Gå til innhold

Endelig slank!


Gjest anto

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest SofaQueen

Skjønner at du gleder deg nå anto.... det er også en nytelse, å glede seg til noe og planlegge! Gleder meg med deg!

 

Jeg var lite sped og rosa i min barndom, jeg ble fort (12 år?) 178 høy og kraftig. Jeg var igrunnen normalvektig i forhold til høyden, men kjempe i forhold til de fleste små og sarte jentene på min alder. Har et bilde av meg og 2 nabojenter fra barndommen, vi er utkledde i gamle kjoler og hatter. Når andre har sett dette bildet, spør de: Hvem er den damen til høyre? Det er meg, jeg er dobbelt så stor som de andre!!!

 

Nå liker jeg imidlertid å pynte meg innimellom, sminker meg litt hver dag og mer til fest. Veldig kult å gå med trang sort kjole og høye heler også, men for tiden spriker alle glidelåser!!!! Det skal det snart bli en slutt på!

 

Så over til trucker, liker ikke truckkjøring spesielt godt, men en del av jobben min å kunne operere dem. En gang jeg satt på en truck, kom en eldre dame bort til meg og sa at hun synes det var utrolig at jeg kunne kjøre truck jeg som var dame! Jeg ble litt satt ut og svarte at det ikke var noe problem, for man trenger ikke hjerne for å kjøre truck. Nei, nettopp svarte damen!!! Jeg vet ikke om heisen gikk helt opp hos henne, men underlig kommentar!!! Blir liksom litt provosert!

 

Ha en fortsatt fin dag - genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhmm...

 

Hun ga deg jo et megakompliment, da... jeg tror heisen hennes gikk helt til topps og vel så det, gitt!

 

Hennes utsagn kan tolkes underforstått "menn har ikke hjerne så du som er dame - og altså HAR hjerne - burde kanskje gjøre noe annet enn å kjøre truck". Jepp?

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like fint vær idag som det var igår.

 

Jeg liker litt crispy høstvær med alle de sprakende fargene. Det er jo et skikkelig crescendo før vinteren setter inn. Jeg er ikke veldig glad i vinter, men høsten er fantastisk. Av alle årstider setter jeg aller mest pris på sommer og høst. De fleste jeg kjenner tenker på våren som den nye begynnelsen, og det er vel faktisk slik det er, men for meg er det høsten som alltid bærer bud om noe nytt. Det er da de fleste skoler og kurs begynner, vi får en mørketid foran oss med ro til å dyrke nye hobbier eller fornye gamle. Det er tid for å trekke inn, bli mer ettertenksomme. Finne roen.

 

Jeg vurderer å lære meg fransk denne høsten. Et språk til kan være svært nyttig uansett hvor i verden man befinner seg. Jeg har ekspertisen i huset, og burde benytte meg av den så lenge jeg har den. Skal konferere litt med fransklæreren på skolen her borte og høre hvilke bøker som er de beste å begynne med. Regner med å lære meg fransk på ett år. Nok til å bruke det på en slik måte at jeg kan bli bedre etterhvert.

 

Nå skal jeg vaske klær, og så skal jeg ut og gå en lang tur.

:-) Ha en super søndag alle sammen.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anto,

Så supert å ta et fransk kurs, og det fikk meg til å tenke,- kanskje jeg skal ta et kurs denne høsten også:( Alltid moro å lære noe nytt. Får sjekke litt hva som tilbys her i området.

 

To dager nå, så har du henne her. Så herlig å få besøk av kjæresten:D

 

Selv gleder jeg meg veldig over Findus som har flyttet inn. Men han er en underlig skrue. Etterat jeg kom hjem fra jobb har han ignorert meg fullstendig! Det er bare sønnen min som er bra nok. Litt moro også da. Utrolig koselig å ha en slik pelsdott i hus.

 

Ha en fin kveld.

