Gå til innhold

Endelig slank!


Gjest anto

Anbefalte innlegg

Hei, igjen!

 

Leit at du har skadet deg Antonia. God bedring! Gratulerer med vektnedgang også.

 

Jeg har endelig fått sprengt inn en helg på hytta og fått ladet batteriene litt. Er ikke superflink med maten om dagen, men ikke så verst heller. Det blir spennende å gå på vekten i morgen tidlig.

 

Begynner å komme tilbake i vanlig gjenge med treningen. I kveld ble det en Sykkel 3 time. Deilig!

 

Ønsker dere alle en fin uke;).

 

Klem fra Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

Yessss! Nå begynner jeg å like meg selv igjen. Ned 1 kg denne uken!!! Det er jeg kjempefornøyd med og nå kjenner jeg at fortsettelsen blir lettere også. Jeg har fremdeles igjen et stykke før jeg er der jeg var før ferien, men med denne farten så... Jeg kan vel ikke akkurat forvente at det skal gå så bra hver uke.

 

Hvordan går det med foten Antonia? Fremdeles på krykker eller?

 

Måtte bare dele min glede med dere!

 

Klem fra Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Hei Antonia!

 

006.gif

 

Jeg vil takke deg for at du anbefalte "Den niende innsikt" av James Redfield. Jeg har lånt den på biblioteket og er neste ferdig med å lese den. Tok med neste bok som heter "Den tiende innsikt" i samme slengen.

 

Dette er inspirerende bøker til ettertanke, kan anbefales videre.

 

s020.gif

 

Håper du snart blir bra i foten igjen!

 

Klem Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yessss! Nå begynner jeg å like meg selv igjen. Ned 1 kg denne uken!!! Det er jeg kjempefornøyd med og nå kjenner jeg at fortsettelsen blir lettere også. Jeg har fremdeles igjen et stykke før jeg er der jeg var før ferien' date=' men med denne farten så... Jeg kan vel ikke akkurat forvente at det skal gå så bra hver uke.

 

Hvordan går det med foten Antonia? Fremdeles på krykker eller?

 

Måtte bare dele min glede med dere!

 

Klem fra Reid[/quote']

 

Grattis! Det var kjempekoselig å høre :-)

Det viser at det er mulig å komme tilbake.

 

Veldig kult, Reid :-)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Antonia!

 

006.gif

 

Jeg vil takke deg for at du anbefalte "Den niende innsikt" av James Redfield. Jeg har lånt den på biblioteket og er neste ferdig med å lese den. Tok med neste bok som heter "Den tiende innsikt" i samme slengen.

 

Dette er inspirerende bøker til ettertanke' date=' kan anbefales videre.

 

[img']http://www.cosgan.de/images/smilie/muede/s020.gif[/img]

 

Håper du snart blir bra i foten igjen!

 

Klem Genialt

 

 

Gratulerer med en kg ned :-)

Glad du likte boka - det er en god filosofi.

Noen synes det er litt for mye, men da kan man jo evt bare overse de delene som er for mye.

resten er uansett vakkert.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte berre gje deg eit spark i ræva så du kom deg oppigjen på sida. :)

 

Takk, fjellgeita.

Sender deg og alle andre venner her inne en god klem.

Dere er fantastiske, og selv om jeg har veldig koselig selskap nå, savner jeg dere.

 

Skriver mer seinere.

 

Foten blir litt bedre dag for dag, men jeg er fortsatt på krykker.

Trener på å gå noen få skritt uten. Ett mer for hver dag :-)

 

Ha en super dag alle sammen.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anto:)

Så bra at foten begynner og bli bedre:) Ikke morsomt med krykker, men som du sier du får ihvertfall trent arma. Så aldri så gæli...osv.

Hvor lenge skal kjæresten din være her? Høres ut som dere har det skikkelig koselig sammen.:)

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan :-)

 

Lørdagskveld og kjæresten er i dusjen. Vi skal kjøre på foto-tur imorgen, og reiser grytidlig, så her er det snart bare høylydt snorking som vil høres.

 

Beinet heles sakte, men jeg har lagt på meg en kilo tror jeg.

Det er ok, den går jeg sikkert fort ned igjen.

 

Ha en super helg :-)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Nå må du snart komme til oss igjen..du behøver jo ikke skrive så mye...bare litt slik at vi vet at du har det bra!

 

Hvordan går det, er du blitt bedre i skøytene?

 

s015.gif

 

Klem Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan :-)

 

Jeg er her - og har det bra. Skøyta er bedre, har kastet den ene krykken og fått på meg sko. Denne inaktiviteten har smelt på meg 2 kg, men det regner jeg med å snu relativt raskt.

 

Er på vei inn i aktiviteten igjen, og har IKKE skeiet ut selv om jeg har vært syk. Da ville jeg vel vært tilbake til utgangspunktet, og det må jeg med stolthet melde at jeg har klart å unngå :)

 

Håper dere alle har det superbra.

Det har jeg.

 

Kjæresten reiser på tirsdag, men jeg reiser etter til jul, så alt er vel.

 

Kos dere i helgen :-)

 

KLEM KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, igjen!

Siste kvelden med din kjære i denne omgang. Da er det forståelig at du ikke er innom oss. Kos dere i de timene som er igjen.... Å du.. tida går fort til etter jul.

 

Når det gjelder kiloene så kan ikke jeg skylde på noe annet enn ufornuftig omgang med mat (og annet). Nå er det +1 igjen!! Ja, ja sånn kan det gå. Er ikke så lei meg av den grunn..... Jeg får ta det som det kommer. Har i allefall kommet godt i gang med trim denne uka. Skikkelig Step Puls time i kveld. Den var kjempehard og jeg har holdt meg stort sett på matta i hele dag.

 

Nå er det de siste forberedelser til morgendagen som skal gjøres. "Snakkes".

 

Klem fra Reid

 

PS skal på kurs i oslo neste uke (tirsdag-fredag). Har ikke fått noe program enda.... Kanskje noen av oss kan møtes til en treningsøkt eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett den... boka til Allen Carr, altså, men ikke lest den.

Det er en del andre her inne som har elst den og kommentert den her og der også. Jeg tror ikke jeg kommer til å lese den. men Allen Carr fikk meg til å slutte å røyke - helt uten at jeg leste selve boka om røykeslutt - deretter ble jeg kvitt flyskrekken min ved å lese boka hans Endelig glad i å fly.

 

Regner med at det er håp for Endelig slank! med Allen Carr også, da :-)

Kanskje jeg faktisk skulle lese den boka.....

 

;) KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...