Gå til innhold

Endelig slank!


Gjest anto

Anbefalte innlegg

Tror definitivt du har rett ang.hvetemel anto... Ble fir for Ingers rugbrød , å måtte ty til det andre hjemmebakte brødet med litt hvetemel i... For å si det sånn, kroppen og da i særdeleshet magen er ikke glad.

Så holder på å bake nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

Hei!

Jeg er hjemme igjen.

Trente kl 06.00 idag, litt tredemølle, styrke, og deretter en joggetur ute i høstmorgenen rundt Gardermoen airport. Herlig! Det er så deilig å ikke ha noen andre å tenke på en seg selv av og til. Bare stå opp, drikke en svart kaffe, trene, kyle innpå masse vann, jogge rundt, bastu og 5 minutter sol rakk jeg før frokost. Da de andre kom trøtte og sengekrøllete i ansiktet til tross for at de hadde vært innom dusjen, var jeg frisk og rask i god gang med frukt, nøtter og yoghurt til frokost. Og mer vann :)

 

De andre spiste pølser, bacon, scrambled eggs og jeg vet ikke hva. Yuck :P Det var jeg veldig glad jeg slapp. Da hadde jeg blitt syk.

 

Nå skal jeg inn og bestille mer proteinpulver, shakere og diverse fiskeolje osv.

Jeg er trøtt som en dupp, og gleder meg til en god natts søvn.

 

:-) KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE!

 

Jeg tar alltid med meg treningstøy på hotell.

Skjerper alkoholen om kvelden.

Legger meg relativt tidlig.

Står opp tidlig og trener, spiser frukt og müsli og yoghurt, drikker masse vann - er veldig mye klarere for dagen enn de fleste andre. Får masse ut av seminarer. Det er herlig :-)

 

Akkurat nå sitter jeg og hører på heavy rock, en av yndlingssjangrene mine. Nightwish, en blanding av rock og metal. Det er skikkelig diggbart. Skulle egentlig jobbe, men kommer ikke på nett mot jobben, så vet ikke helt hva jeg får gjort. Prøver igjen om en stund. Det kan hende de jobber på serveren, de skulle visst det i helgen.

 

OK, ha en super lørdag alle sammen :-)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da er jobben unnagjort for idag.

Jeg har tenkt å ta en dusj og spille litt spill før jeg legger meg. Dette er en jobbehelg, derfor tenker je at en kjapp morgentur før frokost vil gjøre underverker imorgen.

 

Det gjorde jeg idag mroges før jeg dro og handlet og satt meg til å jobbe, og det klarnet hjernen. Underlig hvor bra det føles å trene før frokost.

 

OK, da hopper jeg i dusjen.

(Merkelig begrep, forresten)

 

:-) KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Tenkte jeg kunne sende en god morgen hilsen til deg Anto, før jeg legger meg. Når jeg står opp er det vel middag for deg :-)).

Spreke jenta.

Men jeg skal trene også. Gjett om. Skulle gjerne trent nå, føler alt svulmer over alle bredder.

Men det trenger ikke fortsette slik. Heldigvis.

Det blir speltbrød til frokost, og middagsplanene er klare. jeg skal lage maten selv i morgen, skal si jeg vil lage noe godt til min kjære...

Var det kvinnelist Magan sa.

Ja så sannelig, her skal alt brukes :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :-)

 

Jeg har sovet ufattelig lenge idag. Sov helt til 08.30 og følte meg helt tommelomsk da jeg våknet. Men det henger sammen med at jeg ikke la meg før langt på natt, noe som er høyst uvanlig for meg. Regner med at jeg får lide for dette seinere idag og da går det vel med noen bøtter kaffe for at jeg ikke skal legge meg for 21.00.

 

snuppelure, jeg håper inderlig at du får anledning til å bestemme over ditt eget liv snart. Eller skulle jeg heller si at jeg håper inderlig at du hevder retten til å bestemme over eget liv. Det er forferdelig tungt å bli styrt av andre, og jeg vet ikke hva det handler om for din del, men da jeg var i samme situasjon handlet det om at jeg ikke satte meg i respekt. Jeg var så redd for støy. Ville ikke mase, liksom. Ville ikke være synlig på en "negativ måte" heller. Og ville absolutt ikke være den som var selve årsaken til bråk og ufred. Og på den andre siden led jeg skikkelig. Og døde langsomt. Det var en hard periode av livet mitt. Den varte i 6 år, men er over nå. Av og til er det helt ålreit å bli litt sint!

 

Du som bor i Bergen kan sikkert synes denne artikkelen er interessant.

http://www.dinkelbakeriet.no/filer/matoghelse0104.pdf'>http://www.dinkelbakeriet.no/filer/matoghelse0104.pdf

Den handler om en baker i Bergen som var allergisk mot hvete og melk. Han driver DinkelBakeriet i Bergen, og selger brød helt kjemisk fritt for hvete. I artikkelen er det også flere oppskrifter.

 

Her er selve nettsiden: http://www.dinkelbakeriet.no/

 

:-) KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig på en nedgang imorgen.

300 gram ned på 8 uker er ikke akkurat så kult...

Ihvertfall ikke når jeg ALDRI skeier ut!

 

:-) Jeg håper.

 

Ja, det er du ikkje åleine om å håpe på nedgang.:D Virkar som kroppen min har lenka seg fast i 70 tallet. Så går vekta under 70 i morgon så er det berre å halde tunga rett i munnen slik at ein kan håpe på å gå lenger ned til veka etter.

Kjem innom tidlig i morgon og ser eg, skal jobbe natt (siste natta no).