 

klem fra queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Så utrolig koslig med en slik pelsdott :-)). Jeg hadde alltid katt. De siste årene har jeg ikke hatt noen fordi jeg har vært så mye på farten. Kjenner suget. Det er sånn kos.

Og Anto, gleder meg med deg over besøket du skal få.

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Heia! Gikk det bra på vekta i dag?=

 

Kult at du skal lære fransk!! Jeg kan anbefale deg et dvd-kurs. Det er prisbelønnet og jeg har nettopp fått det på spansk, broren min har det på tysk og vi lærte MASSE på å bruke det i sommer :( Så kan du jo lese litt på siden;) KOstet 500 kr inkl porto tror jeg.

 

ha en fin høstkveld. Vi skal se Berlinerpoplene og spise Ingers rugbrød:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig høstver her og Anto, ein blir aldri mett av å sjå på dei flotte fargane som er ute. Ja, det er utruleg mange flotte høstmotiv. Plukka med meg eit knippe lønne blad i eit flott fargespekter (alt frå grønn til den djupaste raude), nydeligt.

 

I morgon har du besøket på plass, så flott.

 

Kos deg Anto og nyt tida ilag:)

 

Klem

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-)

 

Vekta viste lit ned igjen etter Barcelona-svellingen er jeg nå nede i 66,9 igjen, og det føles bra. Venter meg ytterligere nedgang imorgen, føler at jeg er på vei til meg selv igjen. Buksene er slakkere og jeg er sprekere.

 

Det er deilig å bare snu tilbake til det som føles best for kroppen.

 

Besøket er på plass. :-)

 

Skriver mer seinere - vi er på vei ut døra, og der er hun endelig klar.

 

 

Hej då og klem alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anto, først: Flott at vekta viser nedgang. Også... har du sett at de har fått ferdigpakker med kesamdipp og eplebiter i butikken? Svarte at vi ikke kom på det først og fikk tatt patent...... Ææh...kanskje jeg skal prøve med mine kokte fiskekaker i buljongvann... blir vel ikke så rik av det nei......

 

n050.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. skal aldri si aldri, Magan. Noen liker jo faktisk smaken av buljong....

 

Ok, jeg hadde gått ned fantastiske 100 gram :D og er nede i 66,8. Det er jeg veldig fornøyd med, og fortsetter den gode stilen. Det er jo faktisk ganske vanskelig for meg å gå ned fordi jeg ikke har stoffskifte, ja ok, det er veeeeldig lavt. Så jeg er ekstremt fornøyd. Dersom jeg klarer alle de første 10 kiloene innen årets utgang er jeg segneferdig av glede.

 

Målet mitt var å gå ned tjue kg på 2 år, og det klarer jeg kanskje. Jeg skal ihvertfall gjøre mitt. Det er skikkelig digg å vinne over slike ting, og jeg er fortsatt ikke på medisiner for det. Det føles ekstra godt.

 

Jeg er lykkelig med kjæresten igjen, og koser meg vanvittig :-)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her sitter jeg. Med beinet i fatle og god tid til å fundere over livet.

Det kommer det kanskje noen mer eller mindre vefunderte tanker ut av. :-)

 

Vi får se.

I mellomtiden: lykke til med resten av livsstilsendringsprosessen :D

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med nedgang, og du fortsetter med friskt mot :)

 

Det går nedover med meg også. Er kommet på plass, sånn nogenlunde, på nytt sted, og stortrives. Har kommet igang med svømming også :)

 

Kos deg med kjæresten :D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk alle sammen.

 

Foten er litt på bedringens vei, selv om jeg fortsatt går med to krykker og ikke kan sette den ned.

 

Den er svart, blå, grønn, gul og lilla.

Men en kledelig stripe rundt hele foten.

Tærne mine ser møkkete ut, for de er gråblå.

 

Fortsatt hoven, men jeg får på sokk og går på jobb.

Humper på jobb skulle jeg kanskje si. det jeg driver med om dagen ligner ikke det minste på gange.

 

:-) Ønsker dere alle en superfin uke

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...