Gå til innhold

Endelig slank!


Gjest anto

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest froeken frue

Gratulerer så masse med dagen. Når mine venninners barn har bursdag går automatisk tankene til den dagen de ble født og fødselen og alle følelsene som var i sving og jeg blir rørt. Skal ikke mer til for meg :=) Og jeg ble veldig rørt for deg og gutten din nå og ikke minst at ansvar og forpliktelser overfor svigerfamilien herved opphører.

 

God klem fra frøken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med feiring og det hele, og jeg sitter rett ned og gjør ingenting for nesten første gang hele helgen. Det er utrolig hvor mye styr det er når man skal trykke 23 gjester inn i en stue og fikse alt fra eget kjøkken. Men det gikk kjempebra, og sønnen min er superfornøyd med både bursdag og valg av mat og hele opplegget. Heldigvis.

 

:-) Håper alle dere hadde en flott søndag.

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med sønnen og en vel gjennomført bursdag.

 

Håper alt står bra til ellers også.

 

Jeg har hatt en utrolig travel første uke på jobb etter ferien og helgen har ikke vært bedre selv om vi har vært hjemme. Alt var jo på etterskudd og vi hadde tusen ting som vi skulle gjort som vi bare fikk gjort litt av.... Men litt er jo bedre enn ingenting så vi er ganske fornøyd.

 

Jeg er ikke superflink med mat om dagen, men holder meg sånn noen lunde på matta. Fikk trent ganske bra gjennom uka så jeg holder meg vel rundt der jeg skal tror jeg.

 

Ha en fortsatt fin kveld og en fin uke.

 

Klem fra Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Reid, så hyggelig å høre fra deg igjen :-)

Koselig at du er hjemme igjen.

 

Jeg hadde også en vill uke forrige uke, med ca 75 timers jobbing.

Tjener bra på det, da, så det er trøsten, men mye trening blir det jo ikke av sånt.

har imidlertid klart å gå ned 300 gram, og veier nå 66,9! Det er jeg strålende fornøyd med med tanke på det uregelmessige livet jeg har levd forrige uke. At jeg klarte å styre unna alle mel, gjær og sukker-ting på bursdagen igår har nok æren for dette resultatet :-)

 

Nå står frokosten for tur, og så begynner en ny stressuke med 65 - 70 timers jobbing. Gleder meg til neste lønning Den blir utrolig bra. Skal prøve å legge inn en tur bort på sats i lunsjen et par av dagene, det kan hende det er lettere enn å gå om ettermiddagen når alle stresser med det siste osv. Jeg kan flekse litt så lenge jeg leverer.

 

Håper dere alle sammen får en fin dag og en fin uke.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anto, du er en fantastisk dame og mor!

 

Ville bare si det :-)

 

Og gratulerer med vektnedgang! Hm, jeg husker når du var såvidt over 70 og lengtet etter å komme under. Jeg var vel en 73-74 kilo på den tiden og jobbet med å komme under 70 jeg også. Men jeg står på samme sted fremdeles, jeg.

 

Det var virkelig en tankevekker nå at DET GÅR AN BARE MAN HAR FOKUS!!!

 

Takk for stadig inspirasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle sammen :(

Jeg er kjempefornøyd etter å ha stått på stedet hvil i mange mange uker... tror det er 6 uker nå. Men nå kryper det forhåpentligvis nedover igjen.

 

Denne uken er det mindre stritt på jobben.

Så jeg skal legge inn noen ordentlige treningsøkter på sats.

Og sjekke når sats dans begynner igjen, Ellie.

For det GLEDER jeg meg til å gå på sammen med deg. Da tror jeg vi vil ha det ufattelig moro. Han er så flink han som har det.

 

Mmmm... ja, FOKUS er viktig.

VILJE er viktig.

Litt stahet, og litt fandenivoldskhet er også viktig.

Og DERE er kjempeviktige!

Dere er så inspirerende, og jeg er så glad i dere alle sammen :D'

 

KJEMPEKLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er antonia:) 300 gram er flott! Morro når det kryper nedover:)

Vanskelig å få tid til alt når man har en hektisk jobb. Imponert over hvordan du(og også mange andre her inne) klarer å holde på motivasjonen uke etter uke, selv når ikke noe skjer med vekta.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well...

 

La meg si det slik: å gi seg, slippe fokus og ikke minst slippe kontrollen bare fordi vekta står stille, er jo det samme som å la seg selv bli tjukk igjen. Og det er jo nettopp det jeg IKKE VIL bli. Altså later jeg som jg er på "Hold-vekten-program" hver gang vekta har stått stille, og så klapper jeg meg på skulderen for å ha klart det.

 

Og dermed slipper det til slutt, og vekta kryper nedover igjen.

Belønning-time :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, Antonia. Gratulerer med vektnedgang. Du begynner å komme nærme målet ditt nå.....

 

Jeg var på vekten i dag tidlig og da viste den 65,6 så jeg holder meg rundt 65 som jeg skal. Har en liten gulrot i at jeg skal til Riga og feire 10 års bryllupsdag med mannen min den 7. september. Da skal jeg fremdeles være helst litt i underkant av 65. Det skal bli kos.... (vi hadde bryllupsdag på torsdag som var da..)

 

I kveld har jeg samla 7 trimpoeng på 2,5 times jobbing på treningssenteret. Både spinning, step og diverse sto på programmen. DEILIG FØLELSE!!!!

 

Nå skal jeg ha kveldsmat og lese både bok og avis.

 

Ha en fin kveld.

 

Klem fra Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Heia Anto!!! Du er min stjerne, ledestjerne!!!!

Jeg biter meg fast i alle utsagnene dine og bestemmer meg for at jeg kan og jeg vil.

Enda en dag der alt er slik det skal med mat og greier.

Gleder meg til å krype under dyna nå, er skikkelig trøtt i kveld.

Sweet dreams!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen anto, ingen sol her, bare regn og vind men det gjør ikkeno for jeg har vært ute i termodress og det var forfriskende... ( men innvendig skinner sola) nå skal jeg fyre i ovnen og kose meg med nykokt kaffe og frokost.

 

Klem Magan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen :-)

 

Idag skal jeg på hotell, og der har de DET fine treningsstudioet. Jeg vet det, for jeg har vært der før. Helt herlig med utrolig kule fasciliteter. Gleder meg til en veldig tidlig morgenøkt imorgen tidlig.

 

Resten av opplegget kan sikkert også bli interessant.

 

Ha en kjempefin dag.

Regner med at jeg er på nett fra hotellet ikveld, de pleier å ha trådløst nettverk, så jeg ser innom dere da.

 

:-) KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anto, jeg er med på dans på SATS snart!

Når vi bare får litt hodet over vann begge to :-)

Kos deg på hotell, er det ikke digg å faktisk bruke treningsrommet på hotellet?

 

Reid, så koselig det høres ut med tur til Riga, det er en flott by. Var der på ferie i fjor. Ønsker deg en kjempegod tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...