(Du er tydeligvis eit A menneske som eg, om eg ikkje tar heilt feil då)

Forresten, sant det er deilig å komme seg ut tidlig om morgonen, når byen fremdeles "søv" det er så stille at ein berre MÅ nyte det. :(

 

Klem Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Akksan, måtte bare sende en hilsen fra et B-menneske tvers igjennom. Jeg legger meg like før dere står opp og står opp når dere har erobra verden :-)).

Jeg har alltid vært slik. Elsker å dille og dulle utover natta, og nyyyter hvert minutt jeg kand ra det om morgenen.

Skål for ulikhetene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' det er du ikkje åleine om å håpe på nedgang.:D Virkar som kroppen min har lenka seg fast i 70 tallet. Så går vekta under 70 i morgon så er det berre å halde tunga rett i munnen slik at ein kan håpe på å gå lenger ned til veka etter.

Kjem innom tidlig i morgon og ser eg, skal jobbe natt (siste natta no).

(Du er tydeligvis eit A menneske som eg, om eg ikkje tar heilt feil då)

Forresten, sant det er deilig å komme seg ut tidlig om morgonen, når byen fremdeles "søv" det er så stille at ein berre MÅ nyte det. :(

 

Klem Fjellgeita[/quote']

 

Gjett 'a!

Den timen før vinden blåser opp og kruser vannet. Før fuglene kvitrer. Det er den beste på hele dagen.

 

Jepp, jeg er et ihuga A-menneske :-)

 

KLEM

 

(Lykke til med under 70)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akksan' date=' måtte bare sende en hilsen fra et B-menneske tvers igjennom. Jeg legger meg like før dere står opp og står opp når dere har erobra verden :-)).

Jeg har alltid vært slik. Elsker å dille og dulle utover natta, og nyyyter hvert minutt jeg kand ra det om morgenen.

Skål for ulikhetene![/quote']

 

KLEM for ulikhetene :-)

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneida... det beste er når det er midt på natta og alle har lagt seg og freden har senket seg i heimen og andre steder..... jeg ser også utover vannet før vinden rører bladene på trærne og hører fuglene våkne til liv.... men det er fordi jeg ikke har lagt meg enda.. he he... hilsen fra enda et B-menneske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skål for ulikhetene, tenk om alle skulle stima ut tidlig om morgenen eller vore oppe til fuglane stod opp. Hadde ikkje hørt dei eingong.( fuglane)¨

 

Nei, alle kan ikkje vere like og godt er det, tenk kor kjedelig det hadde vore. :D

E på natt eg så derfor er denne frua oppe endå, faktisk så er det deilig å vere åleine og sitte og filosofere om natta.

Sette inn merra mi igår, ho likar heller ikkje ruskeveret som herjar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også ensomme netter med filosofering.

De sjeldne gangene jeg får det. Stort sett er jeg altfor trøtt til å orke å være oppe, men av og til legger jeg inn en ettermiddagslur som går litt over grensene for det sunne, og da er jeg jo oppe halve natta jeg også.

 

Ellers må jeg få si, som Ellie oppdaget her, at klokka her inne er en time feil!

Klokka er f eks ikke 05.36 nå, den er faktisk 06.36. Så det ser jo ut som om jeg er oppe en time tidligere enn jeg er, da.

 

Ellers gikk jeg på vekta idag, og den har ikke rikket seg ett gram.

66,9. Og der står'n.

 

Jeg har altså gått ned 300 gram på 9 uker. Herlig?

 

k040.gif

 

Skjønner ikke hva jeg gjør feil, jeg...

Men det løsner vel snart.

 

Jeg må sikkert trene mer! f030.gif

Ha en fin dag alle sammen.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også ensomme netter med filosofering.

De sjeldne gangene jeg får det. Stort sett er jeg altfor trøtt til å orke å være oppe' date=' men av og til legger jeg inn en ettermiddagslur som går litt over grensene for det sunne, og da er jeg jo oppe halve natta jeg også.

 

Ellers må jeg få si, som Ellie oppdaget her, at klokka her inne er en time feil!

Klokka er f eks ikke 05.36 nå, den er faktisk 06.36. Så det ser jo ut som om jeg er oppe en time tidligere enn jeg er, da.

 

Ellers gikk jeg på vekta idag, og den har ikke rikket seg ett gram.

66,9. Og der står'n.

 

Jeg har altså gått ned 300 gram på 9 uker. Herlig?

 

[img']http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/k040.gif[/img]

 

Skjønner ikke hva jeg gjør feil, jeg...

Men det løsner vel snart.

 

Jeg må sikkert trene mer! f030.gif

Ha en fin dag alle sammen.

 

KLEM

 

 

Mere trening - mere muskler = står stille, du sier det selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Kanskje jeg er litt sløv for tida, det er ikke målinga og veiinga som er viktigst, men å få dreis på livsomlegginga. Når jeg nå trener, spiser noenlunde innenfor rammen av det som er bra for meg, da får det være greitt. En glad kropp er mål nummer en, en slank kropp vil sikkert komme deretter.

Jeg vil ha det godt med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er hovedmålet mitt også.

Føler meg 90% bra. Vet at jeg fortsatt spiser ting jeg ikke tåler, men jeg vet ikke helt hva.

Skal ta en test til og finne ut av det, men har ikke hatt tid.

 

:-) Synes du er knallflink snuppe.

Jeg er så veldig glad for at du får det til.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Du har en veldig stor part i at jeg er der jeg er nå, Anto. Dine råd, dine oppmuntringer, ditt engasjement har fått meg til å se nye ting og muligheter. Pluss den nye medisin som viser seg å gjøre meg godt!!! Du er toppis!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...