121,5

midje:122

hofte:124

lår:69,5

legger:42

minus vekt tilsammen:2kg

minus cm tilsammen:27,5

siden forige uke:-11cm og 0,6kg

 

syns jeg har vært flink da jeg...fikk en skikkelig kink i ryggen på søndag,så eneste trimmen jeg har hatt er bading på onsdag.men savner trimsyklen nå så da blir det trim fra i morgen hvis ryggen holder.pluss at jeg begynner å svømme to ganger i uka i steden for en gang.

men venter mensen når som helst så da pleier jo vekta mi å stige ca 3 kilo.og det er mye.men er borte dagen etter mensen er ferdig stort sett....

ha en fin morgen alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linak: Gratulerer!!!Du har gjort det kjempebra denne uken:) Tar min veie dag på mandag, jeg. Håper jeg har gjort det like bra som deg. Har slitt meg til 5,7 trimmpoeng så langt denne uka, kanskje ikke så mye, men har mye å gjøre om dagene. Er så vanskelig å få tid til trening:( Men klarte 46 min på ergometersykkelen i gårkveld mens jeg så det bodybuilding programmet på tvN. Er ganske fornøyd med det. Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, spiste vel tilsammen rundt 2000 kalorier i går. Lørdag vet dere.......:( Men trente ihvertfall sykkling etterpå:( Skal være flink i dag. Har jo veiedag i morgen, og er skikkelig spent. Har dere krympere hatt ei fin helg?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei...

 

Flott jobba Linak.

Skikkelig resultater jo.

 

Jeg har ikke veiedag før på tirsdag,så da legger jeg alt info her da. Men tror egentlig jeg har spist for lte( bekymret for at forbrenningen stopper opp) Har hatt noen dager med opp og ned følelsesmessig, så trening har det blitt så-som-så med. Men i morgen skal jeg ta en skikkelig økt på trenings studio. ¨Så får jeg i alle fall skrapet sammens 7 trim poeng.

 

Ellers har helgen vært rolig.. blir spennende å se på veiningen. Hvis jeg går ned 1.1 så har jeg da en tatal på 10 kilo ned... grue grue..

 

Ellers syns jeg krymperne er en flott flott navn¨

 

snakkes

Dragonfly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stille her gitt...

jeg har vært å handlet meg egen trimsykkel i helga...den forige bare lånte jeg og så skulle personen jeg lånte den av begynne å sykle,så da måtte jeg jo ha en egen en...men må kutte ut badingen en stund da...har ikke råd til begge....

er spent på morgendagen..mamma har skaffet meg prøvetime på noe som heter bailine.er maskiner som gjør treningen for deg og strammer opp her og der.og hvis jeg likte det skulle mamma betale det for meg.1650 kr!!!!!det er møe peng det...

jeg er ikke så flink til dette med å veie maten og det ,men spiser 5 ganger om dagen og lite til hvert måltid.går sån ca etter boka men...

jeg er spent på og se vekta til fredag,siden jeg nå er begynt å sykle igjen etter kinken...håper den fortsetter like fint nedover som til nå.

 

hvilken dag har dere veiedag?har egentlig på fredag,men har lyst til å begynne å ha den hver mandag...

noen synspunkter....

 

fortsatt fin søndagskveld fra linak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 kilo før jul høres flott ut det! Er det for sent å slenge seg på eller?

 

Meldte meg inn i vektklubben på mandag, så har min første veiing i morgen, prøver å ikke ha for høye forventninger da, siden det er første uka.. har vel vært litt opp og ned når det gjelder maten, men har vært flink å samle trimpoeng! :(

 

Startvekt: 68kg

Midje: 90cm

Hovedmål: 60kg

Delmål jul: 64kg

 

Er det foresten noen av dere som vet/kan forklare meg hva de eplene er for noe? Har skjønt at det har et eller annet med trening å gjøre..

 

Kine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kine, man får et gulleple for hvert 7 trimmpoeng. Et trimmpoeng er 200 kalorier forbrent. Har klart å spare meg opp til et denne uka.

Ellers hadde det vert litt artig om vi alle hadde veiedag samme dagen. Hadde vært litt kult å se alle våre godt resultater på rad og rekke:) Men det gjør man jo som man vil.

Imorgenharjegveiedag imorgenharjegveiedag, IIiiiiiiiiiikkkkkk. Jeg er så spendt. Kanskje jeg skulle hive meg rundt og sykle litt i kveld?? Tror kanskje jeg gjør det:)

 

Ha en fin søndagskveld dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre at dere er i farta. Noen har bommet litt på matinntaket i helga, men spist er spist. Det får du ikke gjort noe med. Men kanskje du kan øke aktiviteten litt ekstra for å "ta igjen litt". Mange steder du kan snike til deg økt forbrenning f.eks. bruk trappa, gå av bussen på en annen holdeplass, ta deg en tur ut og gå rundt huset på jobben, gå omveier til kopieringsmaskinen etc. etc. etc.

Alle bekker små gir en stor å............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flinke aktive folk her. Stå på videre jenter! Med så mye aktivitet er 4 kg innen nyttår innen rekkevidde.....

Støtter forslaget om felles veiedag på mandag,- jeg legger ut mine aktiva i morgen.

Ha en god søndagskveld.

Hilkall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...